Lin: dat was dan toch even een andere zondagmiddag dan je in gedachten had! Gelukkig mocht je weer naar huis. Spannend hoor dat inleiden. Ik kan me voorstellen dat ze de kleine zo lang mogelijk binnen willen houden ivm de longetjes. Hopelijk hebben jullie snel een datum! Ow meiden... het wordt echt steeds spannender... over een week of 6 zijn we bijna allemaal mama! Eetsmakelijk Robin en Goofie. Ik ga zo eens even kijken wat we hier gaan maken! Pannenkoeken die ik van de week nog een keertje, heb ik nu ook wel zin in, maar helaas niets in huis.
Sjees. Via Jan mama. All, lig nu aan de monitor. Ze houden mij en de baby goed in de gaten. Later meer. Zit wel regelmaat in dus ben benieuwd!
Pfff schrikken mikmak, maar lees net dat alles in orde is gelukkig. @ lin; hoe hoog was je suiker? Bij mij is ie de laatste 3 dgn ook niet te peilen ondanks verhoging insuline. Wat spuit je? En hoeveel? Mij hebben ze verder niet gezegd te bellen bij hoge uitschieters. Wel fijn dat de kleine t goed doet.
ALs ik boven de 10 kom of onder de 3 moet ik bellen voor een CTG, ik zat vanmiddag na het eten boven de 12. Ik gebruik nu 10 eh Novorapid.
mikmak gelukkig is het in orde zag net in de folder van lucardi een kinderarmbandje waar je de naam in kan laten graveren ga denk ik van de week even kijken hoe groot ie is en of ie echt leuk is vindt zoiets wel grappig voor de kleine meid. iemand hier ervaringen mee Zilveren plaatarmband met vlinder. Gratis beer is de link van het armbandje
Oeh! Spannend allemaal zeg hier! Ben benieuwd of er beebjes geboren gaan worden! Ben blij te horen dat het allemaal goed gaat met jou mikmak en de beeb! Wat een dag is deze zondag toch geworden. Iedereen houdt er wel de spanning in! Pff!!
Mikmak, gelukkig is alles ok met jullie beiden!! Luna, oh regelmaat erin?! Spannend!! Zou t dan toch nu al gebeuren...??
Goed om te lezen dat alles goed is met mikmak! Voor jou ook schrikken lin! @coon: geen ervaring met bestellen ,maar ik heb zelf nog zo'n armbandje van toen ik baby was heel mooi en bijzonder vind ik!
@blackbird oww over het bestellen bedoel ik ook niet meer een kleintje met een armbandje was messchien niet helemaal duidelijk
Hier heeft onze dochter nog steeds haar armbandje met naam erin. Deze heeft zij gekregen toen ze net was geboren en er zitten 3 standen op. Nu kan zij hem nog steeds om.
Ik vind zo'n armbandje ook leuk hoor. Maar zou wel even naar goeie kwaliteit zoeken. Zo'n kleintje kan zich snel bezeren. Ik heb namelijk geen hoge dunk van lucardi.
Kleine update, nu 2 cm ontsluiting maar kan nog steeds alle kanten op. Rond 20.00 gaan we kijken of er schot in de zaak zit.
Die wij hebben gekregen is van Lucardi en na ruim 4 jaar nog steeds goed, ze slaapt er zelfs gewoon mee.
spannend luna en ik ga van de week ook ff langs de winkel om te kijken hoe de kwaliteit eruit ziet en maak dan de keuze of het die wordt. ik had nog helemaal geen idee dat ik zoiets wilde kopen voor dr maarja de folders waren weer bezorgt en kwam het tegen van oww das ook wel heel gaaf