December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Goedemorgen

Hier heel onrustig geslapen en steeds liggen denken wat ik nog wil opruimen(zolder en keuken)
    Maar ben nu nog niet moe maar goed wakker,kleine man had gisteravond weer zijn schoen gezet dus die wilde gelijk naar beneden kijken
    en hij heeft de film cars2 gekregen dus die zijn we aan het kijken
    papa slaapt nog

hier wel een opruiming mannetje,alleen zijn huiskleren liggen naast het bed(netjes opgevouwen )hij gooit ook alles zelf in de was en doet ook alles al binnenste buiten
    brood smeren doe ik altijd (behalve vorige week toen was ik boos ,Haha)
    Avondeten prak ik ook altijd voor ons allen
    ik vind het niet erg om te doen

2. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Meld me met bib en droge slip!!!

hihi. mijn vliezen hebben de nacht doorstaan... nog 16 uur en dan mag ik thuis bevallen!!!!
    Hier ook onrustig geslapen. maar wel weer lekker in eigen bed. ga nog ff liggen. maar moest ff wat eten. kleine en grote man slapen nog. meld me later weer.

3. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, meld me wederom met BIB. Helaas geen slapen meer voor mij na afgelopen nacht..

@ Aapje; vervelend dat je ook zo slecht hebt geslapen. Kleine man was zeker wel blij met zijn cadeau? :) Sinterklaar verwend hem maar!

@ Babyummels; we gaan voor je duimen dat je slip voorlopig nog droog blijft!! :D

@ Mikmak; zei vannacht ook al tegen sniffy dat het echt geweldig moet zijn zo'n kleintje. Wordt door jullie verhalen steeds zenuwschieriger!! haha.. Hopelijk treffen wij het net zo goed!

Ga ondertussen maar lekker thee zetten, de broodjes in de oven doen en de tafel dekken. Vind het altijd heerlijk dat we op zondag lekker uitgebreid kunnen ontbijten! :)

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Meldplicht, weeen zijn gestopt vannacht. Ik denk omdat ik moet bevallen int ziekenhuis en we konden niet weg oppas nam niet op.
    Dus wilde tot zo lang mogelijk thuis blijven.
    Onbewust kan je je niet ontspannen. Dus van weeeen naar ik ga maar eens aan de koffie.
    Als ik naart ziekenhuis was gegaan, wat ik wilde doen was ik nu bevallen

5. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah! Dacht echt dat je zou bevallen! Hopelijk komen ze vandaag nog terug en beval je alsnog vandaag! En zou je oppas bellen vandaag en zeggen dat ze ten aller tijde bereikbaar moet zijn, anders heeft het nog geen nut.

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga alvast maar de pannenkoeken bakken voor vanavond! Jammieeee

7. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik meld me bib! Helaas.

Ik heb gelukkig wel goed geslapen vannacht! 1 keertje eruit om te plassen en daarna gelijk weer in slaap gevallen.
    Helaas werd ik iets minder lekker wakker. Was even behoorlijk beroerd maar dat is gelukkig nu aan hèt zakken.
    Ik zal straks even netjes reageren!

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zoooo het is echt heerlijk weer bij ons buiten!! Hoop dat dat zo blijft, kunnen de Beebs lekker mee wandelen!!

Brusje; das balen.....hopelijk zet het vandaag door!!

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Zo weer wakker. Fenna heeft tot 9.00u geslapen :)

10. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik meld me bib!

buitegewoon teleurgesteld dat mijn vliezen vanacht niet om 0:00 uur gebroken zijn natuurlijk;):p

vandaag 37 weken!!!:D

@brusje: poeh je houd het wel spannend hoor! wie weet zet het vandaag nog door!

@prinsesje: nu al koken? jeemig ik zit net aan mijn ontbijt!

@aapje: balen van je slechte nacht..

@kinderpraat: ha ha zulke leuke dingen lees ik hier! ik wil ook een kindje!:)

11. Sjees

Sjees Niet meer actief

Daisy,wat leuk die bellypaint,ik moet eigenlijk mijn dochter eens op mijn buik laten verven,lijkt me zo leuk!
    Gaan jullie het gebruiken voor het geboortekaartje?

Brusje,oh jee dat klinkt spannend bij jou,ga voor je duimen dat het doorzet,he jammer ook gestopt

Sniffy,wattttt?? Ik had gezegd als de prullenbak vol was dan ga je hem toch legen????
    Maar ja hier 1 die ook echt nooit een prullenbak leegt en mijn grootste ergernis is dat als de wc rol op is hij hem gewoon laat liggen en een nieuwe pakt grrrrrrrrrrrr gooi gewoon in prullenbak die staat voor je neus!

Hier ook bib helaas, want we dachten vannacht dat het dan toch echt begonnen was,ik had al in de avond veel harde buiken(vandaar dat ik zo plots weg was),en vannacht werden ze echt pijnlijk met krampen in onderrug en buik die ik moest wegpuffen,maar helaas is het rond 5.30 gestopt,kijk ik vind t heel niet erg voorlopig nog niet te bevallen maar als het dan zo gaat als vannacht dan denk ik hup zet dan ook door!

12. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik mag niet thuis ivm complicaties, dus dat verklaart wel waarom het niet goed doorzet, heb van kwart voor 12 tot 04.00 in de weeen gelegen.
    Ik baal r wel van dat het zo slecht geregeld is.
    Die andere drie begon het, zei ik ik ga bevallen en ik beviel.

Dit is niet leuk, maar we zullen zien wat het gaat brnegen de komende dagen.

Maybe heb ik beetje geluk en gaat het nu verder
    Weet wel dat die weeeen iets gedaan moeten hebben
    Toch??
    Nou jah, moet nog veeeeel opruimen, dus doe dat maar, oppas aan de tand voelen en duidelijk alles op papier zetten. Ik moet het goed geregeld hebben anders beval ik nooit, pffff

Ps mijn angst is een weeeenstorm die wil ik niet

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Meld zich met bib.

Ga nu even een beetje terug lezen.

14. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Sjees, dat zei ik ook. Je mankeert toch niks aan je handen???
    Die wc-rol, klinkt heel bekend , zucht!

15. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    hier ook BIB (en droge slip :D)

gisteren met de schoonfamilie viel gelukkig mee, was best gezellig. waren om half 9 thuis en toen zat ik er ook wel redelijk doorheen.

ben lekker Phineas & Ferb aan het kijken....heerlijk....lekker relaxen!

fijne dag allemaal!

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Geen babynieuws tot dus ver.
    Jammer vind het wel spannend worden zo bij iedereen.

Wie o wie is de eerst volgende die gaat bevallen van ons........................

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @prinsesje, nog even en dan heb je je eigen verhalen om te vertellen, nu zit ze letterlijk op papa's hoofd een boekje te pakken die papa moet lezen...

@brusje balen, hopen dat het doorzet vandaag..

@peanut tis het hele weekend al phineas en ferb weekend.. staat nu voor de 2de op haha

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Meld me ook met BIB! Heb gisteravond een halve ananas opgegeten maar dat heeft ook al niet geholpen :p wel veel harde buiken maar geen weeen. Vanmorge lekker uitgebreid ontbeten met croissantjes ed, misschien de laatste zondagochtend samen!!

Brusje, jammer dat het niet door gezet heeft.
    Babyummels, weer lekker thuis geslapen. En gefeli met je 37 weken!

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier ben ook ik weer! Op zich een prima nacht gehad, 1x eruit om te plassen en thats it! Kat mauwde me wel wakker om half 8, toen zag ik dat Sophie ook wakker was dus die er ook maar uitgevist. Lig nu nog in bed maar niet echter lekker geslapen helaas.

Brusje, jeetje lijkt me niet fijn zeg, 4 uur weeën die niet doorzetten!

Sjees, bij jou heeft t dus ook niet doorgezet... Tjonge t is toch wat hè hier!! Beebjes maken t wel spannend...

Hier vandaag weer hockeydagje dus zal hier weinig te vinden zijn.

20. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Brusje, dat wordt spannend vandaag !

@Daisy, leuke bellypaint, waar had je dat setje ook al weer gekocht ? Misschien ook leuk voor mijn manlief om eens uit te leven ;)

@reageren, ik probeer elke dag ff bij te lezen, maar jullie kunnen beter een chatroom openen want er wordt zoveel gekletst ;) ik heb geen tijd en eigenlijk ook geen zin om de hele dag achter de ipad of pc te zitten, moet nog genoeg aan de babykamer doen . Vannacht gedroomd dat ik was bevallen en ik heb nog helemaal geen kleertjes gewassen, konden we onze zoon niets aandoen ;) dus ik breng straks meteen wat kleertjes en doeken naar mijn moeder, dat wilde ze sowieso al graag, meehelpen wassen.

Wie heeft er bedankjes voor de kraamvisite ? Ik heb op zoek naar iets origineels, maar vind niet veel behalve de gebruikelijke taartpunt-doosjes of notitieblokjes. Grrr van de taartpunt doosjes krijg ik echt de kriebels van 

Fijne zondag nog met dit mooie weer 

Deel Deze Pagina