@goofie, het zal eens niet... was het veel geld? die man leert het nooit, zou ook pissed zijn... eten.. nee geen frietjes, pizza is onderweg.. hub bedacht zich.. pizza is ook lekker, helemaal besteld @flora die vind ik echt tof die stokke... maar wel peperduur.. hier een quinny freestyle, 3 luchtbanden heb je die babykamer van stokke wel eens gezien? dat zijn meegroeimeubelen, die gewoon mee de tienerjaren in kunnen gaan.. die zijn echt gaaf..maar ook dat is gewoon peperduur en ik neem aan dat smaken veranderen en dat het ook leuk is om een nieuwe kamer in te richten.. althans ik vond het leuk om een ander bed voor linette aan te schaffen, nieuw kleurtje, vloer, gordijnen enzo..
Zo, weer even snel bijgelezen. Niet veel gedaan vandaag, lekker beetje chillen met hub;pan tomatensoep gemaakt(ook voor een heel weeshuis), de haard aan en lekker samen dutje gedaan vanmiddag. En vanavond komen mn schoonouders bakkie doen, heb geen zin meer om overal langs te gaan dus ze komen maar een keer naar ons! Iedereen een gezellige avond en kom op met die baby's he!! Tschiet nog niet erg op hier, allemaal brave geduldige baby's!hihi
@mikmak: hij dacht dat we hadden gezegd koop ook wat voor jezelf. Nou dat zeiden de kabouters denk ik. Niet veel geld. Denk 3euro. Maar het gaat mij niet zo zeer om het geld maar hij weet dat het niet mag. En dan ook nog zijn vriendje de schuld geven. Want hij zei dat. Ik weet zeker dat als het vriendje het zou stelen hij het ook zou doen. En daar moeten we bij deze man natuurlijk voor waken vanwege zijn thuis situatie bij moeder. Dus nu heeft hij alweer een uur niks gezegd. Hier een mutsy transporter. Paars! 4 wielen vind hem zo tof.
Mikmak; ik vind die babykamer niet zo, precies omdat wat jij zegt! Kinderwagen vind ik ideaal, super verstelbaar en in het zitje zit ze heel hoog En dat wou ik graag ivm de honden en de paarden. Voor alles heb ik dubbele bekleding 3 voetenzakken regen en vliegen hoezen en allemaal van MP haha Van schoonouders krijgen we nog een trip trap stoel met newborn zitje, ipv een wippertje, dat durf ik met onze grote honden niet aan!!
@Babyummels Fijn dat het goed gaat en je bijna thuis mag bevallen @Prinsesje Ja kleine man was er erg blij mee,we hebben vanmorgen gelijk om 7 uur de film aangehad en staat nu alweer aan @Brusje Hoe is het nu? Lekker bezig geweest in huis dus,ach zo blijf je bezig en gaat de tijd ook wat sneler he @Babyboo Fijn zeg dat je zo goed geslapen hebt,wel naar dat je even zo beroerd was vanmorgen Hoe is het verder vandaag? @Sniffy Zo dat is heerlijk zeg 09.00 uur ! Leuk zeg dat je zus een taart voor jullie gaat maken,ben benieuwd naar de foto als de kleine er is @Blackbird Gefeliciteerd met je 37 weken! @Sjees o ja ik kan me indenken dat je dan zoiets hebt van zet dan maar door is ook niks als je denkt dat het begonnen is en het stopt ineens weer Ik hoop voor je dat het dan vannacht echt door gaat zetten @Peanut Fijn dat het gisteren meeviel met de schoonfamilie @Mamsie Mmm wel lekker een ananas,jammer dat het niks gedaan heeft op de harde buiken na dan Hopelijk is jullie kleintje er ook snel @Susan Heerlijk geslapen dus,met maar 1 x plassen jammer dat de kat je kwam wekken O jeetje klinkt idd niet fijn ,hoe is het nu? @Petera Hier ook geen bedankjes ,dus kan je niet helpen @Wub Haha heb je dat matje er vannacht onder gelegd of vanmorgen ? O naar zeg dat je zo n knallende hoofdpijn hebt,hoe is het nu? @Goofie Meis wat fijn om te lezen dat je redelijk geslapen hebt ,vind het echt fijn dat je je alweer iets beter voelt o wat een boeven zeg,daar zou ik ook boos over zijn zeg] zo krijg je geen vertrouwen in hem @Coon En hebben jullie al een auto op het oog dan ? O leuk dat je schoonvader zo met de katten aan het spelen is/was,lekker dat je ze niet gehoord hebt vannacht fijn ook dat je redelijk goed geslapen hebt! @Minke Leuk dat je ook even komt kletsen maakt niks uit dat wij al zoveel van elkaar weten,gewoon lekker meekletsen @Florabella O dat klinkt idd wel lekker,o leuk dat je schoonouders dat gedaan hebben zijn ze met een lege kinderwagen gegaan dus ?? @Kleren Heb nu 4 broeken en kan er nog 3 aan en ik heb 2 leggings gewoon een maat groter gekocht en die kan ik ook nog zeker wel aan truitjes heb ik ook allemaal wat langere truitjes/jurken een maat groter gekocht en die kunnen nog lang mee zo @Kinderwagen Wij hebben de mutsy 4 wheel rider single spoke creme/zandkleur de wandelwagen bak is maar 4 maanden gebruikt met de kleine man en hij heeft er echt heel weinig in gelegen,want hij had er een hekel aan Dus hopelijk word die nu vaker en langer gebruikt
@Florabella Dat is lief! Gaat gelukkig beter ja, alleen ik heb waarschijnlijk iets raars in mijn bovenbeen met een zenuw. Die klemt af ofzo weet ik veel en dan zak ik door mijn been of bijna. En het doet echt pijn. Een ischis of zoiets zijn mijn schoonmoeder. Morgen maar is aan de vk vragen. @Goofie Dat is nou jammer. En helaas woon je ook niet in de buurt voor zover ik weet. Hmm denk je ook even fijn dat ze boodschapje voor je doen. En bedankt.! Nooit van vragen gehoord ?! @Mikmak Hier wordt het waarschijnlijk ook pizza Lekker makkelijk! @Mamsie86 Doe jij wel aan bezorgservice haha? Want een kop tomatensoep gaat er ook zeker in
Meiden, net bijgelezen maar heb weinig energie. Hier de hele dag geen zon gezien!! en het was berekoud... Lig nu op de bank onder een dekentje, heerlijk! Kleine man bijna niet gevoeld vandaag dus op advies van m'n zus nu ook wat rust. Voel m wel weer wat meer gelukkig! Groentesoep klinkt lekker!! Jammer dat er geen bezorgservice is @kinderwagen: bij Sophie hadden we een maxi cosi mura 4 maar nu hebben we een nieuwe gekocht, iCandy! Kunnen 2 kindjes in zonder dat ie langer of breder wordt. De maxi cosi moet dus nog op mp, tenzij iemand hier iemand kent/weet. Wat ik me laatst afvroeg, hoe is t met onze tweelingmama in spé, scrapdoodl?? Weet iemand iets over haar?
Hier vanmorgen even met vriend naar de snuffelmarkt in de ijsselhallen geweest Kleine man is dus helemaal gek van cars en nu ben ik op zoek naar een aantal autootjes die hij graag wilt,maar ze vragen er op marktplaats zo 20 euro per autootje voor (zijn maar 5 cm groot ofzo)maar nu zijn er veel collecter items bij en daar vragen ze dus grof geld voor Dus dacht misschien vinden we er daar nog wat Nu hebben we dus wel een enkel autootje gevonden en een mooie carsklok en een bestuurbare mqueen voor maar 5 euro (zat nog in de doos)en nog wat dvd s en een voetbalshirtje van Barcelona van Messi Die wilde vriend al heel graag hebben voor de kleine man en nu dus een nieuwe voor maar 12,50 erg leuk dus Mijn ouders hebben op de kleine man gepast (voor de 1e x dat wij met z n 2en weggingen en hem bij opa en oma achter hebben gelaten)vond het best wel even fijn zo,we konden nu op ons gemakje overal kijken en snuffelen alleen mijn nichtje van 9 was bij mijn ouders en die wilde zo graag mee dus die hebben we meegenomen,maar daar heb je echt geen kind aan,die ging overal even een beetje kijken en hoorde je niet was een leuke dag zo
Aapje, klinkt idd als een leuke snuffeldag. En geslaagd dus! Mijn moeder en ik gingen ook vaak met Pasen naar een rommelmarkt. Lekker rondlopen en kijken.
Hee, daar zijn jullie allemaal weer! eten: klinkt lekker, al die pizza's en soepies! Wij hebben hier al fajita's (of zoiets op), was lekker! wandelwagen: wij hebben een maxicosi mura 4. Misschien van de week ook maar eens testen met de hond. we hadden het er net nog over tijdens ons rondje, hoe je dat doet, omdat ons kalf nogal trekt. Misschien vind ik een draagdoek dan fijner, maar dat ziet manlief weer niet zitten (bang dat hond mij en baby tegelijk omtrekt). Aapje: vannacht eronder gelegd, ik werd ineens spaansbenauwd wakker... stel dat ineens mijn vliezen breken! haha, gelukkig was er niets aan de hand. Klinkt gezellig, je dag vandaag! Thanks voor je reactie op mijn hoofdpijn, is goed gezakt na een paracetemol. Susan: dagje rust op zijn tijd is heel goed, fijn dat je beepje nu wat meer voelt! Ik ben ook benieuwd hoe het met scrapdoodle is, heeft ze een buddie? Boo: je hebt gelijk, bijna een half deel in 1 week tijd, dat moet te verbeteren zijn denk ik.... volgende week deel 5! sniffy: hoest met de kat zijn tand? en de box: hier is onze kat er 3 keer ingesprongen, hebben hem er gelijk uitgehaald, en nu komt ie niet meer in de buurt. Ben benieuwd hoe dat straks is. Flora: geniet van je bad zo! kan me voorstellen dat je rug wat zeer doet na zo'n lange wandeling, heb ik ook (maar dan al na 30 minuutjes wandelen!) Goofie: tja, slim jochie volgens mij. Maar je hebt gelijk hoor, het gaat niet om het geld, maar om het principe. en 3 euro is voor kids van een jaar of 9 nog best veel geld! Sjees: zal ik dan maar duimen voor 21-11-2011?? hopelijk gebeurt er vanavond of vannacht wel iets... of blijft het dan maar gewoon weg! Kleren: ik heb hier nog 3 broeken, waarvan 2 zomerbroeken. ja en dan nog een aantal van die joggingbroeken, voor binnen zeg maar. Ik heb ook nog wel eens een legging met jurkje aan, als mijn favobroek in de was ligt. tis maar even behelpen hoor. Nog een paar weekjes! zo, ik ben weer bij volgens mij! (excuses voor degene die ik over heb geslagen..)
Wub, het tandje zit er nog in. Als ik er aan zit mauwt ze. Ze heeft er net wel blikvoer mee gegeten. Ik vind het dus wel zielig om hem eruit te halen maar ook om hem te laten zitten
Hier nog kippensoep in de aanbieding.. haha wij hebben een mutsy transporter licht grijs..zo blij mee.. aapje, ooh lekker gesnuffeld dus,enne ijsselhallen.. toevallig in zwolle?
Hoihoi, @kinderwagen, hier een Quinny Speedi en een Quinny Zapp en ik heb een draagdoek voor de kleine, zodat ik Stijn vaak nog gewoon in de buggy kan doen. Zit er nog over te denken om een plankje voor achter de kinderwagen te kopen, maar hij loopt nu zo weg, dus dat lijkt me nog niet erg handig. @stokke kinderkamer, ook niet echt mijn stijl. Die stoel van Stokke vind ik wel weer mooi, maar ik heb manlief nog niet zover dat we er een gaan kopen. @kleren, hier nog wat jurkjes met grotere maat leggings eronder en 2 broeken, waarvan er een linnen is, dus eigenlijk te koud, maar die zit wel lekker. @zon, ook niet gezien hier vandaag. @soep, hier erwtensoep in de aanbieding Hier net samen met manlief gegeten. Stijn ligt namelijk al op bed. Hij was mee geweest naar de kerk vanmiddag en dan naar de oppas en heeft daar lekker druk gespeeld. En we eten van de braadstomen dus dat duurt ook nog een uur voordat het klaar is. Vanaaf maar op tijd naar bed denk ik. Want morgen een lange dag voor de boeg. Werken, heb iemand die meekijkt voor snuffelstage, naar de gyn, DOT-training en naailes s avonds, maar ja bijna verlof dus dat komt wel goed. (hoop ik)
@aapje klinkt als een gezellige dag en we hebben genoeg auto's gezien maar nu ff het geld niet voor maar elke garage geeft nog evenveel voor onze oude auto.dat wilde we weten. hier een heerlijk lui dagje gehad mag ook wel na die drukke dagen heb 1 was gedraait omdat man lief pindasaus aan het maken was en zijn witte vest nog aan had.de katten waren vandaag ook heel rustig of dat nou komt omdat me schoonvader gister zo druk met ze bezig zijn geweest.of omdat wij rustig waren dat hun dachten nou dan wij ook maar een keer.
Voor de meiden die bij de fb groep zitten, ik heb even foto's gespamd....haha sorry!!! Onze oudste reu trekt soms ook behoorlijk daarom loopt hij met de kinderwagen met een halti. Dit zijn we bewust nu al aan het oefenen zodat hij de link straks niet naar Bella legt.