December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Oei mikmak!!! Hoe is het nu???

Hier bericht van schoonloeder, ze heeft de boodschap nu wel begrepen denk ik.
    Ze zei dat ze geen pakketjes meer zal sturen en dat ik erg duidelijk ben geweest.
    Verder ging ze gewoon door met vragen hoe het gaat enz, nou ik reageer niet meer pfff..
    Zijn we ook weer vanaf voorlopig!:D

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    geen idee, de kleine buikeman schrok er ook van, dacht effe dat ie er de hik van had gekregen haha... heb verder geen bloedverlies ofzo... zal zo het spoednummer van de vk maar effe bellen om te vragen

3. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ja maar even doen hoor!

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    volgens mij is Mikmak aan het bellen.
    Kom later terug voor een update.

5. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Fijn dat ze het heeft begrepen!

6. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Fijn dat schoonloeder de boodschap begrijpt .

Zeker even bellen Mikmak.

7. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Geloof dat mijn vent poetsdrang heeft ofzo:D
    Heeft beneden alles al gedaan, 2 wassen gedraaid en is nu boven en zolder aan het zuigen en dweilen:$
    Ik zeg niks, laat hem maar even gaan hihi

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Handig zo'n poetsman in huis, geniet ervan !

9. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Jeetje mikmak! Laat ff weten als je wat weet! Spannend!

10. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mikmak jeetje das schikken hoe is het nu al gebeld

en ja dan ga ik wat doen en ben ik lekker bezig maar heb veelste veel gedaan last van me rug en bekken .is soms ook zo moeilijk als ik de smaak te pakken heb om dan een punt te zetten.maarja boven en beneden gezogen de trap ook helemaal.wc schoongemaakt de katten hebben weer een schone drinkfontijn.

maar nu lekker op de bank benen zo omhoog genoeg drinken om me heen hoef er voorlopig niet van af.heb ook lekker een muziek dvd aan staan dit draai ik alleen als me man er niet bij is mag wel van hem maar dan moet het zachtjes aan hihihih hij houd er niet zo van

11. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begin me nu toch wel ernstig zorgen te maken hoor mikmak.. pfff!!

12. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @aapje, heb met je te doen meis.. Weet hoe je je voel. Hopenlijk draait hij weer een beetje bij!! Maar zou niet zomaar weer accepteren!

@mikmak, o o zijn gelijk je vliezen gebroken??

Hier; mijn hub is gister weer bijgedraaid gelukkig. Hij had een cadeautje gekocht voor de kleine, een roze maillootje. Hij baalde behoorlijk van zichzelf want het is iedere keer dat als hij ergens wat ga drinken zichzelf niet meer in de hand heeft en gewoon stomdronken thuis komt. Heb ook gezegd dat ik er nu al tegen op zie dat ik straks weer de weekenden ga werken en hem samen met ons meisie achterlaat! Moet er wel op kunnen vertrouwen dat hij dan goed voor haar zorgt en niet met een dronken kop zit.
    Gelukkig ziet hij dat wel in, en hij wil gewoon stoppen met de alcohol..maar of die dat volhoudt??!!

13. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    mannen en alcohol... ik heb echt geluk dat ik een man heb die er zowat niet naar maalt.. en als hij dan drinkt, word ie juist heel lief en gaat ie allemaal schattige smsjes sturen enzo;)

Mikmak nog steeds offline.. t zal toch niet zo zijn dat ze straks terug komt met haar beebje!

14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.902
    9.425
    113
    Gelderland
    Tjee wat kletsen jullie veel! En vooral veel humor en gezelligheid. Vermakelijk om te lezen.

Las minder lieve mannen, hangt het in de lucht;)?
    Hopelijk draaien ze gauw weer bij.

Mikmak, schrok ook van je berichtje.. Hopelijk horen we snel iets van je.

Hier, sinds gisteravond roze bij het afvegen en gisteravond dacht ik dat het begonnen was. Wat bloedstolsels,harde buiken, druk kind en krampen die om de 10 A15 min kwamen. Redelijk goeie nacht gehad maar sinds vanochtend elke keer krampen. Hou het nu een tijdje bij en ze komen om de 8 min ongeveer. Zodra ik merk dat ze vaker komen en pijnlijker worden bel ik naar de gyn.
    Binnenkort staat er een geplande ks gepland omdat ik zo bang ben voor de bevalling dus ik hoop op vals alarm. Verder nog meiden met voorweeen en krampen??

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Mikmak, hopelijk is alles goed met jou en de beeb.

Kim, wow al 38 weken.

@beebs, ben benieuwd wanneer de baby’s gaan komen. Voor sommige zal het toch niet lang meer duren lijkt me. Hier wordt het denk pas eind december.

@voorweeen, hier vorige week zaterdag een uur lang om de 2-3 minuten en best wel pijnlijk. Daarna zakte het gelukkig af, zondag nog veel last gehad van harde buiken en nu eigenlijk nog maar weinig harde buiken. Dinsdag lag de kleine trouwens al wat ingedaald, dus ik denk dat het daarvan is geweest.

Hier vanmorgen naar de kerk geweest, daarna bij mn schoonouders een bakkie gedaan en soep meegegeten en nu lekker ff alleen thuis. Het is hier alleen ijzig koud ineens zeg. Kachel maar opgestookt een warme choco gemaakt. Straks ff greys anatomy terugkijken.

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb Mikmak even een sms gestuurd, ben wel niet de buddy
    Maar wel bezorgd....als ik iets hoor laat ik het weten

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Mikmak
    Jeetje schrik me rot van je bericht. Hoop dat je wel echt ondertussen al even hebt gebeld?

@goofie
    Whahaha heel goed. Lekker dom dat ze dan nog verder gaat met vragen hoe het gaat.. Dat snap ik dan weer echt niet!

@Mamsie86
    Fijn dat ie is bijgedraaid en er in ieder geval wel over heeft nagedacht! Hopen inderdaad dat ie nu ook echt ophoud dan. Kan me voorstellen dat die gedachtes over de kleine meid dan wel even in je hoofd dwalen.

@Luna86
    Welkom terug! Echt?! Kon je een keizersnee krijgen omdat je zo bang bent voor de bevalling? Of heb je al een rotbevalling achter de rug? ik heb zo nu en dan wel krampen ja. En 2 keer voorweeen gehad 's nachts.

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hoi, effe update, VK is onderweg en komt controleren, daarna moet ik naar het ziekenhuis toe en daar moet ik waarschijnlijk 24 uur blijven ter observatie.... omdat ik na de val de kleine nog wel heb gevoeld maar nu al een paar uur niet meer. heb ook zodra ik sta een harde zware buik.... dus we zullen wel zien

19. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Jeetje ! das even heftig! Wel heel goed dat je hebt gebeld. En beter even iets te overdreven zo'n controle dan dat er straks iets mis is! Hou je rustig en ik hoop gauw weer wat van je te horen. Heel veel sterkte en succes!!

20. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff mikmak goed dat je hebt gebeld.goed dat ze het zo gaan controleren.sterkte

Deel Deze Pagina