December 2011 Mama's!! Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 23 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Helaas heb ik vannacht ook niet echt goed geslapen. Was heel veel wakker en vaak eruit geweest. Vriend vroeg op een gegeven moment: Waarom ben je zo vaak wakker?
    ..... Ja weet ik veel!! Wat is dat nou voor vraag ?! Maar goed. Ben er maar op tijd uitgegaan. Nu even afwassen, de was opvouwen, eten en dan naar schoonmama.
    Die heeft er helemaal een feest van gemaakt. Ze loopt al maanden te klungelen met haar duim en hand in het ziekenhuis. En nou is ze gisteren ook nog in huis gevallen en heeft nu haar voet en teen ook nog gebroken. Dus ze maakt er een potje van. Die ga ik is even lekker verwennen!

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @blondje, als ik een slechte nacht heb wil je dan ajb niet gaan vertellen dat jij een heerlijke nacht hebt gehad.... :D:D:D
    wil wel rustig aan doen, maar heb eerst effe het huis gepoetst.. net klaar.. dus klus weer geklaard.. zometeen lekker een schuimbad maken met madam

@goofie, ja hier was het niet al te best, maar ja nog even en dan kunnen we weer lekker liggen maar wordt het slapen ons op een andere manier ontnomen haha

@aapje, oeps nog een slechte slaper in de rij... draaipogingen he... doet zeer heb ik me laten vertellen.. maar tis wel het overwegen waard denk ik dan.... beter nog als uk zichzelf nog gaat draaien... kan, linette had zich pas met 36 weken of iets later zelfs gedraaid...

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamsie, ah daar dus... beterschap

@aapje nee hoef niet te werken, morgen en overmorgen nog... en dan eindelijk verlof, heb ook echt geen zin meer.. zeker niet nu het definitieve einde daar ook is en dat ik na mijn verlof daar toch niet meer terug ga komen... eigenlijk zou ik me alsnog ziek moeten melden voor morgen en overmorgen haha

4. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Het kdv belde net dat de kleine man verhoging heeft en dat hij nog steeds waterdunne luiers heeft wat ze moesten doen
    Ik heb maar gezegd dat ik hem zo kom halen
    is dan toch het fijnste om lekker thuis bij mama te zijn!

5. beertje1234

beertje1234 Actief lid

4 apr 2011
    109
    0
    0
    Hihihi, net van controle terug. Over 2 weken nog een gewone controle en dan mag ik de week erop terugkomen en dan gaan ze STRIPPEN!!!! VK zei dat het dan waarschijnlijk ook wel zijn werk doet, omdat het al de 4e is. Dus als ik nou us gewoon heel positief ben, dan heb ik over 3 weken en 1 of 2 dagen mijn beebje al in mijn armen!!!!! (en als ik negatief ben, dan zit ik nog potdicht en kunnen ze niet eens strippen en loop ik over 7 weken nog met een dikke buik, maar ik doe lekke niet negatief!!!!) Zo en nu ga ik ff teruglezen.

6. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mikmak
    O ja dat zou ik ook doen ;)
    Bedoel je hoeft toch niet weer te komen
    Ja de VK zei wel dat ze zo kon voelen dat de kleine nog ruimte zat heeft om te draaien dus daar gaan we maar voor en het kan nog tot 36/37 weken
    ze heeft me nog wel tips mee gegeven om s avonds voor het slapen een kussen onder mijn billen te leggen en dan 10/15 min zo blijven liggen dan creeer je net even iets meer ruimte voor de kleine en hopelijk ziet ie dan het licht en draait ,haha
    I hope so

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Bloedverlies hoeft niet negatief of zorgelijk te zijn, maar als je het niet vertrouwt, even bellen!!

8. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hihihi beertje, dat schept hoop voor mij, ik ben ook zwanger van nr 4, 1999,2001,200c en deze 2011 en wat grappig op 1 dag na lopen wij gelijk :) dus vlg week gyn, ga ik er ook na vragen.
    Met hoeveel weken ben je bij de andere bevallen?
    Ik 40 en 3
    Toen 39 en 5
    Toen 39 en 1

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Correctie bij de laatste was het 39 weken precies

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Mikmak: Tja....maargoed ik doe het er al voor zodat ik gewoon op mijn buik kan liggen..
    Die slaap word je voorlopig toch wel ontnomen.
    Vorige week wel te horen dat mijn vriend zodra ik bevallen ben 2 weken thuis mag blijven:D, dus er is een klein beetje hoop dat ik dan toch ergens lekker op mijn buik in slaap kan vallen hihi..

@Aapje:Haal je mannetje maar lekker op hoor, kan ie lekker bij mama uitzieken.

@Beertje: Wat een leuk nieuws! Je hebt wat in het vooruitzicht..
    Waarom gaan ze eigenlijk strippen,maag je niet langer doorlopen ( misschien heb ik er ergens overheen gelezen hoor)

@Babyboo: Wat lief dat je je schoonmama gaat helpen zeg!
    Kan die van mij lang op wachten hihi..

11. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mammamia; Ik heb ook van meerdere vriendinnen begrepen dat die dingen ideaal zijn de eerste dagen.

Robin; Dank je meid! Hoe gaat het met jou?

Aapje; Beterschap met je mannetje! Pfff, zelf al slecht slapen komt dat er nog bij... Fijn dat alles goed was bij de vk, hopelijk draait de uk nog! Hebben jullie IVF gehad?

Brusje; Lekker zo'n school, de andere optie is niet bellen?? toch netjes dat je dat doet en kan gebeuren toch, zeker in jouw situatie. Nummer 4; das waar ja!

Tamm; Ook lekker geslapen, jippie nog een geluksvogel! WIj vallen op!;) Geen ervaring met opgezette schaamlip? even in de gaten houden anders ha of vk bellen.

Babyboo; Haha het is ook wel lachwekkend, de hoogzwangere moet haar schoonmoeder gaan vertroetelen. Jij bent de beste van de 2 zeg maar. Fijne dag.

Mikmak; heerlijk he in bad, kom er ook net uit. Tja, dacht laat ik even wat positiefs vertellen na al het klagen over mijn rugpijn!;) En een heerlijke nacht voor zwangere begrippen he, dus wel 3x uit bed om te plassen en incl. gedraai hoe ga ik nu weer liggen zonder pijntjes, hihi. Maar toch 10 uur in bed en niet lang wakker gelegen.. Uitzondering!

Beertje; Waarom gaan ze strippen bij 37 weken?

Ik denk ook niet dat een beetje bloedverlies kwaad kan, het was maar zo weinig maar heb het nog niet gehad in de hele zwangerschap. Vroeg me af of meer van jullie het wel eens hebben? Flora volgens mij, maar die had ook weeen.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Pfffffffffff meiden, 1 ochtend werken en ik moet meteen ruim 2 pagina's bijlezen! Heb dus niet alles onthouden maar ga een poging doen...

Blondje, bloedverlies bij je urine? Miss even laten checken op een blaasontsteking? Ik vertrouw dat nooit zo eigenlijk...

Goofie, jij had ook een slechte nacht? Weet t niet meer (waren er wel meerdere van nl ;)). Hoe gaat het vandaag met je? Gisteren had je een off-day toch?

Aapje, ja de kleine kan nog draaien. Sophie is nooit gedraaid trouwens, niet uit zichzelf en ook niet laten draaien door de gyn. Vond dat veel te eng met een placenta aan de voorzijde. Maar wie weet? Soms hoor je ook goede verhalen over Moxa therapie?
    Beterschap voor de kleine man! Zo sneu als ze ziek zijn...

Beertje, dan al strippen? Vraag me ook af waarom dan al eigenlijk.

Mikmak, lekker gerelaxed in bad?

Brusje, snap wel waarom ze dat tegen je zeggen...aan de andere kant, ze zien die buik toch wel?? Snappen toch ook wel dat het nu wat zwaarder wordt en dat dit soort dingen kunnen gebeuren? Beetje vreemd toch.

Tamm, hier ook geen ervaring met een opgezette schaamlip. Miss wel wat geirriteerd of een klein schimmeltje? Zou de HA eens bellen.

Babyboo, zeker lief dat je je schoonmoeder gaat helpen! Die van mij probeer ik zo weinig mogelijk te zien :p

@ondergoed: hier vorige keer megatenten gekocht bij de HEMA. Werkte prima! Had ze vooral zo gekocht dat ze lekker hoog zaten bij de navel ivm de keizersnede-wond.

@hier: weer aan het werk. De paracetamollen (op advies van het zkh, die ik toch maar even gebeld had) werkten niet maar ik kon gelukkig wel slapen. Werd alleen wakker om 03.30 uur omdat Sophie ineens ging huilen. Meteen maar even naar de wc gegaan en toen zijn we allemaal weer in slaap gevallen. Kon nog wel doorslapen toen de wekker ging maar moest eruit, want werken :( Vanmorgen nix aan het handje en ook nu gaat het nog allemaal goed. Moet nog wel een middag en vanavond een vergadering waar ik echt naartoe moet. :( Zal er vanavond dus ook wel last van hebben denk ik.

13. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben hier helemaal verbaast!!:$
    Heb toen ik mij aanmelde bij mijn verzekering voor het kraampakket ( FBTO) heb ik een 9 maanden dagboek gehad van Pauline oud.
    Toen kreeg ik het kraampakket en daar zat baby's eerste jaar bij ook van pauline oud.
    En nu ploft er ineens wat door de brievenbus, het kraambezoek boek van pauline oud.
    Allemaal van de verzekering, maargoed dat ik de serie niet zelf had gekocht na het eerste boek, moet je ook maar net weten!
    Ben er wel blij mee:D

@Blondje: Jij ook gehad???
    Ik heb trouwens mijn 3d echo vergoed gekregen, nog bedankt voor de tip!!

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    F*** bedenk mij ineens dat ik nog geen fleswarmer heb en geen babyfoon!
    Die heb ik toch wel nodig of niet dan?

15. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Blackbird even heel concreet:
    een kraamverband is best groot. Die van het kruidvat eigenmerk zijn zo'n 5 cm en nog redelijk klein, maar ik vond die heel prettig. Dus:

en touwtjes string, daar ga je het niet mee redden, ook niet in L.:cool:

Ik had een aantal onderbroeken, die wat breder zijn, hipsters volgens mij, dat gaat prima. Heb echt geen oma onderbroeken gekocht. Ik heb uberhaupt niks gekocht. Want je vloeit toch wel ff een paar weekjes. Je moet het zo zien, dat je er een maandverbandje in kwijt moet kunnen..... en dan niet die string maandverbanden.

Kan je hier wat mee???

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, babyfoon heb ik wel, maar heel weinig gebruikt, mijn ervaring was dat ik bleef luisteren, op een gegeven moment het geluid uitgezet, keek ik naar de lampjes, of er geluid was.. ik had t niet nodig, hoorde het gehuil toch wel... maar goed altijd handig, zal m nu ook wel insteken tot je je kindje wat beter kent om het zo maar te zeggen.

flessen warmer... waarvoor? fles gaat in de magnetron, water warm maken of de borstvoeding als kolven lukt. klaar.... tegenwoordig is het zelfs oke gewoon lauw kraanwater in de fles te doen....

leuk die serie zeg.

@blondje oke haha... maar 3 keer eruit.. maar goed voor zwangere begrippen heerlijk geslapen
    ja echt lekker effe een bad, maar toen ik eenmaal onder de douche stond had ik geen zin meer om in bad te zitten, dus linette heeft lekker in bad gezeten en ik effe gedoucht

@aapje beterschap met je mannetje.

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Mikmak: Nou hebben wij toevallig een magnetron haha..
    Borstvoeding word het hem hier niet.
    Heb wel af en toe dat er wat uit mijn tepels komt haha rar om te zien hoor.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hah, nee net zat een kaartje bij de post een rouwkaartje met stertke met het verlies van Nina, altijd lastig om van zo een jong dier afscheid te moeten nemen. ik bedenken van wie dat was.... kon niemand hier bedenken, faceboek of hyves.... viel het kwartje net, het was van de dienstdoende dierenarts... hahaha wel heel lief

19. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    @mikmak
    ahh lief!

@ goofie
    HEb ik iets gemist, is het kindje van jouw vriendin overleden?
    Was dat die met die hazenlip, of was dat iemand anders?

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

hoi hoi,

kom me even melden...
    heb afgelopen nacht nog een kleine 5 uur geslapen.
    Heb net de HA gebeld voor een afspraak maar kan pas morgenochtend terecht helaas.

Blondje,toch misschien even urine inleveren,in combi met die onderrugpijn kan het best eens een blaasontsteking zijn.

Mila,en papa en mama denk aan jullie!

sorry reageer verder even niet want heb knallende koppijn,dus ga weer even liggen.

Deel Deze Pagina