Ik meld me ook maar weer eens even Was toch nog een druk dagje, ongepland. Alle ouders zijn vandaag weer even langs geweest, maar was ontzettend gezellig Hier kun je de overkant van de straat niet eens meer zien, dus laat staan de zon. Wat een geluk hebben jullie daar in het zuiden met het weer zeg! Vriendlief zit natuurlijk weer achter de playstation, dus kan ik weer eventjes bijlezen Maar er wordt toch niet zoveel meer afgekletst dames. Het lijkt 's nachts wel drukker dan overdag! hihi @ Babyboo; wat fijn om te horen dat het allemaal weer wat beter met je gaat en dan je lekker bent opgeschoten met alle dingetjes die je nog wilde doen. Interactieve tv is echt toppie! @ Sjees; lekker dat je harde buiken minder zijn geworden! @ Goofie; oehh lekker soepie! Ik had gisteren toevallig verse groentesoep gemaakt. Fijn dat je toch het één en ander hebt kunnen doen! @ Flora; ben inderdaad ook benieuwd naar de reden achter de kinderwagen @ Wub; mannen en boodschappen doen gaat niet echt samen. Volgens vriendlief is hier altijd alles uitverkocht, haha Vind het trouwens vies tegenvallen dat er tot op heden nog geen 20-11-2011 baby geboren is! En er waren nog wel zoveel gegadigden
@boo, ja een beetje wel ja... normaal zie je doorgaans jou met woezel en pip voorbij komen en nu heel weinig.. dat valt op haha, net zoals het jou opvalt als ik tussen 6 en half 7 nog niet daar ben omdat linette besluit tot 7 uur te slapen hahahaha zo zonnetje is hier nu weg.. begint gelijk af te koelen.. hub gelukkig zijn motor doet het weer... gelijk effe langs zn broer neemt op de terugweg als het goed is frietjes enzo mee.. en anders heeft hij beloofd frietjes te bakken haha geen zin om te koken vandaag.. en als voorgerecht graag een kopje goofie's groentensoep
Blackbird, verplichte binnendag dus. Ik heb totaal 3 broeken. Vond het ook eerst zonde om weer nieuwe zwangerschapskleren te kopen. Maar na de bevalling draag ik ze ook nog . Daarna zet ik al mijn zwangerschapskleren op markplaats.
Wij eten altijd op vrijdag verse soep. Dan eet Janco altijd hapjes op zijn werk. En als ik dan een gewone maaltijd kook eet hij niet veel. We lusten alle drie graag soep
@blackbird, de man is weer een ander verhaal die is dat marsen van defensie gewend. die houd ik aan de arm vast en trek hem terug... en hij trekt mij vooruit... goed gemiddelde *lol*
@Sniffy Hier gisteren een 3D tv gehaald hihi. Wat is dat gaaf zeg. Gelukkig dat de kleine weer begon te bewegen. Vind het ook echt niet prettig als ze langere tijd rustig is! @prinsesje88 Ja we moeten wel interactieve tv hebben, want anders hebben we altijd een slechte beeldkwaliteit. Nouja prima Ik stel me nog steeds kandidaat voor een 20-11-2011 baby maar ik geloof dat ze zelf niet wilt haha. @Goofie Als je de soep dan ook nog langs komt brengen zou dat helemaal top zijn haha. @Mikmak Klopt dat valt inderdaad gelijk op. Wat hebben we het toch altijd weer gezellig
@Mikmak: lol! Ik zie het al helemaal voor me! Ik irriteer mezelf ook aan mijn slome tempo.. normaal ren ik nog liever dan dat ik loop.. @sniffie: ik heb wel 5 zwangerschapsbroeken maar ik ben echt de laatste maand heel veel aangekomen en de enigste die ik nu nog pas met die dikke benen van me is 2 maten groter dan normaal.. en ik weiger echt voor de laatste x weken nog een broek te kopen.. dan maar af en toe een "binnendag"
Momenteel wordt mijn buik flink verbouwd! En vooral mijn ribben worden niet vergeten! Ga ff lekker rustig (lees; tussen de moordgeluiden van spelletje van vriendlief) op de bank liggen . Tot vanavond weer meiden! Eet smakelijk alvast allemaal!
normaal kan ik m amper bijhouden, laat staan nu... hier 5 zw broeken en pas er nog 3.. waarvan de skinny jeans van H&M maar zit voor geen meter, dus allleen nog maar eenlegging en de noppies jeans die ik aantrek... rest pas ik niet meer heb ook al eea aan broeken en rokken weggegeven aan mn dinnetje...
Lopen met de kinderwagen was inderdaad even een test met de hondjes! Ze deden het keurig, wel moet ik ons rondje aanpassen want 1 stuk is wel heel erg off road hobbelen voor Bella! 50 min lopen is ook niet zo verstandig hoor, maar het was zulk lekker weer en ben gelijk daarna maar even jn bad gegaan voor mijn bekken en buik. Haha een nieuwe vuurkorf en gangkast is prettiger dan weken overkappingsrommel!! Owwww groentesoep, lekker Boo!!!
Ik heb eigenlijk wel stiekum de hoop dat ik na de bevalling wel weer in mijn andere broeken kan.. mocht dat niet zo zijn.. dan zal ik er nog 1 bij moeten kopen.. Ik heb trouwens nog wel 2 lidl "pjama" achtige broeken maar die draag ik niet buiten..
Hihi ik dacht goofie en typte boo!! Moest denk ik ook even aan jou denken!! Fijn dat je je weer ietsjes beter voelde vandaag!!
broeken, ja dat is zeker een drama,ik heb gelukkig nog 3 broeken die ik aankan,met zo'n band,enigste nadeel is dat het echt zomerbroekjes zijn,linnen....dus megakoud nu. verder wel 1 zwangerschapslegging vd hema,die zit heerlijk en dan een maillot die ik aan de bovenkant gewoon stuk heb geknipt tot de pijpjes truitjes begint nu ook wat penibel te worden,had namelijk veel strakke truitjes die nu dus tot navel komen maar goed ik kan nog wat aan en hoef nu echt neit lang meer,maar ben blij als ik weer in mijn normale kleren kan,en als ik weer op goed gewicht ben dan ga ik shoppen!
@Florabella: nu ben ik natuurlijk nieuwschierig wat voor kinderwagen je hebt als je zegt dat het nogal offroaden wordt! Dat heb ik namelijk nog niet geprobeerd! En zou het gewicht van een baby erin nog uitmaken?
@de truitjes van H&M zijn lang.. die kunnen echt de hele zw.. verder heb ik een aantal tunieken en jurkjes voor op een legging.. maar loop nu veel in een zwarte huisbroek van H&M die was ik vergeten mee te rekenen.. 2 weken terug nog gekocht haha... heb ook nog een lang vest dus voor de laatste weken komt het wel goed..
Nou genoeg groente soep voor iedereen! Ben alleen niet van de bezorg service haha. Hier ging kleine man even een boodschapje voor ons doen samen met vriendje. Beide bijna 10 en ah is hier achter. Moet kunnen dacht ik. Tot ik ineens dacht ik heb geen wisselgeld terug gekregen. Hebben die gasten gewoon stiekem snoep gekocht. Grr.. Hij heeft nu natuurlijk weer mazzel dat hij zo terug mag naar zijn moeder. Terug betalen zal hij. En bedenk nog wel wat. Ben een beetje pissig nu. Grr..
K heb een stokke kinderwagen, maar hier alleen zandpaden en sommige zijn echt stuk gereden door trekkers!
@Florabella: hier een quinny (schrijf je dat zo?) Met 4 luchtbanden.. maar wij hebben geen kapotgereden zandpaden gelukkig.. t blijft een stadsbos/park.. zal wel meevallen denk ik