ik duim hoor... pffff wat een gedoe zeg.... gelukkig hebben we bij onze december mama's maar 1 prematuurtje..... maar onze Mila heeft inmiddels zoveel surogaat moeders dat moet wel goed komen!!!
en toch als je de foto's van Mila bekijkt ziet ze er echt niet slecht uit..... en zie je ook duidelijk de verbetering bij het kindje....
zwaai even na vanmorgen de een na de andere bevallen november mama's te hebben gelezen,kreeg ik helemaal de kriebels en heb een mega schoonmaak/opruim gehouden,mijn zus kwam helpen en heb echt megaveel gedaan,ben totaal gesloopt nu maar wel een heel voldaan gevoel,kan enorm veel van mijn stress lijstje schrappen,lig nu op de bank met harde buiken maar das niet zo gek,wilde in bad gaan maar er is een heel goede film op tv,dus krijg mezelf niet omhoog hihihih. Heb de vluchttas nu ook zo goed als klaar en alle kasten in huis zijn geloof ik wel geordend,badkamer blinkt dus als ik in bad ga kan ik er extra van genieten. blondje,oei dat klinkt wel heel pijnlijk,gelukkig kon je moeder je helpen. mila,zet hem op morgen meiske!
Meiden, Geen puf om alles te lezen dus even egoberichtje! sorry! Groeiecho was goed. Het blijft een lekker dikkerdje maar niet meer buitensporig Maar goed, ga maar uit van een flinkerd kan het alleen maar meevallen Alleen was mijn bloeddruk inenen 120/80. De hele zwangerschap was hij laag (schommelend tussen 100/50 en 105/60). Dus wel inenen een stuk hoger. Geen eiwit in urine gelukkig. Moet woensdag weer terugkomen en urine en bloeddruk laten checken. Als deze nog hoger is dan naar ziekenhuis voor controle. Bij mijn zoon had ik ook een hoge bloeddruk inenen (alleen toen met 37 weken) en moest daarom in zh bevallen. Ben bneieuwd hoe het deze keer verder gaat!! Morgen ga ik alles teruglezen!!
De afgelopen dagen heb ik wel meegelezen en geprobeerd reacties bij te houden, maar het document is gecrasht. Wilde vooral babystew even heel veel sterkte wensen voor de komende dagen, ook hier wordt volop voor jullie geduimd! Verder gaat het hier zo-zo. Sinds donderdag ineens last van een continue harde buik, die zondag wel wegtrok (na echt supersuper rustig aan gedaan te hebben), maar vandaag op werk weer een beetje terug kwam. Ik weet eigenlijk niet of het echt een harde buik is, mijn buik voelt dan in ieder geval erg strak en vervelend en pijnlijk. Ik heb ook echt een rotdag gehad op werk, ik kan niet alles meer doen op het lab (mag niet meer met bepaalde stoffen werken) en de collega die mij normaal altijd helpt was zelf nogal druk. Een aantal anderen zaten gewoon een beetje achter hun computer data te bekijken of weet ik veel wat, maar ze waren in ieder geval allemaal te druk om te helpen. Ondertussen kon ik niet verder, en heb ik dus uiteindelijk van 08:00 tot 18:30 gewerkt. Het is echt zo super frustrerend, want ik snap dat ze ook hun eigen dingen te doen hebben en ik vraag wel om een gunst, maar dat ik vervolgens ruim 2,5 uur moet wachten totdat iemand een keer tijd voor mij wilt maken is super irritant, vooral als ik dan ook nog eens dankbaar moet zijn. Nog "maar" zes weken te gaan :S Pfft, zo ben ook mijn ei weer even kwijt Alle dames die bijna met verlof zijn: succes met de laatste loodjes! En iedereen die een knuffel kan gebruiken: bij deze
Pfff... deze vrijdag krijgt mijn vriendin de uitslag van de onderzoeken die ze heeft gehad na het overlijden van haar zoontje. Heb volgende week afgesproken met haar, dus zal dan wel horen hoe en wat.
Natuurlijk duimen we hard voor onze kleine Mila! Wat ze allemaal niet al mee moet maken zeg...en haar papa en mama natuurlijk! Ik zal een kaarsje voor ze branden morgen. Verder even ego en eigenlijk meteen een vraag. Heb nu al de hele avond een zeurend onderbuikgevoel. Niet pijnlijk maar ook echt niet fijn! Heb zkh al gebeld en hoefde niet te komen. Moest 2 paracetamollen innemen en lekker nachtje slapen. Morgen weer kijken hoe t gaat. Heb nu 2 pillen ingenomen maar voel niet veel verschil eigenlijk. Is dit nou indalen? Heb t bij Sophie nooit gehad, heeft altijd niet ingedaald in stuit gelegen nl...
Ik heb helaas niet alles gelezen. sorry sorry sorry ben tijdje afwezig geweest. Babystew, familie en vooral Mila heel veel succes morgen. Dat alles maar goed mag komen
Ik wil babystew,partner en Mila heel veel sterkte wensen voor morgen ik zal aan jullie denken en heel hard duimen!
Ik ga ook duimen voor mila! Nog ff vraagje trouwens hoor.. maar ik las dat ik ondergoed moet hebben waar het kraamverband in past.. maar hoe groot is dat dan? Ik heb nu M.. is L dan groot genoeg?
Mila zet hem op morgen!!! (ik duim nog even driftig voordat ik ga slapen) Babystew en man: heel veel sterkte en succes morgen, denk aan jullie!
misschien een hele stomme vraag maar ik lees af en toe iets over de blog over Mila en over foto`s. Waar kan ik die vinden? Ik heb behoorlijk wat pagina`s terug gelezen en zo 2foto`s gezien maar ik weet niet waar ik kan lezen hoe het gaat en evt waar misschien meer foto`s staan. Dat ondergoed ik heb nu al 1maat groter voor me buik. Voor dat verband straks heb ik denk ik nog wel een maatje groter. Gewoon goedkoop mogenlijk ondergoed van zeeman, wibra of hema wat niet zonde is als je het later niet meer gebruikt.
Ik heb het ook ineens vandaag. Ook lage rug pijn. Ik zou niet weten wat het is. Moet woensdag weer naar de verloskundige dus hou het wel in de gaten.
@ondergoed: ik haal ook gewoon wat goedkoops. Als het verband maar goed in het kruis past en er niet constant buiten valt. Ik zat al te denken aan iets met een beetje pijpjes,dan blijft het tenminste op zijn plek. Brr.. Als ik eraan denk bah. Ik vind maandverband vreselijk laat staan die matrassen. Als ik niet vreselijk bloed ga ik toch gewoon voor een grote always met vleugels haha.
Goofie, ja heb ook wat rugpijn maar dacht dat dat door mn werk kwam eigenlijk. Is meer beetje stijf ook als ik een tijdje in dezelfde houding lig. Ben benieuwd wat jouw vk zegt (kan ik dat wellicht ook op mezelf betrekken ) Daisy, de site is: mila.groeimee.nl
Hallo, Sterkte voor Mila morgen, ik duim hard voor hun drietjes. @ slapen, als ik eenmaal slaap gaat het goed, maar een goede positie vinden met al mijn kussentjes is lastig ;( @ sex, steeds minder maar 1 x per week/2 weken lukt nog wel maar 5x per week, hoe houd je t vol @ verlof, nog 5 weken van 4 dagen, heb de vrijdagen allemaal verlof gepakt  Eindelijk zit ik dan ook eens onder de 10 weken, jullie zitten bijna allemaal flink voor me. Qua bevallingsdatum, geen idee, ik hoop iets voor de kerst ivm met kerst, lijkt me leuker later met verjaardagen. De meubels van de babykamer zijn nu eindelijk 100% in orde, na 2 afspraken met de babydump. Van t weekend eindelijk eens echt inrichten ! Slaap lekker !
Bij mij was die rugpijn er ineens vandaag. Heb niks gedaan,dus kan niet van inspanning komen. Ook hier helpt een paracetamol niet. Ik dacht ook meteen aan indalen.
susan,kan idd van indalen komen! lig hier al de hele nacht wakker met maagzuur en maagpijn,heb t gevoel dat mijn slokdarm is verbrand. Had al de hele dag maagzuur wat omhoog kwam en zelfs paar keer allemaal eten terug maar nu doet t ook echt zeer,ga morgen de dokter maar eens bellen of ze me nog iets anders kunnen geven,dit is echt balen. Ben maar beneden op de bank gaan zitten aangezien liggen echt geen optie is,heb 2 pcm genomen,dus hopelijk doen die zo wat voor de pijn,ik wil slapen!!!
Ik zal op Mila haar site al dat je wakker was sjees! Mooi balen sar je je zo rot voelt. Hopelijk heb je nog war geslapen! Babystew; een dikke knuffel voor vandaag en in gedachten ben ik bij jullie!! Hier hebben we gisteren het laatste laminaat gelegd, alleen nog de plinten verven en aanbrengen en de kozijnen en deur een likje lak! Natuurlijk alwel de meubtjes erin haha!! Dan is het kamertje ineens een stuk kleiner haha!!