@daisy1985 Die bonnen heb ik toch trouwens van jou gehad. Heb ze net in de brievenbus gevonden. Dankjewel ! Helemaal blij mee
zo een lichtgevende bal bovenin de lucht... ken je die glow in the dark sterretjes voor aan je plafond zodat het lichtgeeft in het donker.. zoiets alleen dan doet ie het overdag
Zo, lin.. ben jij aan je inhaalslag van berichten begonnen? haha Flora; hoe staat het er nu voor? @ Daisy; super leuk die slabbetjes!! Maar zou ook gewoon andere dingen ertussen hangen zoals kleertjes inderdaad of allemaal sokjes. Hier mag vriendlief mooi alles versieren straks!
Owww zo iets Mikmak , hmmm ken het fenomeen even niet. Althans al even niet gezien hier. Klopt doet zeker inhaalslag. Straks niet zoveel tijd meer voor........................ Is bella al onderweg naar buiten???
Blijft om de vier, hub is nog werken....kalm aan dames het gaat hier om Bella hè! Het is pas zeker als ik over de grond kruip of als het vruchtwater langs mijn benen loopt
@ flora moet je je dan ook volledig concentreren op de krampen of kun je ook nog met andere dingen bezig zijn. Vind het wel spannend zo.
Dan moet ik er neutrale kleertjes tussen hangen, of pas ophangen als ik ben bevallen dan kan ik blauw of roze ophangen. Vriendlief gaat niks versieren, hij vind het ook niks om kerstversiering op te hangen.Dus wil ik dat nu vast doen, wel zo gezellig als er versiering hangt vind ik. @babyboo, fijn dat ze zijn aangekomen.
Bah bah hier echt last van misselijkheid en koppijn. Maar zometeen eerst maar naar de vk. Ben misschien gewoon te moe ofzo en daardoor zo beroerd. Ik weet het niet maar lekker voelt het niet! @Florabella Oeh maar je houd het opnieuw dus weer spannend. Werkt je vriend ver weg? Voor het geval dat... Goedemorgen het is wel druk hier trouwens! 17!! Blegh begin me nu met de minuut ellendiger te voelen, niet fijn!
Hier gaan vrienden van ons versieren zodra ze weten dat de baby er is. Zij hebben zelf spulletjes gekocht zoals slinger , vlag , ballonnen en afzetlint . Alles in zowel rose als blauw.
Uhm vriendje is bijna thuis als het goed is, moest met de auto naar de garage vanmiddag Tijdens een "wee" kan ik verder niets Lin.....maar ik wacht nog af met juichen....ben al te vaak gefopt!
Vind het wel spannend. Ga nu even met vriendin dochterlief van school halen maar kom snel weer terug. Hopelijk goed nieuws als ik straks weer terug ben .
Ik ga maar is naar de vk vertrekken. Zou met mijn pa met de auto gaan maar die heeft door de mist een afslag gemist en gaat het nu nooit halen. Hij moest van weet ik veel waar komen. tot straks en niet te veel kletsen hoor! @Lin71 Ja dat zou top zijn, maar ik denk dat bij mij alles nog potdicht zit en ik ga er ook niet naar vragen, Ik wacht het wel af. Zo veel pijn heb ik tot nu toe nog niet gehad dus kan nog wel even wachten! @Florabella Ik hoop dat als ik zo terug kom van de vk dat je dan toch echt bent begonnen meis. In ieder geval fijn dat je vriend bijna thuis is!
@flora: jij houdt wel van een beetje spanning he nu nog actie en je maakt ons heel erg blij (en jezelf ook gok ik zo...) pff...wat hebben jullie veel bijgekletst in dat uurtje dat ik even offline was. mijn lieve Joepster was namelijk na krap een uurtje slapen gewoon klaar. niet omdat ie niet moe meer was, maar omdat z'n neus dicht zit en ie af en toe flink hoest. nu had ie het er ook nog over dat ie pijn in z'n oor had...en maar huilen, hij was ontroostbaar.... dus ik em uit bed gehaald en toen hebben we samen op de laptop even wat filmpjes gekeken. nu lult ie weer de oren van m'n hoofd en zit ie weer lekker met z'n trein te spelen, dus het zal allemaal wel meevallen. hoop wel dat ie vannacht normaal slaapt.... ik ga zo toch maar even een boodschapje doen, even fris neus halen en m'n Sint-schuimpjes zijn op. en dat kan natuurlijk niet p.s. ik lees hier berichtjes van dames die het serieus nog leuk hebben tussen de lakens. echt, ik moet er NIET aan denken, voor mij even geen polonaise aan m'n lijf!