December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    He bah mikmak. Dat is kut. Goed dat je hebt gebeld. Hoop dat alles goed is met de kleine man.

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje mikmak! Pff! Goed dat er naar gekeken gaat worden en dat je in de gaten gehouden gaat worden! Succes en hoop dat het allemaal meevalt! *Dikke knuff!!*

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.902
    9.425
    113
    Gelderland
    Mikmak. Hè bah meid! Ik denk aan je! Gelukkig nemen ze de situatie serieus.

Babyboo, heb een drama bevalling gehad met uiteindelijk een ks. Zo'n lange nasleep gehad dat ik dat echt niet nog een keer wil mee maken. Vond het idee van een geplande ks zo fijn maar nu wordt er waarschijnlijk toch nog roet in het eten gegooid;)

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mikmak, jeetje meid!! Goed dat je de vk hebt gebeld! Ze moeten jou en de kleine goed in de gaten houden!

Aapje, en hoe is t nu? Neem aan dat de kleine man al slaapt dus dat je thuis bent?

Luna, stel dat het toch eerder gebeurt, krijg je vanaf 37 wkn in mijn zkh gewoon je ks, gebeurt het voor 37 wkn dan wel een normale vaginale bevalling... Anders even informeren bij je volg controle of t bij hun ook zo werkt?

Hier terug van hockey. Gewonnen en m'n zus heeft beide doelpunten gescoord! Nu best moe, Sophie slaapt ook nu dus ik ga ook ff liggen :)

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    @luna, spannend!! Hoe ver ben je? 37 weken bijna zeker?

Hebben net een rondje door het bos gelopen, en samen nog even goed gepraat..nu lekker warme choco bij de haard! Tis echt al koud buiten zeg!

@mikmak, sterkte in het ziekenhuis. Hopenlijk laat de kleine weer lekker van zich horen!

6. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Luna86
    Denk je dat je al eerder gaat bevallen dan? Dan lijkt het me toch dat ze anders alsnog een keizersnee kunnen uitvoeren? En je bent vandaag precies 37 weken geloof ik he :D gefeliciteerd!

@Susan79
    Mooi dat er is gewonnen. Je ziet wel weer wie er de kampioen is he?! haha doe maar lekker rustig aan nu!

Wat is het trouwens weer lekker druk qua meekijkers. Hallo iedereen!!!

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @mikmak: nou succes in het ziekenhuis! ik hoop dat alles goed is met je beebje (en jou natuurlijk!)

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.902
    9.425
    113
    Gelderland
    Ja ik ben vandaag precies 37 weken. Nu elke keer zo om de 8 min een opkomende en weggaande kramp. Ga zo even naar het ziekenhuis bellen wat ik moet doen ivm de geplande ks en ik verlies wat bloedstolsels. Hou julllie op de hoogte en anders via sjees, toch sjees?;)

9. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Mikmak, das even flink schrikken. Hopelijk is alles goed met jullie kleintje en blijft ie nog even binnen! succes in het ziekenhuis.

Luna: bij jou dus ook spannend!

Mamsie: lief van je man dat ie er over na wil gaan denken, dat is al stap 1. Goed dat jullie er over praten!

Flora: hobbel de bobbel op de grasmaaier, zie het helemaal voor me met 'zo'n dikke buik!

Babyboo: hoi!

aapje: hoe is de situatie thuis nu?

Lin: nou dan duim ik ook voor jou dat de beeb zich snel aandient!

Susan: even lekker slapen, hoop dat het lukt. Fijn dat je team gewonnen heeft, en dat na een feestje gisteren!

Goofie: Hoe voel jij je nu?

Hier ga ik zo de box poetsen en inrichten! Ow... en ons bed staat op klossen. Zo he, das echt hoog! Ik hoop niet dat ik vannacht uit bed ga vallen.

10. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Luna: Spannend zeg!
    @Wub: Ik voel mij nog steeds ziek bah, maargoed ik hoef helemaal niks dus dat scheelt wel..

Mijn vent is nog steeds aan het schoonmaken enz... wat ie allemaal doet weet ik niet maar zie hem van alles schoonmaken, wassen enz..
    Grote schoonmaak zegt hij, nou goed hoor wat jij wilt toch hihi
    Dan gaat ie straks ook nog pannekoken bakken mmm..

11. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Goofie: mmm kan hij hier ook nog even langs komen? Er moet nog gestofzuigd worden en ik lust ook wel pannekoeken:D

@luna: oe! Spannend hoor! Succes!

Pff niks meer op tv... K verveel me!!:(

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Luna, spannend meid. Ben benieuwd wat ze zeggen in het zkh.

Mikmak, ik hoop dat het goed is allemaal !

Net gehoor gegeven aan mijn nesteldrang. De slaapkamers en douche zijn helemaal schoon.
    Wilde het eigenlijk morgen doen, maar kon het toch niet laten.
    Dan kan ik morgenochtend de woonkamer en de hal doen.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Luna, al gebeld? Miss verlies je wel stukjes slijmprop met wat bloed?

Ben benieuwd hoe t met mikmak is.

Goofie, wat een heerlijkheid die man van jou!!

Hier een half uurtje geslapen, was erg lekker maar toch vrij kort. Ach, dan heb ik voor vanavond nog wat moeheid over. Wel weer vandaag af en toe wat menstruatiekrampjes... Nu weer. Ben benieuwd wat de gyn erover zegt woensdag bij de controle.

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wat een zondagmiddag zeg. Wij zijn net terug van het ziekenhuis. Mijn bloedsuiker was veel te hoog dus moest ik even komen voor een CTG. Baby doet het super, ze zeiden daar we worden vrolijk van jou CTG. Insuline is weer bijgesteld en verder weer afwachten.
    Hopelijk een eenmalige uitschieter. Maar goed nog maar even te gaan, donderdag horen we wanneer ze gaan proberen mij in te leiden.
    Ik zei mag nu wel, maar nee de longetjes van onze baby zijn onzeker. Zelfs bij 38 weken. Zodra ik ga bevallen is er ook een kinderarts aanwezig.

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hee luna,

ga je nu voorpiepen,das neit de afspraak he,hihih
    Ben benieuwd,hoor t wel van je en uiteraard houd ik iedereen op de hoogte!
    Had ik je nummer eigenlijk of bedoel je via jan mama's?

rest sorry nog neit teruggelezen,ben hele dag weggeweest,doe ik straks even op gemak

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    @ mikmak : k*t hoor, hopelijk is alles goed met de baby !!!!!!!!!!!!
    Hopelijk horen we snel van haar .

@ luna : jij maakt het wel heel spannend !!!!!
    Laat je wel wat horen???

17. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou het gaat nu allemaal al wat langzamer...hij is nu de box in elkaar aan het zetten..
    Daarna denk ik dat ie gaat koken, maar of het nog pannekoeken worden???
    Je woont niet heel ver, maar ik heb honger'!!!! Dus zal geen pannekoek meer overblijven sorry!

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Inieder geval fijn dat het met de beeb goed gaat!!:)

19. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Mijn god, druk weekend gehad en jullie zijn 100 pagina's verder...
    Dat ga ik dus niet allemaal terug lezen!!! :p
    Nu even lekker eten en dan dit nieuwe topic eens doorlezen.

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Goofie: mm ok dan, ik was toch al wat ongeduldig dus ik heb al bami gegeten:D

Deel Deze Pagina