Ach, dan kan Janco er straks uit met haar en blijf ik nog even liggen. Ik heb honger, maar geen zin om naar beneden te gaan. Dan zitten er ook 2 katten aan mijn kop te zeuren om brokjes.
haha.. Tsja, dan zul je toch nog echt ff moeten wachen. Maar als ik jou was zou ik lekker wat te eten pakken, dan slaap je zo meteen misschien nog wel beter!
Ik zou willen dat ik lekker kon blijven liggen. Maar als vriendlief door de weeks ook gaat werken en ik heb rot geslapen, dan nog kom ik er gelijk met hem uit (lees; zijn wekker gaat en blijft nog 40 min liggen en ik ga eruit om brood te smeren en koffie te maken) en vervolgens ga ik ook niet meer terug. Moet miss toch maar eens gaan leren om een paar keer per week 's middags te gaan slapen!
Nou dan probeer ik toch echt zonder eten weer te slapen. Die katten zijn dan echt irritant hoor. Ze blijven dan steeds de trap op en af rennen. Zij krijgen helemaal beneden brokjes, en dan moet ik 2 trappen af. Dat gaat dus niet gebeuren. Veel te koud!
Ik ga janco's brood niet smeren hoor. De groeten! Ik ging toen ik zwanger was van Fenna en toen ik bevallen was, regelmatig 's middags slapen. Heerlijk !
Dat is inderdaad vervelend. Maar zijn die katten 's nachts dan zo actief? Of komt er automatisch leven in de brouwerij als ze mensen horen?
Mannen Janco heeft lenzen en de fles vloeistof was leeg. Dan pakt hij een nieuwe fles maar laat de oude ook staan , in een kastje waar dat helemaal niet past. Dus ik zet steeds die nieuwe fles weer bij de voorraad . Zegt hij gisteren; waarom zet jij steeds die fles terug Ik; waarom staat er een lege fles in de kast. Toen was het eerst stil. Nou omdat het prullenbakje vol is. Ik; ach schei toch uit, van de week was hij echt niet vol hoor. Fenna liep daarna constant; ach schei toch uit
Zodra ze ons horen begint het gelazer Ze slapen dag en nacht. Ze zijn echt lui! Lijken een beetje op het baasje En de poes (Miffy) doet dan echt alsof ze al een week geen eten heeft gehad.
Hahaha Vind het zo leuk om van jullie allemaal kinderverhalen te horen. Kan echt niet wachten tot wij zelf ook ons kindje in handen hebben en weten hoe het is om een kindje te hebben! Maar mannen zijn inderdaad nogal gemakzuchtig. Hier ook zo'n vent, maar geloof dat de mijne toch nog wel een tikkeltje erger is en help er nog aan mee ook. Want i.p.v. er continu tegenin te gaan, doe ik het zelf maar gewoon. Kost een stuk minder moeite! Zeker nu.. Nou dat ze op het baasje lijken zal allemaal wel meevallen als ik dat zo allemaal aanhoor. Vind zelf dat ik het af en toe al zwaar heb. Moet je nagaan voor degene die zwanger zijn met al een kind!!! Nee, petje af hoor!
Ohh ik ga echt zijn zooi niet opruimen hoor, ben zijn moeder niet Kleding naast het bed ruim ik ook niet op. Als het niet in de wasmand ligt wordt het niet gewassen .
Helaas kan ik alleen maar zeggen dat dat heel herkenbaar is! Om gek van te worden! Maar sinds ik zwanger ben ruim ik het toch op, ook al neem ik mezelf elke keer weer voor om het te laten liggen. Maar uiteindelijk ben ik zelf dan weer de sjaak, want als ik te lang wacht dan blijft het maar liggen met als gevolg dat ik ineens heel veel moet strijken! En dat zie ik niet echt zitten.. Maargoed, vond het erg gezellig dit nachtelijke gesprek Hebben toch maar mooi een sniffy/prinsesje pagina! Maar ga toch maar weer eens richting bedje. Kijken of ik nog een beetje kan slapen! Slaap lekker zo nog!
Veel strijk heb ik toch wel. En hij doet zijn kleren nu wel in de was hoor. Hij moet nl werkkleding aan . Ik ga ook weer proberen te slapen . Trusten!
goedemorgen sniffy, prinsesje meld me met BIB..nog wel..begint wat te rommelen hierzo...verwacht nog niets, kan nog wel een paar dagen duren maar denk niet meer te lang..... kan ook niet met 37,2 haha hier gooit hub zijn was iig zn ondegoed en sokken zelf in de was.. althans op en af..... kleren laat ik niet op de grond liggen, leg het net zo lang iedere dag aan zijn kant op het bed dat ie het wel gaat opruimen, want het irriteert hem mateloos als het savonds op bed ligt.... de stapel groeit..... en groeit en dan ruimt ie het op.. zo niet gaat het de wasmand in.. en meestal wil hij dan wat van de stapel.. ja ligt in de was... waarom was niet vies. moet je het opruimen we hebben een klerenkast dus de inhoud hoeft niet op bed te liggen.. stil en dan ruimt ie alles weer een tijd op
strijk, hub heeft ook werkkleding.. duh defensie... maar echt niet dat ik dat strijk.. krijg het heeeeeeel soms op mn heupen en dan strijk ik zn t-shirts maar voor de rest echt niet.... gelukkig strijkt hij zn groen op de kazerne zelf. ohje en de blouse van zn gelegenheids tenue die strijk ik wel... voor de rest zoveel mogelijk kleren kopen die niet gestreken hoeft te worden... hahahaha
vanmorgen kwam linette weer, maar deze keer boven op hub, doet ze het lampje aan.. papa wakker? mama wel die moest naar de wc. das ook goed.. maar eerst papa eens wakker maken.. als je al slechte zin hebt dan is het zo over... gelijk.. de kleine meid..
Heerlijk jullie mammen praat!! Ik heb een ventje dat netter is dan dat ik ben! Behalve met nesteldrang dus nu lacht hij zich kapot!! Brusje ik ben benieuwd!!!!! Hoop dat het heeft doorgezet!!!!