Zo heerlijk even mijn ogen uit mijn hoofd gejankt. Ja ik lijk wel gek ik weet het! Maar het was even een opluchting voor mezelf en vraag me niet waarom. Wat heeft die vrouw een leed gehad zeg maar wat heeft ze het allemaal mooi verwoord. Zit mezelf momenteel even heel erg in de weg. Ik heb een nesteldrang van hier tot tokio maar ik heb er gewoon de energie niet voor en ben eigenlijk ontzettend moe. Dus ik ga straks maar gewoon heel rustig aan doen en kijken hoeveel er uit mijn handen kan komen.
Zoo moest 15 pag bijlezen ofzo! Mikmak, nog gecondoleerd met je kat zielig voor het beestje zeg... gelukkig is ze nu uit haar lijden verlost!! En het kan inderdaad goed dat jullie andere kat het aangevoeld heeft... Ze zoekt haar nu ook niet he?! Dat is wel vaak bij bijv als er t overreden is en ineens niet meer thuis komt.. Coon, babyboo en robin, mooie buikjes!!! Robin,. jij hebt ook echt een punt buik (=jongensbuik ) hier hetzelfde babystew, ga zo even op de site lezen van Mila.. wat naar allemaal... krijgt ze dan een draintje om het vocht af te kunnen voeren? Ik denk aan jullie... Wub, mooi kamertje!!! Mooi kleurtje dat groen Babynummels, ik heb ook verlof met 36 weken maar had zelf nog een aantal verlof dagen dus nu ga ik met 35... wel 12 erna dus.. Ik zou wel aan jezelf en kleintje denken nu en echt rustiger aan gaan doen.... Misschien kun je volgend jaar wat vakantie er aan vast plakken? Babyboo, ik kijk ook wel eens op n vlindersite maar wordt er zelf ook best onzeker van als je leest wat er zo allemaal 'ineens' mis kan gaan.... Florabella, hopelijk blijft de kleine nog even zitten! Vervelend zeg die voorweeen..... Had je nu ook bloedverlies?? Hoe is dat nu? Niet toevallig een blaasontsteking? Hier gaat alles goed, vanacht weer wat beter geslapen.. dit gaat de ene nacht weer beter dan de andere.... wel sneller last van mn onderrug nu..... Ook als ik een rustig dagje heb. Gister de helft van de babykleertjes gewassen al die sokjes aan 1 wasknipper haha!!! Staat echt schattig.... Mn vriend zei al, nu vind je het nog leuk om dat kleine spul allemaal op te hangen....
@Laraxx Ja ik heb misschien de ogen uit mijn kop gejankt maar ik wilde het gewoon even graag lezen. En het scheelt dat dit wel met 22 weken allemaal was en aangezien ik daar al ver voorbij ben kon ik dit wel lezen. Was er zo'n verhaal met 38 weken dan had ik het zeker niet gedaan. En heel apart maar die kleine zit nu al de hele tijd zo ontzettend te spartelen en te schudden. Net of ze zegt: Mama maak je maar geen zorgen! Ik ben hier en ik ga niet weg hoor! wat hou ik nu toch al veel van die kleine meid zeg!
@aapje, jep ze heeft er 1 uitgezocht, moet alleen wachten tot de winkels open gaan.. krijg die k**** advocaat er niet aan.. telkens in gesprek... was nog wel effe gaan googlen en het kantongerecht in haarlem heeft een zwangere de exit premie van een zwangere vrouw verdrievoudigd omdat ze in een lastigere en onzekerdere positie terecht kwam.. er is dus nog hoop... @laraxx, nee Zorra (andere poes) zoekt helemaal niet naar de andere, ze is heel vrolijk en aanhankelijk, ze had al in geen tijden meer op bed geslapen bij ons en nu al 2 nachten... als ik wakker ben nu (Wat regelmatig de laatste tijd voorkomt nu) komt ze tegen mn buik aan liggen en gaat ze heel hard knorren haha. @robin, mooie buik en idd een echt jongensbuik.... kan je van die van mij niet zeggen en er zit toch echt een jongetje in @susan, laat dat een feit zijn... dat het alleen het wagentje was... oei 4 jaar is ook nog jong voor een poezebeest.... wat doe je er aan he... is effe lastig, alhoewel ik moet zeggen dat ik er eigenlijk geen last van heb, alsof het zo hoort.... en ik was echt gek op het beestje maar heb er op de dag zelf om moeten huilen, maar eigenlijk vind ik het wel oke zo.... zal ook wel komen omdat ik heb gezien wat er in dr bekje zat.... en dat ze echt pijn had enzo... nou ja... @goofie, lastig zeg.. hier ook niet een denderende nacht, je weet niet meer hoe je moet liggen.. maar ach aan alles komt een eind dus ook aan deze zwangerschap...
Dames, er is nog niks veranderd, de kleine weegt al een goede 2kg en is ongeveer een 40cm lang, dus ik ben blij
nieuw wolkje fijn dat er niets nog is veranderd! meiden met een slechte nacht,knuffel! Ik heb zowaar al voor de 2de nacht best redelijk geslapen! Kreeg net een mailtje terug dat ik morgen om 11.30 naar de zwangerschapsmassage kan,joepie! Heb de chiropractor afgebeld voor morgenochtend 9 uur,dus kan ook nog eens uitslapen,heerlijk!
Zo net weer even 2 uurtjes bijgeslapen, word ik wakker gebeld door mijn manager... even checken of ik wel echt ziek ben! grrr.... Het word wat als iedereen hier verlof heeft, dan is het kletsen vast helemaal niet meer bij te houden. werken/verlof: ik hoef nog maar 2 weken en stop als ik 35 + 2 ben, ik vond stoppen bij 36 midden in de week zo gek, dus ik plak er 2 vakantiedagen aan vast. Ik heb gelukkig niet heel zwaar lichamelijk werk en ik vind het nog wel te doen zo. Kan me wel voorstellen als je in de zorg werkt of hele dagen moet staan enzo, dat je dan echt al eerder afhaakt. maar inderdaad die 10 weken voor naar de kinderopvang is dan wel erg jong. Nieuwwolkje: fijn, weer een goede controle! Babyboo: wat een lieve reactie van jullie meisje! Misschien maar niet al te veel van dit soort dingetjes lezen... Laraxx: echt schattig he, al die kleertjes aan de waslijn! Ik moet echt nodig met het hondje naar buiten, dus ik heb tot hier verder gelezen. Iedereen bedankt trouwens voor de complimentjes over mijn kamertje! Het is inderdaad af, alleen nog letters op de muur en andere deurknopjes op het kastje. en het bedje nog opmaken, maar dat doe ik wel in mijn verlof.
Wub; tip (misschien weet je het al) als je na de 34 weken nog ziek bent gaat dit van je verlof af, ff opletten dus!
Nou er is toch al weer wat uit mijn handen gekomen. De was is opgehangen en de afwas is gedaan. Ik heb wat gegeten en weer even met de pup naar buiten geweest. Denk dat ik nu maar is de slaap kamer ga opruimen. Is totaal geen troep maar ik heb er gewoon de behoefte aan . Misschien kan ik nog iets veranderen of nog leuker maker! @NieuwWolkje Fijn dat alles zo goed gaat met de kleine! Maar hoe gaat het met jou? Gaat dat ook allemaal goed.. @Sjees Heerlijk dat lijkt me echt lekker! Veel plezier alvast en geniet ervan. @Wub309 Nee dat moet ik ook niet te veel doen, maar het was zo mooi dat ik dit toch wel echt even wilde lezen.
Hoi meiden, sorry dat ik niet meer zoveel reageer hier.. ik lees wel zowat alles mee, en kijk ook elke dag wel even op de site van Mila. Maar ik kan het gewoon niet om op iedereen te reageren, mijn energie is er gewoon echt niet naar en ik vind het ook moeilijk omdat ik bang ben dat ik mensen vergeet.. maar ik ben er dus nog wel.. lezend.. Vandaag naar de VK geweest en ik krijg toch een groei echo.. de kleine is nu een vibi en leek volgens de vk wat klein te zijn voor 33 weken.. maar ze zei dat dat ook kon liggen omdat hij ingedaald is.. wel fijn om nog een echo te krijgen, maar toch wel spannend omdat er dus een "afwijking" was.. beetje naar. Veel succes met de laatste lootjes op het werk trouwens (ik denk dat er veel van jullie nu bijna klaar zijn?) en dan kunnen jullie ook lekker genieten!!
Ik zit hier echt op de bank alsof ik een halve marathon heb gelopen. Waar is mijn kleine beetje energie gebleven? Mijn hart gaat ook tekeer joh. Nou vanmiddag weer even massage voor mijn rug en voeten. Hoop dat ik daar wat energie uit haal. Dit is echt waardeloos.
@Goofie ook hier zie ik elke x weer tegen de nachten op Heb dan toch ook erg veel last van mijn bekken ,bah bah bah @Babyboo Ach als jullie het zo fijn/goed vinden is het toch ok hier moet ik er niet aan denken Maar ik herken wel wat je zegt van die site ,ik heb heel veel van zulke sites gelezen toen ik zwanger was van de 1e en ook heel wat afgejankt en waarom ik het steeds opzocht geen idee,misschien angst ,geen idee maar lekker laten gaan als je je zo voelt dat lucht idd vaak wel op!! Doe maar lekker rustig aan vandaag,morgen weer een dag hoor!! O echt zo n schatje jullie hondje !!! @Mikmak O leuk dat Linette nu een wagentje heeft uitgezocht nu nog even halen dus ,Linette ook weer blij O dat klinkt idd wel goed ,ik hoop en duim voor je dat je er wat moois uitsleept Nu alleen die advocaat nog te pakken krijgen dus!! @Nieuwwolkje Fijn meis dat het allemaal nog hetzelfde is gebleven Rust werkt goed dus,ga zo door meis!! @Sjees Lekker hoor morgen dus een heerlijke zwangerschapsmassage ,genieten !! @Wub Fijne manager heb je zeg maar ok dus nu nog 2 weken en dan heb je ook lekker verlof Goed geregeld idd Fijn dat het werken nog vol te houden is scheelt je straks idd weer @Blackbird Fijn wat van je te horen en fijn dat alles goed gaat Ok dus toch een groeiecho ,weet je al wanneer dan ??
Hier niet zo best geslapen ,maar wel energie over vanmorgen Dus heb de laatste babywasjes gedraaid en opgehangen nu nog even de handdoeken doen en dan is de was voor zover klaar Dan nog 2 wasmanden vol die gestreken moeten worden,maar misschien vanavond of morgen even Verder alles weer bijgewerkt met stoffen enz moet als de kleine man zo op bed ligt nog even dweilen en dan ga ik ook even met de pootjes omhoog Morgen weer naar de VK voor controle,ben ook nieuwsgierig of de kleine gedraaid is,maar denk het eerlijk gezegd niet
Ik ben echt een beetje aan het zeiken vandaag pff.. Mannetje belde net en barst in huilen uit. Gewoon zo zat. Heb mijzelf nu weer in bed gegooid, wil gewoon even niks. Heb er de pest in dat ik mij zo voel. Is dit wel normaal?
Coon, Robin & Babyboo: Mooie buiken dames! Babystew: Wat naar dat Mila weer terug is op de IC! Hopelijk heeft ze die operatie waar je over schreef niet nodig. Ik denk aan jullie, dikke knuffel! Goofie: Wat een toestand met je stiefzoontje maar zoals er al meer zeggen: je doet echt alles wat je kunt en meer kun je niet doen hoe frustrerend dat ook is! Hopelijk gaat zijn moeder snel meewerken en gaat het binkie zich wat prettiger voelen! Sterkte daarmee en neem goed je rust want dat heb je gewoon nodig! Wub: mooi kamertje! Leuk dat turquoise! Wat een goed idee die spiegeltjes, dan kan die kleine straks zichzelf bekijken tijdens het verschonen en aankleden! Mikmak: Lekker dat je klaar bent met alle dingen voor je beeb. Succes met de advocaat! Hopelijk kan hij wat gunstigs voor je regelen. NieuwWolkje: HFijn dat alles goed was bij de controle! Sjees: wat lekker dat je zo snel terecht kan voor die massage! Blackbird: Doe maar lekker rustig aan, je hebt het gewoon nodig hoef je geen excuses voor te maken! Gister gezellig gegourmet bij mijn zus, zwager en neefje. Neefje (3jaar) wilde wel even aan mijn buik voelen. Voel je iets? vroeg ik. Ja zegt hij Een slangetje! Ik zeg weer: dat is geen slangetje, dat is de baby. Gevolg: verbaasd kinderkoppie, hihi Vannacht zowaar goed geslapen en tot 8 uur "uitgeslapen". Verder een rustige ochtend en straks weer aan de slag in de babykamer. Vanavond partneravond van de cursus "Zwanger, gezond & fit", ben benieuwd! Helaas ligt 1 van de meiden van ons clubje in het zkh met zwangerschapsvergiftiging, hopelijk kan ze het nog 1,5 week uitzingen zodat de beeb met 37 weken geboren kan worden... Iedereen die bijna verlof heeft, succes met de laatste werklootjes!!!
Je hebt een zwaar emotioneel weekend achter de rug en bent nu even op, geestelijk en fysiek. Ik vind dat niet gek dat je je nu zo voelt. Verwen jezelf en blijf lekker een daggie op bed, filmpjes kijken ofzo. Laat de boel de boel, morgen weer een dag! Dikke Knuffel!!!