Hmm, zou de bedankjes meer iets limburgs zijn dan  Trouwens, bij de xenos hebben ze hele leuke slingers van stof met "hoera een jongen / meisje" voor maar 2,99.
@wub hier ook niet veel last van kwaaltjes, maar gewoon lekker op je buik liggen, gewoon tijdens een feestje een glas wijn drinken... eigen kleren aan enzo.. gewoon weer je dingetje kunnen doen.. niet hijgend op de slaapkamer van linette komen en dan al hijgend een verhaaltje voor het slapen gaan zitten voor te lezen.. dat soort dingetjes... op zich kan ook ik alles nog, weliswaar op een slakkegang.. maar het kan.. @petera, denk dat het hier in limburg meer gedaan wordt dan boven de rivieren ... hier wordt dit mannetje ook gewoon gedoopt. @sjees dan ben je gen**id hahahaha, praat die overkapping hem dan maar gauw uit zn hoofd *lol*
Hier absoluut geen mooi weer. Het is zo mistig dat we de overkant van de straat nog net kunnen zien. Maar verder als 20 meter kan je zeker niet meer kijken. Ik had me vanochtend nadat ik me beter voelde toch een nesteldrang. Heb werkelijk alles aan kant gehaald, Lekker alles weer schoon. We hebben de gordijnen opgehangen en dat ziet er toch zo leuk uit Verder hangt de lamp eindelijk in de gang en is werkelijk alles nu klaar . Alleen nog een keer de nieuwe kast voor om de tv enz. En dan ben ik helemaal blij hihi. Verder nog interactieve tv aangevraagd. Ons oude kpn kastje kan de grote van het scherm niet aan dus nu hebben we alsnog heel lelijk beeld. Maar dat komt goed @Sniffy Zo zo dat is nog is lekker! Heb je ook lekker geslapen? Ach arme kat. Klinkt niet bepaald lekker.! @Minke03 Hahahah heel verstandig om iets te plaatsen dan . Gefeliciteerd met je 38 weken. Hoop dat het voor jou ook gauw begint! @Blackbird Gefeliciteerd met je 37 weken . Wou je ook thuis bevallen of niet? Weet de lijst namelijk niet uit mijn hoofd. @Sjees Ik hoop dat je buik gauw een keuze kan maken dan Hoe gaat het nu met je buik? @Brusje Lekkere oppas dan! Dat is mooi klote. Zou haar is even flink op de donder geven! Whahaha wil hier dan ook wel wat drugs.! Hopen dat het gauw doorzet. @PeTera Hier geen bedankjes voor de kraamvisite. Lekker dat je moeder wilt mee helpen met de babywas! @Wub309 Hahah goed dat je me eraan herinnert. Moet dat matje hier ook nog steeds neerleggen! Klossen moeten er ook nog steeds onder . Whahahahah Ja precies., Ik wist voor het eerst heel zeker dat het in ieder geval een voorwee was of een wee en absoluut geen harde buik. Ik schrok wel hahah, wil echt niet dat mijn vliezen breken ofzo midden in de bcc. Want zo voelde het daarna ook. Ik kon inderdaad ook wel lachen om de opmerking van vriendlief. Dikke knuf en beterschap voor jou! Ik val trouwens bijna van de bank af! Al bijna een uur niks geplaatst. Dan merk je wel heel duidelijk. In de weekenden is het veel rustiger. Ik zit er normaal ook veel meer op maar inderdaad in de weekenden veel minder omdat je toch allerlei dingen gaat doen. Dus dames wie heeft er hier nu ook even niks te doen??
Tjonge, het is echt rustig hier vandaag! Sjees: spannend... zou het begonnen zijn bij je?? Nijnonijntje: hoe gaat het met jou? Mikmak: ik snap je... dat heb ik ook wel hoor, sommige dingen die je anders beter kan, of sneller, en die nu niet kunnen, die mis ik ook wel. Hier toch maar begonnen aan het laatste stukje werk wat er nog lag sinds mijn verlof. Voelt niet fijn dat het nog niet af is, stel dat ik vanavond beval (of morgen mijn bloeddruk weer hoger is...) dan krijg ik het niet af! Sinterklaasintocht even gekeken, maar jeetje zeg... met die mist is alles echt heel somber!
@wub precies, ik mag niet klagen tijdens de zw... geen lastige dingen, enge dingen, misselijk.. alleen vocht en snel buiten adem... was net een stukje wandelen met linette.. zij wilde nog wel door maar ik sjok er echt achteraan als een 65+er.... en dan roept ze kom mama rennen ehmmmmm ja sjok ik iets sneller haha... en zij wilde nog door maar hier loop ik zwaar te ademen, das irritant... maar goed we zijn er bijna we zijn dik over de helft @boo, he meisje was je daar weer balen dat het boven de rivieren mistig is.. hier is het zalig weer.. gewoon zonder jas naar buiten in de volle zon... super dagje in de weekenden zeker rustiger, want dan zijn de hubs van huis.. en als de hubs van huis zijn hobbelen de zwangere op tafel.. of liever gezegd hobbelen de zwangere van zp naar fb haha
Herkenbaar hoor Mikmak, onze hond wil ook veel sneller dan ik kan! Ik heb ook nog het geluk dat ik alles de boel de boel kan laten als het een dagje minder gaat, jij hebt dat niet met Linette om je heen. enne... dik over de helft?... ik mag toch hopen ongeveer op het eind! nog maar 2-3 weekjes en 37 gehad, dat klinkt toch wel erg ver. Iedereen leest verder mee meiden, of posten jullie ook nog wat??? er zijn toch aardig wat meelezers nu. zo nog even wat boodschappen doen (weer een smoesje om niet verder te gaan met mijn werk..), manlief is gisteren e.e.a. vergeten...
@wub haha, ja hier ook de 37 gepasseerd, hoop toch in 2 max 3 de kleine man te mogen verwelkomen.. dus best ver over de helft op zich kan je de boel wel een dagje de boel laten... nou ja... behalve dat ze echt wel effe naar buiten moet, en je toch wel de vuile kleren in de wasmand wil hebben en de vaat weggewerkt wil hebben.. koken kan heel makkelijk want het is een makkelijke eter.. bestel dan wel eens pizza... dus heel moeilijk is het niet, en wij hebben een hoekhuis die grenst aan een giga voetbalveld en speeltuintje.. dus naar buiten is zo gepiept
@Wub309 Ja ik ben er nog. Nee gelukkig niet en weer een redelijke nacht gehad! Alleen werd ik niet lekker wakker. Maar dat is gelukkig ook over. Jammer van die mist! @Mikmak Ja ik ben weer helemaal terug hihi. Heb je me gemist? Kan me bijna niet voorstellen dat je ergens nu in de zon zonder jas kan rondlopen. Hier is het zo belachelijk mistig! We hebben trouwens in 1 week tijd bijna een half deel voor geluld. Dat is toch niet normaal joh ahaha
Zo, al een wasmand bij mams afgeleverd Hier in het zuiden schijnt de hele dag al de zon, te warm voor winterjas & sjaal, Hier een beetje zonneschijn van mij voor de rest van nederland   ! (valt al op, probeer mijn berichtenquota op te hogen, al 3 berichten vandaag ) hub zit achter de playstation, dus lekker rustig
Zooooo daar ben ik weer !! Had een heerlijk kaneelbroodtaartjd gemaakt en opgegeten haha! Schoonouders zijn vanmiddag op bezoek geweest en net even 50! minuten met de honden en de kinderwagen gewandeld....deden ze best knap!! Nu maar even lekker in Bad met een filmpje!
zo ben weer wakker,harde buiken zijn minder maar megalast van mijn rug,pfffff ik hoop niet dat dit een voorbode is van hoe het de komende dagen gaat zijn,voelde me juist zo lekker,vond ik veel beter! het is idd rustig hier! zon????waar hier zie je echt geen hand voor ogen en is echt koud! nou man lief heeft een aangepaste vuurkorf gemaakt en een gangkast,zat ook nog in zijn hoofd!
Nou heb hier toch wat dingen kunnen doen. Voel mij zo nutteloos sinds dat met die ribben. Heb lekker groente soep op staan. En samen met mijn vriend de wassen gedaan. Nu weer even rustig aan want mijn ribben gaan weer zeer doen.
@PeTera Kan je nog wat meer zon sturen? Het wordt hier voor mijn gevoel met de minuut mistiger . Goed bezig. Kan je hem nog verhogen naar 5 per dag ? @Florabella Zo te lezen had je goede zin vandaag! Was het wel gezellig dat je schoonouders er waren? Hoezo met de kinderwagen gelopen ? Zaten de honden erin? Veel plezier en geniet in bad @Sjees Ik hoop dat het eenmalig is en dat het niet blijft zeuren! Fijn dat er weer iets van je lijstje uit hub zijn handen is gekomen! @Goofie Doe mij ook een kopje soep (A) Of 2 hihi ook eentje voor vriendlief.
Petera, het heeft niet geholpen hoor, die zonnetjes. Nog steeds dikke mist . Boo, lekker hoor opruimen , dan is alles weer gedaan. Janco zit te hopen dat de tv kapot gaat, dan kan hij een 3D tv kopen
mmm soep! helaas is mijn man daar niet zo'n fan van.. nee hier worden het speklapjes met doperwten en gebakken aardappeltjes vanavond @mikmak: ha ha ja hier ook het probleem met een man en een hond die eigenlijk veel harder willen lopen.. zeker hond heeft er echt last van.. t is toch geen snelheid.. @florabella: oefen je met de honden en de kinderwagen? wij hebben wat geoefend met de kinderwagen van mensen uit de buurt (zat er ook daadwerkelijk een kind in) deed ze heel goed dus ik verwacht niet zoveel problemen.. respect trouwens dat je nog 50min. kan lopen!! @zon: WAAR?? echt geen zon gezien vandaag.. het is nog net zo mistig als vanmorgen.. maar goed ik heb een binnen dag want mijn enigste broek die ik nog aan kan is vandaag uitgewassen en hangt nu te drogen
Net nog even naar buiten geweest, stukje wandelen. Van heel de dag binnen zitten krijg ik zo'n duf gevoel. Straks lekker patat eten Baby was heel de dag al rustig. Maar na het rondje wandelen weer veel beweging. Weer een zorg minder. We hebben ook de box neergezet. Gelijk maar een fleecedeken over het kleed want toen we terug kwamen van het wandelen zaten die dikke katten er al weer in.