Goedemorgen dames, hier ook BIB! Ik heb wel vannacht opeens in een helder moment gedacht: ik moet dat matje nog onder mijn kont leggen... dus maar gedaan. Brusje: jammer dat het niet doorgezet heeft. Heb je al wel wat geregeld voor als het nu echt gaat beginnen met de andere kids? Zo te lezen met iedereen alles oke, Sjees, spannend dat er bij jou ook wat voorwerk lijkt te zijn gestart. Babyboo: fijn dat je er weer bent! en een wee in de bcc... het zou zomaar een nieuwe slogan kunnen zijn. Geweldige reactie van je man trouwens (nu niet schat, we zijn een tv aan het kopen haha!) Hier knallende hoofdpijn, ben ook flink verkouden. In combi met mijn iets verhoogde bloeddruk vrijdag niet echt een fijne gedachte... misschien vanmiddag toch maar even bellen als het niet snel zakt. Daarom ook niet zoveel zin om op iedereen te reageren. Ik duim voor een paar mooie 20-11-2011 baby's! Tot vanmiddag, ik ga vanmiddag even naar de sint-intocht hier kijken, ben er niet zoveel denk ik.
ow trouwens... mooi weer???? hier kun je amper 20 meter ver kijken, zo mistig is het... Petera: wij doen geen bedankjes, daar ben ik niet zo van! ze mogen al baby kijken en krijgen beschuit met muisjes!
Ik meld mij alvast bib! Word net pas wakker. Vanacht wel een paar x eruit om mijn zweet af te drogen. Maar verder goed geslapen. Tot later ik lig nog even goed haha
Wij doen ook geen bedankjes . Ze krijgen al een kaart én ze mogen komen kijken Wub, ik heb gisteren maar een matje op mijn autostoel gedaan. Je weet maar nooit. En anders is die stoel naar zijn grootje .
De kat had gisteren een rare lip. Alsof haar lip op haar tandje lag. Vanmorgen was dat nog steeds . Dus ik kijk even goed, zie ik dat haar tand los zit. Het is haar hoektand , onder. De andere onderhoektand is ze in de zomer al kwijt geraakt. Arm beest, straks moet ze nog een kunstgebit.
Wub, we hadden het geregeld, maar de oppas nam niet op. En ik panischer ben om te bevallen als dat ik dacht, ik moet in het ziekenhuis, en alles thuis moet goed geregeld zijn, ergens ben ik wel blij dat het is gestot en ben van mening dat het wel degelijk tot iets heeft geleid. Verloor ook slijm en ik ben nog steeds niet zeker of ik af en toe vruchtwater oid verlies, ik verlies wel wat, als ik naar de wc ga is mn urine / plas rosig, en dat ik niet alleen mn urine, maar weet nou niet precies wat het is?? Zie het op deze manier, het kan niet lang meer duren, vandaag toch nog even de rest aan kant maken, betere afspraken met de oppas (voornamelijk voor de jongste) en dan kijken wat morgen / overmorgen brengt Maar ga wel in het ziekenhuis, ik wil DRUGS.........
@babyboo das zeker een druk dagje geweest @daisy leuke bellypaint @aapje jammer dat je zo onrustig heb geslapen @brusje jammer dat de weeen zijn gestopt en dat je de oppas niet kon bereiken leuk om jullie verhalen van de mannen te lezen goede morgen ik meld me ook met bib ik dacht dat we gister een redelijk rustig dag hadden en dat ik hier meer kon reageren maar nee we zijn heel de middag op pad geweeest.man lief wilde nog langs heel wat garage om verschillende merken te vergelijken enz nou ik kan je zeggen ik was kapot bij de meeste garages staan de tweede handsauto's boven dus trap op en af en dat een aantal keer. s'avonds zijn me schoonouders nog langs geweest voor een bakkie.1 voordeel was als me schoonvader er is gaat ie op de vloer liggen en met alle katten spelen,stoeien enz nou ik heb ze vanacht niet gehoord ben er 1 keer uit geweest om te plassen tussen door wel ff wakker geweest omdat ik niet lekker lag en voor ik het wist was het half 11 toen ik pas me bed uit kwam
@P&F-weekend: I know, hier ook lekker voor de 2e dag de tv aan. Joep loopt nog lekker in z'n pyama, dus we doen het heerlijk rustig aan vandaag. @bedankjes: doen we niet aan. visite krijgt hier beschuit met muisjes oid (bij Joep hadden we slagroomsoesjes met glazuur en blauw-witte muisjes) en een kopje koffie/thee/limonade en da's wel genoeg @mist: hier ook, heel erg zelfs. gisteren was het superzonnig, maar vandaag denk ik niet dat we de zon te zien krijgen. begin hier langzaamaan lijstjes te maken van dingen die we nog moeten kopen voor de bevalling, die komt tenslotte ineens wel heel er dichtbij.....ik blijf het onwerkelijk vinden!
@sniffy: agossie, arm poezebeest. heeft ze er veel last van of blijft ze gewoon eten. ik zie het trouwens al helemaal voor me, kat met kunstgebit....
Goedemorgen, Ik meld me ook bib. Brusje, jammer dat het niet door heeft gezet, maar het klinkt wel of er toch wat bezig is. Kim, wat een mooi meisje zeg. @bedankjes, hier ook niet. Stijn gaar wel trakteren op het kdv, maar gewoon simpel. Van die nijntjekoekjes, beetje glazuur op het truitje van nijntje en dan muisjes eroverheen. @mist, her ook megamistig. Het is al de hele week mistig s morgens, maar volgens mij nog niet zo erg als vandaag. Hier vanmorgen alvast een taartje gebakken voor morgen op mn werk. Moet dinsdag ook nog wel werken, maar heb morgen echt geen tijd om te bakken.
Zo nog ff iets verder teruggelezen, Mamsie, jammer dat de ananas niet hielp. Hier begonnen de weeen een half uur na een flink bord boerenkoolstamppot. Misschien een idee . Susan, veel plezier vandaag. Babyummels, fijn dat je weer thuis bent en nog ff 12 uurtjes de beeb binnenhouden @mannen, op zich geen klagen. Hij ruimt bijna altijd zn was op, doet elke dag de vaat, smeert zelf ze boterhammen, doet stijn nu bijna altijd in bad. Allen jammer dat hij nooit zelf ziet dat er gezogen moet worden of dat de wasbak volzit.
Ze eet wel gewoon. En eigenlijk kan ik het tandje zo weghalen maar dan trekt ze wel haar kop weg. Dus het doet wel pijn. Ik zei al tegen Janco , we moeten het net als vroeger doen. Een touwtje aan de deur en om haar tand Ik probeer straks het tandje er toch uit te halen anders blijft het irriteren.
Oh das ook lekker. Ik wil misschien nog iets van een geboortetaart maken en die alvast invriezen, maar eerst wil ik nog naamslinger maken; gisteren al wat stofjes bij mn moeder gehaald.
Goedemorgen! (bijna middag) meld me ook weer BIB.. bleeeg ben het zo zat.. al 3 dagen haast niet geslapen.. Ooh jammer brusje dat het niet door heeft gezet, wie weet vandaag Kim wat een mooi meisje hebben jullie! geniet ervan!
Mijn zus maakt een geboortetaart Wij maken allebei taarten van fondant/marsepein. En ze zei vorige week; zal ik een taart maken. Ja hoor graag Mijn collega's zeiden ook al, dan maak je zeker nog wel een taart. Want die kan je invriezen. Ja idd die kan je invriezen ja , maar ik maak niks meer