December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @kim
    jeetje wat rot zeg dat he meisje naar het Zkh moet
    hele dikke knuffel voor jullie

2. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Mmm het lijkt nu iets tot rust te komen.. het zal toch niet?

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww ik hoop het niet voor je!!!!

4. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Dat hoop ik ook niet voor je!

5. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier ook al anderhalf uur wakker
    kan gewoon niet slapen (heb geen voorweeen of iets )
    Lig gewoon wakker bah zeg,ga zo maar weer een poging proberen

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Verdorie.. komop nou.. eerst 5 uur weeen en nu nog wel wat weeen maar niet meer echt regelmatig..

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mooi balen aapje!!

Zit momenteel gewoon met drie mensen op Wordfeud midden in de nacht haha

Ik heb net twee paracetamol gepakt (heel de dierenstapel wakker en blij dat de dag begon) en ga ook nog maar een poging doen....

Blackbird beeb, nu niet stoppen he!! ERUIT!!!

8. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Nou beeb wil wel! Is zowat naar buiten aan het boksen! Au!

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Godemorgen,

Wub, hopelijk is je bloeddruk goed.

Blackbird, dat zou wel jammer zijn als het toch niet doorzet.

Kim, jullie meisje alweer in het ziekenhuis. Hopelijk valt het mee en mag ze snel weer mee naar huis. Dikke knuffel iig.

@vk/gyn, hier om 15.40. Probeer altijd beetje einde spreekuu af te spreken, hoop dat ze niet teveel uitlopen vandaag, want heb zelf ook nog patienten staan rond die tijd.

@zorgen maken, herkenbaar, maar jammergenoeg stopt dat niet bij de bevalling.....

Hier net wakker, op zich wel aardig geslapen, alleen elk uur eruit om te plassen en raar gedroomd.

10. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Goedemorgen dames,

Blackbird
    Hoe gaat het nu? Zijn de weeën nog aanwezig? Ik hoop het zo voor je na al zoveel uur!

En Florabella jij bent er ook nog steeds zie ik of niet? Dus ook niet meer kunnen slapen denk ik?

Kim1990
    Jeetje meid. Ik schrik even van het bericht! Hoop dat het ondertussen al beter gaat met de kleine meid en dat jullie gauw weer terug naar huis mogen!

Hier nu sinds de wekker wel echt wakker. Ik ben wel moe maar ik lig gewoon echt niet meer lekker dus ik blijf draaien. Zometeen maar eruit als vriendlief eruit gaat en dan straks misschien nog even. (gebeurt toch niet maar voor het idee) en dan uitrusten. Want hier heb ik geen zin meer in! Ben benieuwd of er vandaag beebjes komen!

11. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ben maar op de bank gaan liggen en kijk opgenomen series. Werd een beetje gek van het feit dat vriendje zo lekker slaapt haha

12. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hahaha en hoe is het gerommel bij jou af valt dat wel mee? Hier ook een vriend die lekker ligt te slapen en een hondje ergens onder de deken die ook wel heerlijk ligt geloof ik.
    Nou ik nog! Kan niet wachten tot ik van die buik af ben!

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Blijft rommelen, daardoor wordt ik ook elke keer wakker. Wou dat ik eraan wende en door kon slapen

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen nachtbrakertjes en vroege opstaanders.. daar waar ik altijd de vroegste was, ben ik nu laat... hahaha hoe bizar nog geen half 7 en er zijn er al zoveel voor me hier *lol*

@blackbird, en is het aan het doorzetten? hoop het voor je meis

@flora, jouw nachten zijn helemaal hopeloos he...

@aapje, dat komt niet zo vaak voor dat jij er midden in de nacht bent haha....

hier gewoon weer de nacht doorgeslapen... ben om 2 uur naar de wc geweest en voor de rest gewoon slapen.. wel wat zweten en koud tegelijk.... buik is ook weer rustig dus zal wel wat voorwerk zijn geweest gisteren.... verder niet zoveel meegemaakt deze nacht haha

15. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Nou ik heb net gewoon 1,5 uur geslapen! Ik ben wel echt misselijk en het "rommelt" nog steeds voel ik aan mijn buik.. maar we zullen wel zien hoe het loopt vandaag!

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Pff hier enorme gassen in mijn buik bah bah. Doet echt pijn in mijn buik zeg!

@Florabella
    Snap ik! Nou maar hopen dat het dan gauw gewoon doorzet zodat je er vanaf bent! Iedereen zegt wel geniet nog maar even van je rust maar dan heb ik zoiets van: welke rust? Nu slaap ik ook niet lekker

@Mikmak
    Hee je bent iets te vroeg hahaha maar inderdaad al vele voor je!

@Blackbird
    Fijn dat je nog even een beetje hebt kunnen tukken! hoop voor je dat het gauw doorzet toch?

17. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames!

Was gisteren al zo slim geweest om continu bij te lezen, dus het viel nu mee! :)

Oh blackbird, zat echt naar de berichten toe te lezen dat je zou gaan bevallen, maar die kwamen maar niet.. Nou, misschien zet het vandaag uiteindelijk toch nog wel door! |En wel fijn dat je nog eventjes hebt kunnen slapen! Misselijkheid is ook niet gek na al die pennywafels ;)

@ Babyboo; die gassen zullen wel door het eten van gisteravond komen ;)

@ Flora; pff.. hoe houd jij het vol!? Die nachten van jou zijn echt verschrikkelijk! Mag hopen dat jouw bevalling toch wel vlekkeloos gaat, want bella oefent voor 10! :D

@ Vk; er moeten er zoveel vandaag en niemand staat op de lijst?? In ieder geval iedereen die naar de vk moet, veeel succes!

18. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Goedemorgen,
    Hier een aardige nacht, wilde ook niet bevallen. Manlief wilde wel dat ik ging bevallen dus even...... En dan valt ie als een blok in slaap, jaaah hoor, lekker makkelijk, als ik wel was begonnen had ik hem echt wakker gemaakt en gehouden :p

Verder geen beeb nieuws. Spannend

19. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier trouwens wel een redelijke nacht gehad! Heb sinds een paar dagen wel vaak last van een soort menstuatieachtige pijn in mijn onderbuik, die komt en gaat.. Ben benieuwd wat dat is? Morgen gelukkig "al" 37 weken!

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, hier een nacht vol zweet buik kramp en pijn in mijn ribben. Dus constant wakker. Pff..

@blackbird: wat een kut nacht zo he. Pff.
    @florabella: elke dag zo'n nacht is inderdaad toch vreselijk.
    @babyboo: hier ook veel lucht,heel irritant.
    @mikmak: goedemorgen deze morgen.
    @prinsesje: van die lijst klopt, ik zit veel op de foon de laatste tijd en dan gaat het plaatsen van dingen wat lastiger,dus vandaar dat mijn afspraken er niet op staan.

Nu ga ik wat eten,met honger lig ik niet lekker.

Deel Deze Pagina