@babystew, Meid, ik denk aan jullie!! jullie kleine Mila komt ook vast hier goed doorheen! ik heb een kaarsje voor jullie aangestoken! Dikke knuff @flora, haha nou uhm....volgens mij mag het niet eens meer als je bleod hoor! ivm infectiegevaar................ @aapje, oooh hoop zo dat je gelijk hebt! maar jullie gingen niet bij hem liggen toch als hij snachts huilde?? wij doen dat wel (ongeveer half uurtje en dan slaapt hij weer en gaan we weg). Hoe hebben jullie het opgelost?? en hoelang duurt deze fase............. @babyboo, Fijn te horen dat jullie dag vandaag geslaagd was! is het helemaal goed gekomen haha. @blondje, Ik loop al sinds begin september in de ziektewet. Ook vanwege mijn bekken.............doe nu therapeutisch werk maar dat is ook behelpen omdat ik niet in de zorg kan maar te lang op kantoor ook geen optie is............doe dus maar van alles wat maar nog 3 daagjes en dan vanaf vrijdag..................VERLOF!! ben er zo aan toe! merk dat ik nu wel klaar met werken ben.
@ Mikmak, sterkte met het verlies van je kat, nooit leuk om je diertje kwijt te raken @ Goofie, vervelend dat je stiefzoon het zo moeilijk heeft! Hopelijk werkt zijn moeder snel mee en kunnen jullie hem helpen weer beter in zijn vel te zitten!! @ babystew, meid voor jou een hele dikke knuffel. Het lijkt me zo zwaar om machteloos toe te kijken. Als je er maar aan blijft denken dat deze moeilijke tijd weer voorbij gaat en dan zijn jullie samen met jullie mooie meisje!! @ Coon, mooi buikje!! @ sexleven, is hier al een tijdje dood :x Het lukt me gewoon niet
Coon en Robin , mooie buik dames! Babystew, dikke knuf voor jullie en je meisje! Sex, de zin is iets minder, maar dat komt vooral door mijn buik. Al dat gedoe . Dus meer handwerk Ik heb de kinderwagen en maxicosi gewassen. Was eerst een gedoe om de bekleding van de maxicosi los te krijgen. Lang leve internet
Heb vandaag een offday , heb wel terug gelezen maar ben een heleboel al weer kwijt. Flora : nog even volhouden hoor , beeb binnenhouden Babystew : Hier leven we zo ontzettend met je mee, zelf in onze vrienden en familiekring praat ik vaak over jullie Mila. Lieverd heel veel sterkte en ik hoop dat je snel Mila voor jezelf mag hebben , lekker thuis enz. @ sex Hier toch nog wel met regelmaat ( gem 2 x per week ). weltrusten allemaal.
@Babystew Ik ga zo even je blog lezen Maar lijkt me ook allemaal erg moeilijk om te zien en mee te maken als mama zijnde Hopelijk heb je haar na die tijd weer lekker mogen/kunnen knuffelen en troosten ik wil je even een hele dikke knuffel geven en denk iedere dag aan jullie !! @Sjees Zie je wel dat je niet de enige bent die wel eens haar/zijn pas vergeet o lekker zeg een zwangerschapsmassage ,geniet er van als het zover is @Germini nee we gingen niet bij hem liggen ,maar we hebben hem wel vaak bij ons gelegd om toch een beetje rust te pakken Nou nu hij dus geen melkproducten meer krijgt gaat het echt een stuk beter Maar wij zijn toch ook strenger/consequenter geworden,Hij ging er op een gegeven moment een gewoonte van maken en toen kreeg ik van een andere mama de tip om zijn deur eens dicht te doen (onze kleine man kwam op een gegeven moment steeds zelf zijn bedje uit ) Ik wilde de deur niet dicht doen omdat ik dacht dat hij daar juist banger van werd en wij nog meer problemen kregen Maar na de 100.000 e x heeft mijn vriend s nachts de klink omhoog gezet Kleine man had het gelijk door en zei al "papa ga je doen???" Na nog wat zeuren en drammen heeft mijn vriend de deur dicht gedaan Nou kan je vertellen dat het me door merg en been ging en ik zelf wel kon janken,zo tekeer als hij ging Huilen,schreeuwen,gillen,slaan op de deur,stampen op de grond echt ik dacht echt dat hij de hele tent afbrak Ben na 10 min naar hem toe gegaan en heb hem 2 keuzes gegeven 1 was of doorgaan met uit bed komen dan ging de deur dicht 2 gewoon gaan slapen en de deur bleef open (op een kier en de overloop lamp aan) Hij koos voor de 2e optie en sindsdien komt hij zijn bed niet meer uit en slaapt hij door Ik weet niet of dit bij jullie ook zal werken en of je dit zou willen ,maar ik wilde er ook niet aan en ben achteraf blij dat ik het gedaan heb Heb nu zoveel meer rust en de kleine man slaapt nu het klokje rond Misschien moet je de 5 min methode eens bij jullie mannetje proberen dat werkte hier ook erg goed toen hij wat jonger was (jullie mannetje is 1 1/2 toch?? dus die zal het met de deur dichtdoen nog niet helemaal snappen) Wij hebben ook echt alles al geprobeerd en werden er soms moedeloos van en wij zijn vanaf een maand of 6/7(hij sliep eigenlijk altijd slecht) tot een aantal weken terug bezig geweest ,maar was onze kleine man ook vaak ziek net als jullie ventje en dat speelt toch ook wel mee hoor ! @Robin Mooie buik!! @Sex Hier niet zo heel vaak meer Bij mij is het best wel vochtig zal ik maar zeggen en dat is niet zo fijn voor hem en ik vind het ook maar irritant
@sex: ik heb het idee dat mijn boel daar onder wat ruwer enz word. Opgezette lippen. Iemand anders ook last van? Maar de zin is er nog wel en ligt dus nog niet stil hier.
Goedenavond dames, De laatste berichtjes nog wel gelezen maar ben nog steeds erg moe en zit even lekker ontspannen op de bank so you think you can dance aan het kijken. Ik wilde alleen even reageren op het berichtje van goofie. @Goofie Bij mij is alles ook al weken ontzettend opgezet. Heb ook een hele rare spatader lopen en alles is ontzettend droog en ruw. Krijg ook heel gauw wondjes nou die echt ontzettend branden. K*t is dat hè?! @Sex Ik heb er momenteel eerlijk gezegd niet veel behoefte aan. Kan er niet goed van genieten met die buik die elke keer in de weg zit. En daarbij doet het soms dus ook zeer door dat alles daar beneden gewoon in de war is. Maar aangezien ik vriendlief ook een beetje tevreden moet houden doen wij het toch gemiddeld zeker nog wel 5 keer per week.
Ha meiden, Veel van jullie hebben de zondag besteed achter de pc zo te zien. Flora: schrikken zeg, knap dat je zo rustig blijft. Ik duim dat jullie meisje nog even een paar weekjes rustig blijft zitten Babystew: wat een nare update van Mila. Sterkte met zijn allen, ik zal duimen voor jullie mooie vechtertje! Goofie: goed dat er hulp komt voor het jochie, hij heeft het volgens mij hard nodig en jullie kunnen heel veel, maar dit is toch echt iets voor professionals volgens mij. Hij boft maar met zo'n 'stiefmoeder' als jij, die het goed voor hem opneemt! Mooie buiken zag ik voorbij komen! Germini: nog even doorzetten die laatste dagen! Ik moet er nog 8... Voor de meiden die minder goed slapen/lamlendig zijn: knuffel! Ik weet hoe jullie je voelen! Door verkoudheid ook al een paar nachten slecht geslapen. Ik hoop het allemaal weer te kunnen inhalen in mijn verlof. Sjees: klinkt heerlijk, die zwangerschapsmassage, veel fun! sex: tja... is en was een moeilijk punt bij ons, maar de laatste paar keer was het eigenlijk wel heel fijn, buik zit inderdaad wat in de weg, maar we zijn creatief! Lin: 2x keer per week, waar haal je de energie vandaan!? Hier vandaag het kamertje afgemaakt, ik zal even wat fotootjes spammen. Voelt wel fijn dat het klaar is, nu beginnen om alle andere vertrekken in huis langzaam helemaal schoon en af te maken. Nesteldrang, here we come!
Mooie kamer Wub!! Erg leuk die kleur @seks: Ehh dat is wachten tot het bloeden helemaal gestopt is. Is gelukkig al bijna @Robin: mooie buik zeg! Vandaag heeft Mila een ruggenprik gehad om het overtollige hersenvocht af te voeren. Helaas kwam er maar 1 ml mee (moeten er 17 zijn). Morgen gaan ze het nog eens proberen maar als het dan weer niet lukt moet ze toch echt geopereerd worden.. Dan wordt er in haar hoofd onder haar hoofdhuid een reservoir geplaatst met een buisje dat naar de ventrikels loopt. Ze kunnen dan met een naaldje door haar hoofdhuid heen het reservoir aanprikken en zo het overtollige hersenvocht aftappen. Hoop dat dit niet hoeft want het is toch een operatie waar ze voor onder algehele narcose moet voor 2-3 uur en dat vindt mama supereng, en al helemaal bij zo'n kleintje!
Hier niet kunnen slapen.. last van harde buiken.. Babystew, een hele dikke knuffel voor jullie en de kleine Mila, hopen dat het morgen wat beter lukt. en dat ze niet hoeft te worden geopereerd, is idd niks bij zo`n kleintje,, dikke knuffel, leef met jullie mee..
@babystew, oh jee dat wordt wederom een superspannende tijd, duimen dat het vandaag dan wel lukt met de ruggeprik... moet er niet aan denken dat uk ook nog geopereerd moet worden in het gevecht om te leven, groeien en gezond groot te worden!!! @babyboo, jeetje meis 5 x per week das wel heeeeeel veel om je vent tevreden te houden.... pffff had bij mij nou ook weer niet gehoeven.... @robin, bedankt nee is niet leuk, maar je doet er niets aan @wub leuk kamertje zeg... die groene muur met nijntje erop super leuk zo vandaag dan de advocaat bellen ivm afkoopregeling van mn werk.. bijna ex-werk. eens zien wat hij voor me kan betekenen.... effe naar bart smit, ik heb zaterdag het poppewagentje van linette gesloopt en dat is natuurlijk een no-go dus gaan maar effe een nieuwe halen... kind ook weer blij haha voor de rest niet zoveel bijzonders, beetje rustig aan... hoef ook niets meer voor de baby te doen dus dat ik ook chill
@Tamm Ik had dat inderdaad gevraagd. Maar wat heb je veel gehad joh! Echt super leuk. Hoe was het steengrillen? @Mamsie86 Fijn dat je het naar je zin hebt gehad op de boot. Alleen erg jammer dat je dan op het laatste moment nog ziek wordt. Gelukkig gaat het alweer wat beter. @Goofie Ja echt wel. Al heb ik het eigenlijk allemaal al klaar, maar voor mijn idee vergeet ik allerlei dingen en moet ik dan straks opeens nog heel veel doen. @Coon Vandaag maak ik het laatste kaartje af en dan zijn ze echt helemaal klaar ben zo super blij dat ik het heb gedaan, maar ook wel een beetje dat het nu af is hahaha. Wat lief zeg dat je mama je even kwam verwennen. Bij de macro (Ja klinkt misschien raar) hebben ze echt leuke pjama's. Tenminste dat was laatst zo. Weet niet of je daar een pasje van hebt anders zou je is moeten kijken! Wel grappig dat de kat je het bed uit gilde. Ze mistte mama! Al zal het op dat moment iets minder leuk zijn geweest. En ik wou even zeggen dat ik je shirt echt super leuk vind!!! Mooi buikje ook! @Germini Veel plezier bij de groeiecho vandaag! @Babystew Ja haar glimlach was zo ontzettend mooi en leuk! Schrok wel weer even van het nieuwe bericht. Hoop dat de ruggenprik zijn werk heeft gedaan en het nu weer afneemt. Wel prettig dat ze haar zo goed in de gaten houden toch?! Maar ook naar jou toe wil ik even zeggen dat ik heel trots ben. Verschrikkelijk dat jij je kleine meid niet veel kan helpen terwijl ze daar zo ligt. Maar bedenk ook dat je daar nu niks aan kan doen. Ze is in goede handen en straks mag je lekker zoveel met haar knuffelen als je wilt! Zal heel hard duimen dat ze niet geopereerd hoeft te worden en dat vandaag een heel succesvolle dag mag worden, Is ook niks als ze nog zo klein is! @Mikmak Ben ik het helemaal mee eens. Dan heb je alleen maar een beestje die de hele tijd moet lijden, puur omdat je hem de spuit niet wilt laten geven. Dat is gewoon een soort martelen. Nee hoor alleen maar goed dat je hem haar hebt laten inslapen. Ja soms heb ik ook zoiets van pfff, maarja heb het er maar voor over. Whahah wat had je eigenlijk met de poppenwagen gedaan dan ? Geniet lekker van je dag! @Robin88 Echt een punt buikje haha, Mooi hoor! @Wub309 Ah echt lief joh! Mooie kleur ook op de wand moet ik zeggen!
Nou helaas weer vroeg wakker. Maar ik sukkel straks vast nog wel een keertje in. De kleine pup ligt heerlijk te tukken naast me. Ben bijna jaloers hahaha. Lig wel gewoon lekker in bed hoor. Ik heb besloten om er vandaag een echte ik dag van te maken. Dus ik hoop dat ik niet straks gebeld wordt om iets te doen of wat dan ook. Eerst lekker luieren en tukken in bed. Even douchen, lekkere makkelijke kleren aan, Stukje wandelen met de pup. Schoonmaken en opruimen, alle papieren lezen van de kraamzorg die gelezen moesten worden. Dan maar is een lijstje maken voor de kleine om te checken of ik echt alles heb. Pff het zal vast heel lui klinken maar ik wordt al moe als ik ernaar kijk hahaha.
@babyboo, ik heb er wat te hard op geleund.. ze heeft er nogal een handje van er zelf in te gaan zitten dus er zaten al wat scheurtjes in het metaal, en toen ik er dus op leunde toen ik struikelde toen ik het ding vast had was dat de limit hahaha maar kon mezelf wel opvangen met het ding...
En een buikfoto van gisteren in het bos. Dit is dus met 34 weken en 1 dag. Viel me trouwens op dat mijn buik zo veel kleiner lijkt. Dus voor wie zijn buik te dik vind. Koop zo'n simpel lang shirt bij the sting haha! Zit ook nog erg lekker.