@Aapje2009 Gisteren was die 17 weekjes oud. Onze kleine lieve uk (L). Hoe gaat het met jou? Zo te lezen ben je weer lekker druk geweest. Maar wel weer helemaal klaar nu toch Gefeliciteerd trouwens met je 37 weken @Lin71 Dat overkomt jou wel vaak he dat het hele verhaal weg is. Mooi klote want dat is inderdaad wel een heel werk! Lijkt me heel apart als je buik opeens zakt hahaha. Zal wel een heel gek gezicht zijn geweest! Volgens mij is morgen gewoon jou dag en beval je uiterlijk woensdag! @Sniffy Hahaha als je dat computer/laptop iets langer als vandaag wilt gebruiken zou ik het toch afraden. Is ook inderdaad zo klaar maar ik ben vandaag veel te lui en moe. Dus komt vanavond denk ik wel. Dan laat ik het vriendlief gewoon maken. Wat ziet dat er lekker uit zeg pffff. Helaas hier alleen banaan, sinaasappels en manderijnen. Hangbuikzwijntje was er al!
Afwas gedaan, tas met unixes kleertjes uitgepakt is van me nichtje geweest.Heel veel overslaghemdjes, broekjes, speelgoed en heel veel kleding met nijntje.commode ligt bijna vol. Nu wil ik de kamer versieren alvast voor de kleine. Het is erg vroeg maar ik wil het zelf doen. Nu hebben wij een gordijnstang hangen, hangt geen gordijn meer aan. We hebebn nu luxaflex, maar die stang hangt er nog.Nou kreeg ik het idee er iets aan te hangen.En heb dit geprobeerd met slabbertjes.Maar naar mijn mening ziet dit er niet uit.Wat vinden jullie?
Geachte Bella, Per 21-11-2011 zeg ik als buddy van je moeder beeindig ik bij deze je huurkontrakt ! Het is nu genoeg geweest nu word het tijd om op eigen benen te staan. Met vriendelijke groeten De aanstaande moeder van Kriebel !
Maar kan ook donderdag boo. Klopt ik ben echt een digibeet met laptop , altijd verkeerde knopjes enz.
@Bella EN NOU HEEL GAUW ERUIT KOMEN JONGE DAME! POTJANDRIEDUBBELTJES! We zijn het wachten zat en je entree is nu wel lang genoeg geweest! @Daisy1985 Nou ik vind het eigenlijk wel heel grappig gedaan! Maar heb je zoveel slabbetjes om de hele lijn ermee vol te hangen? Dat slabbetje van Elmo heb ik trouwens ook @Lin71 Nee dat denk ik niet. Lijkt me in ieder geval handig als jullie misschien beiden even je nummer ook aan iemand anders doorgeeft voor het geval dat jullie toch tegelijk komen of niet? Ik meld me graag!
@lin nou om op eigen benen te staan is wat veel gevraagd, maar iig een eigen kamer te nemen hahaha @bladerdeeg dingen.... ja ook lekker vooral van die kaasbroodjes.. hier moet het vooral met gesmolten kaas zijn.... zoveel dat het er bij voorkeur moet uitdruipen hahahaha @daisy, zou het niet doen.... moet wat lager hangen ofzo... of wat groters zijn dat je er aan hangt.. , maar dat ben ik... en waarom speelt er niemand wordfeud.....
@ boo : komt wel goed schatje Oke Bella hier een correctie : Het word tijd om in je eigen kamer te slapen !
Lager hangen kan helaas niet. Dat wou ik als eerste. En ik heb meer dan genoeg slabbertjes om op te hangen, stuk of 30 red ik wel. Ik wil de kamer alvast versieren maar heel lastig ik weet niet hoe.Slingers met hoera een jongen of hoera een meisje kan niet.We weten niet wat het word.