@babyboo, ik heb er wat te hard op geleund.. ze heeft er nogal een handje van er zelf in te gaan zitten dus er zaten al wat scheurtjes in het metaal, en toen ik er dus op leunde toen ik struikelde toen ik het ding vast had was dat de limit hahaha maar kon mezelf wel opvangen met het ding...
Zooo meiden ik ben ook weer wakker! Altijd handig een poppewagen om je val te breken, maar idd een nieuwe voor linette is wel belangrijk. Anders kunnen jullie baby's straks niet samen wandelen!! Hier gisteren laminaat in het kamertje gelegd, alleen het laatste scheve randje nog. Dat leek ons gisteren laat geen goed plan meer en dan is het echt bijna af!! Ik ga vandaag de lak voor de ramen en de deur halen en de plinten en dam hoop ik morgen of woensdag de meubels erin te zetten eeeeiiindelijk!! Gisteravond vreselijke kramp, maar gelukkig bleken mijn darmen mee te doen. Had ineens heel erg diaree (lekker verhaal op de vroege morgen) en daarna werd de kramp beter. Gelukkig maar weer! Zo ik ga genieten van mijn eerste vakantie dag, vriendje staat te douchen die moet wel werken Ik denk Babyboo dat ik je voorbeeld volg, al moet ik pup vervanger door drie volwassen honden haha Mooie buik hoor!!
Goedemorgen dames! Flora: zo te lezen gaat het weer een beetje beter met je! Doe je wel kalm aan? Babyboo: jij was lekker aan het posten vanmorgen! Mooie buik hoor! Geniet van je pup en je luie dagje! Tamm: vervelend die harde buiken, hoe is het nu? Babystew: ik duim heel hard dat een operatie niet nodig is! Knuffel voor jullie! Mikmak: hoe reageerde Linette op haar kapotte wagen? Succes met bellen met de advocaat, hopelijk lukt het nog er iets uit te slepen. Hier weer een belabberde nacht, van half 3 tot 5 wakker gelegen... je bent al zo moe en wil zo graag slapen... maar lukken doet het niet! Toch er weer vroeg uit, maar ik denk dat ik vandaag nog maar een ziekte dagje opneem en thuis wat ga klungelen, op deze manier word ik namelijk nooit echt beter. Hier nog regelzaakjes doen vandaag: afspraakje bij de drukker maken voor de geboortekaartjes, afspraak bij de vk maken voor de liggingsecho en controle. Fijne dag allemaal!
@wub, huilen, ze wilde dr poppewagentje hebben, maar haha op alle 4 de pootjes gebroken.... maar ze weet dat we vandaag een nieuwe gaan halen.. bij bart smit zijn die 7 euro en een driewieler buggy 10 euro... lol zal wel loslopen bij de afvocaat, er ligt een concept, die heb ik al doorgestuurd, maar vind ontslag tijdens een zw verlof wel een bijzondere omstandigheid, daar je ook niet in de gelegenheid bent om te solliciteren dus je wordt een ww ingestuurd waar je helemaal niet op zit te wachten want dat vind ik een slechte uitgangspositie om vanuit te solliciteren, kortom mijn positie wordt wel verslechterd door dit gedoe, maar ja we zullen zien... kan er nog niet zoveel op zeggen hier ook slecht geslapen hoor, vaak wakker geworden en gelegen.. 2 x naar de wc... rustig aan dan maar
Goedemorgen, Mooie foto's van 2 buiken , die in het bos vind ik er niet echt klein uitzien hoor. Mooie foto van een babykamer zien voorbij komen. Zo te lezen is iedereen nu wel bijna of helemaal klaar met het kamertje. Vandaag komen ze van babydump de kastdeuren vervangen. Mijn moeder komt strijken en dan is ook hier de kamer klaar. Ook gaat mijn verlof officieel in ! Morgen weer controle in het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe of de kleine ligt. Nog in een stuit of is het stiekum gedraaid. Geen idee. Maar het ligt in ieder geval nog erg hoog. Zo af en toe heb ik het idee dat de kleine over mijn ribben naar boven wil. En dan krijg ik het benauwd. Ik mis een aantal meiden hier al een hele poos. Hoe is het met jullie?? Er was ook iemand die aan de tabletten was om de harde buiken in toom te houden. Hoe is het bij jou????? Prettige dag. Ik krijg straks visite en vanmiddag komt mijn vriendin weer om te soppen. Dus latersssssssssssssssss
Goeiemorgen dames, gelukkig had ik gisteravond al bijgelezen..... Ik heb vannacht voor het eerst ook kl*te geslapen. Ik sliep pas om 5 uur weer en om 6 uur gaat de wekker. Helaas. Ik zie wel hoe lang ik het volhoud vandaag. Maar ik voel me ook zo belabberd. Mijn eten zit zo hoog. Zou het liefst een uur boven de wc hangen.... En heel veel sch*ten en b**ren laten..... @buiken! mooie buiken zie ik voorbij komen. Tis toch wel mooi zo'n zwanger lijf, maar niet altijd fijn, hihi! @sex Hier ook niet zo vaak... Was voordat we van de eerste zwanger wilde worden wel 2-3 keer in de week. Maar toen we gingen proberen deed ik een beetje frustie. Zo rond de eisprong de hele tijd... wellicht herkennen dames dit. Dus het was al enige maanden uit balans. Vervolgens zwanger en daarna een huilbaby, dan ben je ook blij met elke 5 minuten slaap. Dus eigenlijk 2,5 jaar beetje zo af en toe. Nou, toen weer proberen en in keer raak, dus nu weer niet echt een feest in bed. Hopelijk binnenkort weer, want de zin is er bij mij wel..... @babyboo Waarom zwaai jij naar susan79? omdat ze al een tijdje niets van zich heeft laten horen? Ik ben haar buddy, dus kan haar zo wel ff whatsuppen. @florabella fijn dat de bevalling niet doorzet, maar pas goed op jezelf @mikmak Arme linette! @babystew. Wederom duimen hier voor jou En een vraagje Wie werkt er tot 36 weken door??? Ik was dat dus van plan. Maar moest rustiger aan doen van de vk. Ik merk dat het minder fietsen en het laxeermiddel mijn harde buiken wel rustiger maakt. Ik zal wel met haar overleggen of het verstandig is om na volgende week nog te werken. Volgende week maandag zou mijn laatste werkdag zijn als ik tot 34 weken doorwerk. Anders moet ik dus nu nog 3 weken en 1 dag. Luca is met 36.6 geboren. En toen had ik heeeeeel veeeeel harde buiken (maar niet dat ik er snachts last van had, zoals ik las bij sommige dames) Maar goed, ik wil nu erg graag thuis bevallen en zo'n kleintje, al doen ze het prima, is toch ook wel erg klein, dus beter is het om ze tot 40 weken binnen te houden. Zit een beetje met het dillema, dat als je met 34 weken stopt, die kleine met 10 weken naar de opvang moet, vind ik ook zo heftig!!! Hoe denken jullie hierover! alvast bedankt!
@ Wub, mooi kamertje!!! @ Babyboo, vind het toch een mooi buikje hoor, ook met lang shirt @ Babyummels Snap dat je graag zo lang mogelijk erna met je kleine uk hebt, maar het is ook belangrijk om nu aan jullie allebei te denken!! Als je het niet meer vol houd gewoon 6 weken van te voren stoppen!! Heb je misschien vakantie over die je erachteraan kan plakken?? @ babystew, hopelijk lukt het zo nog zonder operatie! Ik duim heel hard voor jullie mee. Vandaag en woensdag nog werken en dan heb ik VERLOF! Ik werkte nog maar 2 halve dagen, maar ik ben zooooo blij als ik helemaal niet meer hoef. Ben er gewoon echt klaar mee en heb geen zin meer in verplichtingen
Dag dames, hier een slechte nacht gehad, weinig geslapen. Ik vertrek zo meteen op controle, ik laat wel weten dan hoe het geweest is. Dag dames.
Ik krijg met 36 weken verlof, al heb ik het geluk dat ik nu herfstvakantie heb, daarin wat twee dagen moet werken zodat ik effectief daarna nog maar 2 dagen hoef oid....maar wel 12 na de bevalling gelukkig!!
Pff nog steeds niet geslapen sinds vanochtend vroeg maar al die verschillende topics hier zijn zo interessant om even te bekijken . Voor wie niks te doen heeft en even iets wilt lezen. De volgende site is het wel waard : -=] liefengeltje.vlindersite.nl [=- Het is echt heel zielig maar ook heel mooi. Gaat over iemand van hier die haar kindje heeft verloren. Sommige zullen het misschien gek vinden dat ik dit lees maar het is zo mooi gedaan. @Coon Ik zag je babykamer op het babykamertopic, Wat gaaf zeg. Die gordijntjes zijn ook erg mooi! @Florabella Nou doe dat dan maar lekker. Zeker met jou situatie moet je het even lekker rustig aan doen. Het zonnetje schijnt buiten heerlijk dus geniet van deze rustdag! Heeeel veel plezier met de kamer van de kleine. @Wub309 Ja vriendlief staat altijd om 6 uur op en ik ook om even naar de wc te gaan, eten en drinken en de kleine pup even gauw naar buiten. Succes met al je regelingen en doe het rustig aan. Beterschap en dikke knuf! @Nijnonijntje Thanks! En hoe gaat het met jou? doe je het wel rustig aan? @Lin71 Die bosfoto was ik . Maar ik bedoelde eigenlijk meer dat als ik met mijn blote buik in de spiegel sta en ik kijk dan naar die foto dat ie er daar veel kleiner op lijkt. Geniet van je verlof en gezellig dat je moeder langs komt! @Babyummels Ik zag vanochtend vroeg dat ze aan het meelezen was dus vandaar haha. Snap dat je het liefst zo lang mogelijk doorgaat zodat je straks langer verlof hebt. Maar aan de andere kant moet je ook wel oppassen met de harde buiken en het rustiger aan doen, Dus misschien is het dan verstandiger om eerder te stoppen. Maar overleg nog even een keertje met de verloskundige en maak dan een beslissing.
Babystew; Veel sterkte met Mila, wat een verhaal weer. Duim voor jullie dat het vandaag lukt met het vocht afvoeren. Germini; Wat lekker dat je vrijdag verlof krijgt! Robin; Mooi buikje! Babyboo; Leuk he, So you think you can dance! Heb het opgenomen, van de week ff kijken. Mooie buik en mooi foto! Fijne jij-dag vandaag! Wub; Mooi kamertje! Mikmak; Jij hebt zo hard gewerkt de afgelopen weken dat je nu lekker kan chillen! Florabella; En hoe gaat het met het bloeden en de weeenactiviteit? Fijn dat je je beter voelt iig! LIn; veel plezier met de echo! Babyummels; Lastig idd met je verlof, maar volgensmij heb je zelf al het gevoel, zoals ik het tussen de regels door lees, dat 36 weken niet goed voelt. Kun je nog een weekje vakantiedagen er achteraan plakken, dat scheelt weer een week. En als de kleine eerder komt dan hoeft hij/zij zo ie zo niet met 10 weken al na de opvang. Moeilijke keuze... Nieuwwolkje; Sterkte meid, hopelijk goed nieuws op de controle. Hier; Zou vandaag paar uurtjes proberen te werken, maar heb te veel last van mijn rug gehad van het weekend en dan vooral met zitten. Het is dan net of mijn zenuw weer klem komt. Gelukkig is het wel uit te houden als ik alles afwissel en niet teveel zit, gisteren lekker buiten gelopen en dat gaat goed. Alles uiteraard op een ander tempo als normaal hihi. De oefeningen helpen ook nog steeds goed. Vanmorgen dus mijn manager maar gebeld en die reageerde gelukkig heel begripvol, heb afgesproken als het einde vd week beter gaat even langs te komen voor overdracht, als ik dan gebracht wordt en een collega brengt me terug moet het wel even lukken. Wel een knop om hoor, van 32 uur werken wat nog makkelijk lukte en ik dus ook tot 36 weken dacht vol te houden, naar niet meer werken en dus waarschijnlijk eerder verlof.
Goedemorgen! Helaas niet goed geslapen vannacht, kon niet fijn liggen en toch wel veel harde buiken gehad.. nu gelukkig niet meer, maar ben zoooo moe.. gelukkig heb ik verlof haha.. ben dus nog niet helemaal goed wakker, dus reageer ook even half.. wat is blijven steken.. Babyboo, wat een mooie foto in het bos! ik heb laatst ook van die shirts gehaald bij de hema, ze zitten heerlijk! we lopen trouwens ook gelijk he, wel leuk om de buiken een beetje te vergelijken.. die van mij is ongeveer net zo.. steengrillen was gezellig, lekker en leuk haha.. babyummels, oef lastig idd! ja is nog wel vroeg met 10 weken, geen vakantie dagen meer? ik heb 5 weken vakantie meegenomen (ik had nog zoveel over) dus mijn kindje gaat met 15 weken na het kdv. Lin, harde buiken gaat nu gelukkig weer iets beter.. blondje, goed dat je het aangeeft bij het werk.. ik werk eigenlijk maar 16 uur (wel op een baby groep) ik dacht ook van ooh dat houd ik wel vol.. nou niet dus, het is toch zwaarder dan je vaak denkt
Goedemorgen!! @aapje, Bij ons gaat het deur dichtdoen helaas niet op..........de deur is al dicht en hij kan nog niet bij de klink om hem te openen Kan me voorstellen dat het bij jou ook door merg en been ging.........je kleintje zo zien huilen/gillen is niet leuk Ik heb gelezen over de 5 minuten methode maar kan eerlijk gezegd de energie nog niet opbrengen om er mee aan de slag te gaan. Dan slaap ik helemaal niet Daarnaast bedacht ik me vanacht (toen ik weer eens bij hem lag) dat ik het voor nu maar even zo moet laten omdat er zometeen al zoveel veranderd. Als ik nu doorzet en het gaat over paar weken goed en de kleine komt inenen dan heb je zo'n kans weer op een terugval omdat er zoveel gebeurd in zijn leventje dat ik het maar even laat zo. Wel bedankt voor je luisterend oor! (of uhmm....luisterend oog). Af en toe klagen is al lekker hahaha. @wub, mooi kamertje hoor! gave kleur ook!! @babyboo, Mooi buikje hoor! Echt herfst zo in het bos! Ik lees die verhalen liever niet nu, wordt er te verdrietig van ook al is het de realiteit. Mijn nicht heeft onlangs haar kindje verloren bij 39 weken zwangerschap............. @babystew, he meid, wat balen da thet niet zo gegaan is als je gehoopt had! hopelijk is een operatie niet nodig. Ze is nog zo klein!! sterkte! en ik blijf aan je denken! @mikmak, Succes bij de advocaat!! Ik lees vanavond weer bij, ga nu zo voor de groeiecho naar de vk!! ben zo benieuwd hoe het met mijn kleine reuzin is
Babyboo, ik lees inderdaad wel vaak mee maar dan heb ik gewoonweg te weinig tijd om te reageren. Vanmorgen bijgelezen via mn iPhone tijdens het tandenpoetsen Mooie buikfoto trouwens in het bos! En wat voor pup hebben jullie eigenlijk? Mikmak, wat zielig van jullie katje maar soms moet je inderdaad denken aan wat het beste is voor het beestje (helaas hier tijdens mn vorige zwangerschap ook zo'n beslissing moeten nemen, katje was toen pas bijna 4 jr oud ). En de poppenwagen dus kapot, ach...als je zelf maar niet lelijk terecht komt, want die gevolgen kunnen natuurlijk veel erger zijn. Goofie, stiefzoon weer weg dus je kan nu weer bijkomen lijkt me? Nou als je dat zo vertelt, petje af hoor! Lijkt me een erg lastige situatie maar het klinkt wel alsof je er, desondanks, naar hem toe wel goed mee omgaat. Flora, klinkt idd alsof je je beter voelt tav de harde buiken deze ochtend! Blijf maar rustig aan doen hoor. Wub, leuk kamertje en wat een aparte kleur hebben jullie gebruikt aan de muren zeg! Errug leuk!! Ziet er ook al helemaal af uit. Klopt dat? Babyummels, tav je verlof...kan je niet met 35 wkn? Ik vind dat altijd wel raar nl......of 34 of 36 wkn. Zitten 2 hele wkn tussen! Miss compenseren door met 35 te gaan en dan na afloop 11 wkn en miss nog wat vakantie of ouderschapsverlof? Gezien ik eigen baas ben, kan ik moeilijk vergelijken. Mijn laatste werkdag is met 35 wkn en 1 dag. Daarentegen begin ik sowieso vanaf de eerste week maart weer en miss half februari al 1 of 2 daagjes (afh van hoe ik me voel en of de kleine man eenbeetje wil slapen 's nachts). We hebben iig plek op het kdv als hij ca 10 wkn oud is voor 1 dag in de week en 2 dgn als hij 12 wkn oud is. Vrij jong dus nog maar ja, het is helaas niet anders... Lin, lekker dat je verlof officieel is begonnen! Volgens mij zijn er niet zo heel veel meer die fulltime werken nog? Babystew, heb ook even het verhaal gelezen op jullie site over Mila. Oh wat zullen jullie je machteloos voelen als ouders zijnde zeg! Ik duim dat het uiteindelijk allemaal goedkomt met jullie kleine kanjer! @sex: 5x per week??? Nou ik vind mn man heel lief maar ik vind momenteel 5x per maand al heel wat Nee, hier weinig sex hoor.......pfffff word al moe als ik eraan denk! Verder weet ik t even allemaal niet meer, sorry @hier: Merk dat het wel tijd is om minder/niet te gaan werken maar goed, nog 3 wkn (lees: 9 dgn) uitzingen. Het viel me nl op dat ik na de laatste 2 werkdagen 's avonds wat zeurderig gevoel in mn buik heb. Met mn zus overlegd (verpleegkundige bij de verloskunde afdeling in mn zkh) en die zei dat ik gewoon minder moet gaan werken. Weet ook wel dat ze gelijk heeft maar doe het gewoon maar wat rustiger aan. Zit nl al helemaal volgepland met afspraken Verder een druk weekend gehad. Zaterdag bij mn ouders op bezoek geweest in Friesland en we waren pas weer thuis om 01.00 uur. Zondag bij de oma van mn man op bezoek geweest dus we hadden niet zo heel veel geslapen. 's Middags, tijdens het slaapje van Sophie, zelf dus ook nog geslapen en daarna hebben we wat dingetjes opgehangen in de babykamer en Sophie's nieuwe kamer. Woensdagmiddag komen haar gordijnen en dan kan ze over haar nieuwe echte kamer (ze ligt momenteel in de babykamer). Even bedenken wat we dan gaan doen; meteen in haar 1persoonsbed of gewoon ledikant verplaatsen (we hebben een wiegje gekocht voor de kleine man). Ook moeten we nog de geboortekaartjes gaan uitzoeken, moet ik nog mn Z&Z uitkering regelen bij het UWV, de box ophalen en in elkaar zetten, alle babywasjes doen, nog wat kleine dingen van de babyuitzet kopen, administratie bijwerken op het werk, gedane wasjes thuis opruimen, voorbereidingen treffen voor mn werk voor volgend jr (er komen vrije tarieven voor tandartsen dus we moeten bedenken hoeveel Euro we voor welke behandeling vragen), en vast nog heel wat meer! In de tussentijd nog de verjaardag van mn dochter en mijzelf, op zondag altijd hockeydag, wil eigenlijk ook mn E-rijbewijs halen. Nou, blijft weinig tijd over als ik t zo allemaal op een rijtje zet... Nu even tot 11 uur geen patienten (had een afbeller en een zieke) dus ga maar wat nuttigs doen hier op werk... Probeer wel bij te blijven maar is soms zo ontzettend moeilijk! Sorry sorry sorry!
De harde buiken zijn nog hetzelfde, gedurende de hele dag aanwezig en bij momenten pijnlijker en met regelmaat. Maar ik begin eraan te wennen en mijn weg in/mee te vinden.
@Goofie Nee daar heb ik (nog) geen last van @Babyboo Gemiddeld 5x per week dan wil ik niet eens weten hoe vaak jullie het normaal per week doen Maar je maakt er zo te lezen een lekker makkelijk dagje van en je hebt nog gelijk ,lekker van genieten ! Mooie buik zeg!! @Wub Mooi kamertje hoor!!!! En Beterschap met je verkoudheid! Nou idd nog maar even een dagje thuis en dan lekker rustig aan doen hoe lang moet jij nog werken dan ?? Ja rot he dat wakker liggen,hier ook al weer een aantal nachten,blegh Maar ben ook verkouden en heb me een zere keel dus werkt ook niet echt mee @Babystew Jeetje meis wat moet jullie meisje vechten en dan is ze nog zo klein maar Mila is sterk en een vechtertje dus dat gaat goed komen Maar lijkt me idd heel moeilijk en heftig om te zien ook voor jou en je mannetje veel respect Ik hoop en duim mee dat ze het vandaag met de naald kunnen en Mila niet geopereerd hoeft te worden @Mikmak Ik hoop dat de advocaat iets voor je kan betekenen en ja dan moet er idd even een nieuwe poppenwagen komen @Florabella Bij jullie de vloer dus ook zo goed als klaar ,lekker is dat he dus van de week kan het er allemaal in en kan jij gaan inrichten,leuk is dat he ??!!! Doe maar wel lekker rustig aan en fijn dat de krampen iets minder zijn @Lin Fijn zeg dat je hulp van alle kanten krijgt om je een beetje te helpen Hoe is het nu met jou en je harde buiken en buikpijn? Ben ook benieuwd of jou kleine al gedraaid is Die van mij twijfel ik ook erg over,voel nl nog vaak een ronde bobbel rechts onder mijn ribben en daar lag steeds het koppie morgen weer voor controle dus we zullen het zien @Babyummels Mooi op tijd wakker idd,brrr niks aan he Hopelijk houd je het goed vol vandaag Ik zelf ben er al uit met werken,want moest wel stoppen ivm bekken Maar als ik jou verhaal zo lees zou ik rond de 34 weken stoppen ook ivm dat je eerste kindje te vroeg was en zou wel naar zijn als dat nu weer gebeurt en je hebt toch wel last van harde buiken ,maar goed dit is mijn mening en heb je geen vakantieuren meer over dan die je na die tijd nog kan gebruiken ??? @Robin lekker hoor dat je nog maar 2 dagen hoeft en dan lekker verlof Geniet er van meis!!! @Nieuwwolkje Succes zo bij de gyn en ik ben benieuwd! @Blondje Naar hoor dat je weer zo n last hebt,ik hoop echt nu je met verlof gaat dat je dan snel minder last zult hebben is idd wel even wennen van 4 dagen werken naar niks,maar wel beter voor jezelf en de kleine @Tamm naar zeg dat jij ook zo n last van harde buiiken hebt en daardoor niet zo lekker hebt geslapen vandaag maar even wat inhalen dan @Germini Nee dan gaat het idd niet op,maar moet ik zeggen dat de deur hier pas open staat sinds een 4 maanden ofzo daarvoor wilde hij hem altijd dicht hebben ,haha kinderen zijn zo vernaderlijk als het weer Maar idd als hij zo wel lekker verder slaapt als je er even bij ligt zou ik het voor nu ook even zo laten Er gaat straks idd al een hoop veranderen en dat maakt het er niet makkelijker op om het nu te doen Dat is wel iets waar ik hier tegenop zie ,wij willen de kleine in een wiegje bij ons hebben,maar ben bang dat de kleine man dan zoiets heeft "ik wil ook,want de baby mag wel en ik niet " Dus daar zijn we nog over aan het denken,de kraamhulp vond dat ook wel een goede om over na te denken ,dus nog maar even zien hoe we dat gaan aanpakken Graag gedaan en klaag maar lekker van je af,want dat heb ik in die 2 1/2 jaar ook echt gedaan en dat was idd soms lekker Succes bij de echo zo! @Susan Nou doe dan maar rustig aan idd en goed naar je zus luisteren hoor!! Jeetje meis als ik het zo lees allemaal word het echt wel tijd om het wat rustiger aan te gaan doen,jij hebt nog zat te doen voordat je klaar bent Pff ik word al moe als ik het lees allemaal,laat staan als je het allemaal nog moet gaan doen!!
Nou nog niks bij gelezen sorry. Vanacht weer bijna geen nog dicht gedaan en heb nu geslapen van 8tot nu. Vanacht voelde ik mij raar. Voelde van alles,duizelig misselijk honger maagzuur last van mijn darmen en een druk kind. Verder heb ik soms echt als ik mij te snel omdraai of zo dat er een soort kramp in mijn onder buik schiet. Volgens mij is alles 10x erger als je het in de nacht voelt haha. Maar vind de nachten echt niet leuk meer.
@Blondje Wat ontzettend kl*te dat je weer zo'n last hebt van je rug! Het zit je even niet mee he. Fijn dat je manager zo begripvol was. Lijkt me voor jou ook wat prettiger! Doe het rustig aan he! @Tamm Misschien straks nog tussendoor even tukken en je rustmoment pakken. Ja dat shirt zit heerlijk. We waren voor mijn zusjes bij the sting en toen zag ik hem hangen. Maar ben er erg blij mee! Inderdaad we lopen tegelijk. Ben benieuwd of we heel toevallig ook op dezelfde dag bevallen! @Susan79 Ja ik zag je toevallig staan bij degene die aan het lezen waren dus ik dacht ik zeg even hoi . Ik heb een kruising pup tussen een chihuahua en een shih tzu. Heb voor jou ook nog hieronder even een foto geplaatst. Je hebt nog een hele waslijst aan dingen die je moet doen. Doe je het wel rustig aan? Hij/Zij moet nog even blijven zitten he! @aapje2009 Ach ja. Niet zoveel vaker hoor hahaha. Het is eigenlijk gewoon hetzelfde gebleven, maar ach ik heb het wel voor hem over. @Goofie Ben het helemaal met je eens. De nachten zijn alleen maar klote! Alles doet zeer, ik lig niet meer lekker en omdraaien is een hel. Zal zo blij zijn als alles weer normaal is en de kleine lekker bij ons is!!