Haha babyboo, waren er in elk geval genoeg fotocamera 's etc om je bevalling vast te leggen! Brusje; klopt wat jij zegt.
Die is gemeen haha. Ze zijn gewoon het gezeik van ons allemaal zat. Of stiekem aan het bevallen hihi.
ja er kletst maar een klein clubje, de rest meld zich zo nu en dan eens effe... zegt dat wat over hun of ons hahahaha @daisy, niet huilen... komt goed.. ik ga sluiten, slaap lekker allemaal.. ga nog effe bij hub in de hut zitten, die is aan het sleutelen aan de motor... en dan rol ik mn mand in als een rolmops
Volgens mij hoor ik bij het clubje dat zich af en toe meldt Heb er gewoonweg de tijd niet voor!! En daarnaast schrijf ik bij nog 3 topics hier dus tja... En met jullie kletskousen is t niet altijd bij te houden!! Houd t wel weer ff hierbij. Hele dag druk geweest, visite gehad vanavond en lig nu alleen (man heeft dienst) in bed. Tijd om te slapen dus!!
Tis rustig gebleven gisternavond. Hoefde maar een kwartiertje terug te lezen! En geloof dat iedereen lekker op één oor ligt, ben jaloers. Behalve Brusje denk ik..? Heeft het doorgezet? Dadelijk ben jij degenen met een 20-11 kindje @ Daisy; leuke bellypaint! @ Babyboo; jij spaart snel Ben blij om te horen dat het beter gaat. Haha, mannen kunnen ook zo grappig reageren, maar zullen de zenuwen ook wel een klein beetje zijn. @ Susan; op nog 3 plekken? Pff.. petje af! haha vind dit soms al een uitdaging, maar de laatste paar dagen valt het erg mee.. @ Goofie; goed om te horen dat het steeds beter met je gaat! En 's ochtends gewoon heel charmant gelijk je schoenen aan. Voel je je nog aantrekkelijker De rest ben ik even vergeten. Sorry dames! Hier gisteravond een rustig avondje gehad. Eerst lekker saampjes gegeten en daarna lekker op de bank gehangen! Vandaag staat er ook weer genoeg op het programma, waar ik helemaal geen zin in heb! Geloof niet dat mijn humeur al is veranderd sinds gisteren, gezellig! Nou, voor ik weer ga klagen ga ik nog maar wat te drinken pakken en wachten of ik nog gezelschap krijg, anders ga ik zo nog maar ff proberen te slapen..
En brusje, ben je al bevallen Fenna vond het leuk om te komen kroelen, om 5.00u Zij slaapt al weer een kwartier en ik ben klaar wakker!