Boo, het tandje zit er nog in. Als hij er morgen, na het eten van de brokjes , nog niet uit is doe ik het zelf. Haar in een mandje naar de dierenarts brengen levert alleen maar stress op. Matje, in de auto heb ik wel een matje. De auto is 1,5 jaar jong/oud. Beetje zonde van de stoel Net lekker in bad geweest, benen geschoren Morgen even bellen naar protector & gamble. Ik heb een bus Gilette scheergel maar er komt niks uit. Het is een nieuwe bus
Hier de premie binnengekregen voor aankomend jaar van mijn zorgverzekeraar; was ruim Euro 1600,- voor mij (en Sophie die dan gratis is meeverzekerd hè). Heb er geen tandartsverzekering bij, logischerwijs Voel de kleine nu al een uur niet... Maak me ergens toch wat zorgen dus miss maar even bellen met t zkh
Petera, als je me accepteert op fb dan zet ik je bij dec mama's! Suus; Hmm als je twijfelt bellen!! Misschien even Iets eten en op je linkerzijde liggen?
minke,ik heb dus precies hetzelfde,afgelopen maand mega rekeningen vd tandarts gehad,dus wil voor mijn man een goede tandverzekering,en ik wil ook 12 x fysio hebben je weet nooit wat er kan gebeuren,verder maakt t me eigenlijk weinig uit,zou het wel een pluspunt vinden als bv nog een vergoeding voor chiropractor bijzit,valt onder alternatief.... heb nu de ohra(duur!) agis(gemiddeld) en menzis(wacht nog op het maximale vergoedingsbedrag bij welke tandverzekering hoort) vergeleken,die laatste tot nu toe het voordeligst ga nu weer verder!
susan,als je op je rug gaat liggen gaat de beeb dan ook niet bewegen? bij mij heb ik dan direct reactie,voelt niet prettig op rug maar is een goede check! Hier nu ook een rustige beeb maar vind t even neit zo erg,heb zo;n mega zere rib van die voetjes
Hoi hoi, matjes: alleen in bed dus, in de auto heb ik alleen handdoek liggen voor nood, maar die ligt op een onhandige plek, dus ook niet zo voor het grijpen. verzekering: hier ook izz, bevalt prima, maar ja inderdaad alleen voor mensen die werken in de zorg Flora: ik heb de foto's ook gezien, hartstikke mooi hoor! en onderhouden jullie dat met zijn 2en, of heb je ook mensen die daarbij helpen? Susan: ik voel mijn baby wel vaker een uur niet, jij blijkbaar wel? Misschien iets kouds eten of juist warms drinken, dat werkt bij mij vaak ook wel. Ik merk toch wat spanning bij mezelf voor de extra bloeddruk controle voor morgen. Heb het weekend wel rustig aan gedaan, maar ook weer niet te rustig... Maar niet teveel aan denken, want anders stijgt ie toch wel vanzelf... Ik duik weer lekker op de bank voor miljoenenjacht, vind dat heerlijke vermaak voor op de zondagavond! (en maar dromen wat ik zou doen met zoveel geld....) Ik sluit de pc ook af, slaap lekker dames, morgen babynieuws? zou wel leuk zijn!
goofie,dank je wel! Ik geloof dat ik nu wel de goedkoopste verzekering heb gevonden! Ditzo doet sinds dit jaar ook aan zorgverzekering,is echt de moeite waard om even te kijken dames!!!
wub,t gaat vast goedkomen,maar kan me je spanning indenken! Hopelijk kun je toch een beetje slapen zometeen,en ik denk aan je morgen!
Sterkte morgen wub! Uhmm paps helpt vaak met klussen en verder maaien de paarden de wei, die mesten we wel elke dag uit. Daarnaast hulp van apparaten, zitmaaier, bladblazer dus dan is het snel klaar hoor!!
Janco is ook aan het uitzoeken waar we het goedkoopst uit zijn. Hij kwam ook bij Ditzo uit (even vluchtig gekeken) Voor mij moet de tandverzekering hoger en voor hem voor zijn bril/lenzen. We zitten nu bij vgz (was eerst trias).