Zit ik net een heel verhaal te sms'en naar een vriendin over hoe kut ik mij vandaag voel. Zij is ook zwanger 23wk. Krijg ik een sms terug dat ze een echo heeft gehad en haar kindje waarschijnlijk een hazelip heeft. Zit ik een beetje te zeuren over hoe ik mij voel pff..
@ aapje : hier nog steeds buikpijn , denk ook niet dat dat nog verandert . Heb dit al sinds 18 weken. Harde buiken soms veel per uur, soms maar 1 of 2 per uur. Ja hier ook nog beeb in stuit. Voel ook het hoofdje rechts onder mijn ribben en soms wil beeb er volgens mij via mijn longen uit. Ook veel beweging onder in inwendig. Weinig kleine onderdelen aan de buitenkant te voelen. @ nieuwwolkje fijn dat alles goed en onverandert is. @ babyboo : Ik ben helemaal in love met jullie Chico wat een lekker ding.
goofie, inderdaad zo wordt je weer even wakker geschut he?! Ik zelf zit ook vaak te klager hoor maar denk dan aan de mensen die niet zwanger kunnen worden en zoals de ouders van Mila.... Dan 1000 keer liever dit! (maar tuurlijk mag je soms klagen!) ik merk ook dat ik soms minder lucht heb en zo'n mega vol gevoel pfff ha ha (is ook niet gek natuurlijk) soms gaat mn hart ook ineens heel snel en voel ik m kloppen... wat dat is?
@Laraxx dat zijn hartkloppingen. hoort erbij. en dat overvolle gevoel ken ik hoor. Helemaal als mijn darmen niet goed doorstromen. Gebruik daarvoor lactulose siroop. Misscnien een tip? @goofie Oh shit zeg! das echt vervelend. Dan voel je je schuldig, snap ik helemaal en natuurlijk vervelend voor die vriendin van jou..... Heftig hoor! En wat Laraxx schrijft, dan wordt je weer even met je voetjes op de grond gezet.... zo van, bekijk het ook positief. Nog een paar weekjes volhouden. Tis voor een goed doel! En ik zal je vertellen, zodra het kind eruit is, ben je alles vergeten. We moeten dit overhebben om onze kido's een goeie start te geven. En ik ga dan ook altijd weer dankbaarder naar mijn eigen moeder kijken, die dit dus ook voor mij gedaan heeft. En nu kan ik dat dus weer doorgeven aan de volgende generatie.... Neemt niet weg dat ik ook af en toe baal hoor! Van mijn "goeroe" (haha, klinkt leuk) krijg ik altijd als tip om te voelen naar de plekken die niet rot voelen. Dan zei ik bijvoorbeeld: "ikvoel me zo ellendig, alles doet zeer" Hij: "alles" Ik: "JA" Hij: "echt?!?! Ook het puntje van je linker oor" Ik, na te voelen: "uhhh nee" Hij:"en je onderbeen" Ik" uuh nee" en dan zo je hele lijf af gaan en daar voelen waar het wel lekker voelt!!!! Succes ermee!
@ goofie : Bah wat vervelend voor die vriendin van je. Hier mag je klagen hoor. Je mag mij ook bestoken met prive berichten over hoe k*t je je voelt.
@aapje, morgen om half 3 bij de advocaat zijn.. zullen we het gaan meemaken. balen dat je weer eens een beroerde nacht hebt... alhoewel ik denk dat de meeste hier niet meer zo lekker slapen @goofie, je hebt nogal een weekend achter de rug die geestelijk nogal inspannend was, logisch dat je daar last van hebt... by the way, wel erg van je vriendin dat haar babietje waarschijnlijk een hazelip heeft maar nu niet iets waar jij je druk om moet maken..... maak je maar vooral druk om jezelf en jouw gezinnetje enzo.. en klagen mag hier altijd!!! @scrapdoodle, ja dat is idd wel een lekker idee, hoef ik me alleen maar bezig te houden met leuke dingen.. zoals linette dr fotoalbum eens bijwerken, en nog zo een fotolijstje waar je iedere maand een fotootje in moet doen tot het eerste jaar... loop maar 2 jaar achter ofzo haha
Joepie, ik heb uiteindelijk nog heerlijk veel kunnen doen en nu is alles weer netjes en opgeruimd. Lekker genieten dus! @Blackbird Hee meid, geen energie betekend gewoon geen reacties! We zijn hier om af en toe te kletsen voor wie dat wilt. Maar niet omdat het moet. Dus doe het lekker rustig aan en reageer wanneer je dat wilt! Maak je hopelijk niet te veel zorgen, wat ze zelf al zegt, kan er ook aan liggen doordat de kleine is ingedaald. @Goofie Hoe was je massage? Heeft het je weer even lekker laten ontspannen? En natuurlijk kan het normaal zijn dat je even in een flinke dip zit! En daar kan je ook helaas niks aan doen. Gewoon uitzitten. @Aapje2009 Nou soms heb ik zoiets van pff. Maar hij houd mij tevreden en zo hou ik hem ook tevreden he al houd ie echt wel rekening met me hoor hahaha. Het is niet gedwongen ofzo. Het was inderdaad heerlijk om gewoon even te janken en geen idee waarom. Maar wel heel mooi die site hoor, maar ook erg heftig moet ik zeggen! @Scrapdoodle4 Hahaha nou bijzonder slangetje heb je dan in je buik .
Zo massage gehad! Was erg lekker,maar had moeite met ontspannen Ben nu maar eens op papier aan het zetten wat ik in de vluchttas wil stoppen,nog best veel dus haha Maarja wil hem wel zelf inpakken, dus bedacht mij ineens dat het misschien handig was er eens een beginnetje mee te maken.. Ik heb een hoop kleine flesjes die ik gewoon ga vullen, dan lijkt het wat minder hihi..
thanks voor de reacties! (ja ja ik lees mee ) ik moet nog een afspraak maken voor de echo, ik wil even weten wanneer mijn man mee kan.. is wel zo fijn.. dus morgen bel ik even, wss volgende week.. als ik de echo gehad heb zal ik wel even plaatsen hoe en wat!
Hier ook even weinig fut te reageren. Vanmiddag toppunt van mijn rugpijn bereikt. Wilde ff op de bank gaan liggen omdat ik wat last kreeg voordat ik lunch zou maken, maar kon niet gaan liggen. Als ik bewoog kreeg ik heel erge steken, zenuw helemaal klem. Kon ook geen oefeningen doen voor de pijn of mijn kruik pakken. Werd ook misselijk en koud zweet. Vriend nam niet op, mams wel, die was er in een half uur. Ze heeft de zenuw los gemasseerd en toen kon ik gaan liggen. nu gaat t weer, maar wel ff geschrokken. Fijne avond iedereen en vooral n goede nachtrust.
@wub leuk kamertje @babystewde duimen blijven heel hard draaien hier voor jullie en kleine mila hopelijk is de operatie niet nodig @babyboo nee ik heb geen macro pasje dankej wel van het shirtje hij is van dutch puppy ben er helemaal gek op als ik bevallen ben haal ik er een paar bij denk ik.maar gelukkig rekt het aardig mee met me buik nu zodat ik ze nog aan kan.groot gelijk dat je ff aan je zelf gaat denken.en jij heb ook een mooie buik.dankje wel we zijn ook echt super blij me thet kamertje @slecht slapen ik slaap nog niet helemaal slecht maar kan beter @sex we hebben het 1 keer gedaan maar ik vondt het 10 keer niks en daarna had ik heel erg pijn aan me stuitje en bekken dis hier is het helemaal niks zo vanochtend weer gewerkt .en vanmiddag met me ma en zusje wezen winkelen en ik heb een pyama gehad van me ma .en me zusje had een speeltje gekocht voor aan de maxi cosi. nou we dachten even te gaan winkelen nou laat dat even maar weg me moeder en ik waren kapot mijn moeder heeft een vorm van reuma dus lang iets doen is eigenlijk een drama de reuma zit in dr aanhechtingen door heel haar lichaam. nu ben ik alleen thuis me man is weer werken ga maar tv kijken vanavond
@Goofie Snap wel dat je je schuldig voelt,maar jij kon toch ook niet weten dat de echo niet helemaal goed was Dus ze zal het je echt niet kwalijk nemen hoor!! En lekker klagen mag echt wel als zwangere ,wij hebben op onze kleine man 9 jaar gewacht en toen ik zwanger was waren er ook mensen die zeiden "nou je bent nu toch zwanger ,geniet er van ipv te klagen " nou die opmerkingen heb ik aan mijn laars gelapt want ja ik wilde zwanger worden,maar ik wilde die pijn,slapeloze nachten enz liever niet Maar goed kreeg ze er wel bij en daar moest ik het mee doen En wij zijn ook maar mensen met gevoel en als je je K*t voelt dan mag je dat best zeggen En een dagje klagen hoort ook bij het zwanger zijn hoor Dus meis kom maar op ,ik doe zo met je mee Hele dikke knuffel voor jou!!!! @lin He bah zeg dat word dus niet meer beter,vervelend hoor! en die harde buiken is ook geen pretje,wel fijn dat het niet alleen maar is en het afwisselt Ja hier ook wel eens een drukkend gevoel naar boven toe en ook getrappel onderin,heel fijn op mijn blaas @Mikmak O ben benieuwd wat hij je morgen te vertellen heeft en idd de meeste slapen slecht hier,helaas!!! Maar hier ging het de laatste dagen zo lekker @Babyboo Fijn dat het je toch gelukt is om nog veel te kunnen doen ,is toch wel weer fijn dan he ?!!
@Blackbird Ik ben benieuwd ,dus ons idd op de hoogte houden hoor @Blondje O meis wat naar zeg dat je je even zo slecht voelde ,maar wel heel fijn en lief dat je moeder gelijk kwam en je geholpen heeft Slaap lekker meis als je er aan toe bent ,kan me indenken dat je je rot geschrokken bent *knuff* @Coon leuk dat je even bent gaan winkelen met je moeder en zusje en je een pyama en een maxicosispeeltje hebt gekregen wel naar dat je moeder reuma heeft en zo dus niet zo lang met haar dochters kan winkelen
@aapje nee is zeker niet leuk maar ja je doet er weinig aan ze laat zich er niet door tegen houden.dan moet ze gewoon een paar dagen weer rustig aan doen.zo gaan we volgende week naar amsterdam naar herman van veen(is me ma al fan van sinds dr 17de ongeveer) ze weet dat ze dan een aantal dagen bij moet komen maar geniet wel extra van dat soort momenten.en ze wil ook perse oppassen op onze kleine meid ze zegt ook slaapt ze ga ik ook me bed in las net op hyves dat mila morgen toch geopereert gaat worden
@goofie hier ook begonnen met de vluchttas, heb vanmiddag bij etos allemaal mini verplakkingen gekocht, shampoo, bodylotion, douchegel, reinigingsmelk deo... hoef ik niet van die grote flessen mee te slepen, scheelt weer.... ben alleen een mini tandpasta vergeten bedenk ik me net... tandenborstel borstel, paar watjes enzo... zitten er al in.. nu alleen nog wat kleren en pyama, of t-shits sokken klaar leggen.. en dan effe op zoek naar een tas.. de tas die ik had is kapot en hebben we weggegooit... eerste pakje niet te vergeten... @aapje ja ach we horen het wel.. maak me er nog steeds niet druk om.. geldnood zullen we niet hebben, maar alles wat je er meer kan uithalen is meegenomen.. spetter net chloor in mn oog.. pffff dat prikt.
@Coon Oh nouja misschien als je er een keer heen wilt via via? Ja daar ga ik ook is naar kijken. Vind hem echt super leuk! Fijn dat je geslaagd bent voor een pjama. Kan je die weer van je lijstje afstrepen. Wat kl*te dat je moeder zo'n last heeft van reuma. Hier een vader die er ook heel veel last van heeft. Hoop niet dat ik het ooit krijg! @Aapje2009 Zeker, want elke keer heb ik hele plannen van wat ik wil doen maar dan kan ik de energie er gewoon niet voor opbrengen! Wat is de hyves van babystew ook alweer? want ze heeft hem toen een keer op zp gezet maar heb hem nooit meer overgenomen. Spannend zeg maar vind het ook wel zielig voor babystew en man. Wordt je niet echt gelukkig van, lijkt alles zo goed te gaan en nou moet ze toch geopereerd worden. Zal overuren duim draaien! Op naar schoonmama even.