December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @daisy
    bedankt kan hier idd pizza bestellen dus heb dat net gedaan ,idd handig ook voor straks

@sniffy
    dat vind ik super lief van je thanks

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Fenna zit mee te zingen met Sterker dan ooit van Nick en Thomas.

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    aapje, graag gedaan :D

4. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super schattig!!

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hier al 2 dagen mist, is toch niks aan.

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga maar eens verplaatsen naar de tv. Lekker ATWT kijken :)

7. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sniffy; hier is het al een week mistig.. weet niet beter meer! ;)

8. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eet smakelijk trouwens alvast iedereen!

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

coon,ik vind je buik echt prachtig geworden!!!

nou heb maar even een aardappeltje geschild,spinazie uit de vriezer gehaald,een eitje erbij,en een tilapiafiletje..

ga nu eerst atwt kijken heb ik al zo lang niet gezien!

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo effe bij de bank geweest.. en de winkel ook weer gedaan... de geboortekaartjes effe afgerekend.. nu wachten op de enveloppen zodat ik de adressen kan gaan plakken en dan kan ik het geboorte gedichtje in de kaar definitief maken.. en zodra uk er is kunnen de grammetjes en de cms erop.... weer een geruststelling.... dat is afgehandeld voor zover mogelijk...

en flora nemen de weeen weer toe?

hier effe klaar met de opmerkingen weer..... mijn moeder was er even en kreeg al weer gelijk om de oren ohhhhhh jij hebt toch een dikke buik he..... ze gaat een half uur erna naar huis.. kon ze het nit laten dat mijn broer gezegd zou hebben hoe dik ik wel niet was... dus ben uit mijn slof gegaan hoor... zei tegen dr... ja mam ben de opmerkingen over mn buik en algehele omvang inmiddels kotsbeu... aanstaren, vragen of het geen 2ling is jouw opmerkingen over mijn omvang. zei tegen dr ik wil er niets meer over horen.. de enige die nog wat over mn buik mag zeggen is linette want die is 2....

11. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Joep's repertoire bestaat momenteel uit "In de maneschijn" incl bijbehorende gebaren..... *smelt*

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knuffel voor jou mikmak!!

Coon; mooie buik hoor!!!

@hier, net met vriendje gewandeld. Moet stoppen met praten als er een wee komt, kan we door slenteren. Nu al een uurtje in bad, daar blijven ze wel komen maar minder pijnlijk. We zullen zien, ik reken maar nergens op dan valt het ook niet tegen!

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, groot gelijk meid. Al dat gezeik. Mensen hebben heel de dag niks beters te doen volgens mij.

14. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Dames gelukkig hebben jullie het maar beperkt tot 4 pagina's! Hier alles goed. Ze was wel gedraaid want haar rug en kontje liggen nu aan mijn linkerkant in plaats van rechts, Ook was ze echt volledig ingedaald maar dat wist ik al. Ze ligt helemaal klaar voor de start woehoe. Ik heb wel Ischias in mijn rechterbeen. Niet bepaald prettig en best pijnlijk maarja is wel te doen gelukkig! Verder was mijn bloeddruk naar mijn idee echt hoog! Normaal rond de 95/55. Nu was ie 120/70. Nog niet hoog maar vergeleken bij normaal! Ben daarna nog even met mijn vader meegeweest naar de macro en we hebben lekker een oliebol gegeten. Nu thuis, vriendlief is ook net thuis en we gaan zometeen lekker nog 1 keertje samen uit eten. Lekker wokken hihi

@Florabella
    Volgens mij vind ze het buiten gewoon te koud en moet je even de verwarming wat hoger zetten hahaha.

@Mamsie86
    Jij ook al! Hier vandaag ook een ontzettende zoutzak. Al begint het nu eindelijk wat minder te worden!

@Coon
    Wauw hij is hartstikke gaaf geworden, Had het hier ook gedaan met een vriendin maar was niet helemaal goed gegaan dus helaas. Het duurt alleen wel lang voor dat het droog is! Tenminste hier duurde het erg lang. Van die spiegelmozaiek is erg gaaf erop!

@Sniffy
    Fijn dat je je geld weer terug krijgt!

@Prinsesje88
    Oeh wat jij gaat eten vanavond klinkt ook erg lekker! Hier ook atwt op woehoe zo leuk :D

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hier zijn het nu ook kinderliedjes hoor.
    Ze heeft een boekje gekregen van het kraamzorgbureau met een bijbehorend cdtje. Dat moet dus 100 x achter elkaar aan.

16. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    hee, wij hebben ook een cd gekregen van de kraamzorg.
    is dat standaard of zit jij toevallig ook bij De Waarden?

17. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    Joep vindt die cd overigens echt totaal niet interessant..mannen...;)

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahaha die fenna..... hier is het vooral op dit moment idd in de maneschijn met de gebaren, ze kunnen zeggen wat ze willen maar de olifant, olifantje in het bos en visje visje in het water hahaha

@sniffy ja wordt je toch moe van.. toen ze wegging zei ook nog dat mn broer had gezegd dat.... ja mam.. en bedankt... voel me al super sexy.. snap niet dat die 10-tonners zichzelf sexy voelen.. was laatst nog een programma op tv van een grietje van 170 kg buik tot op de grond die pikante foto's liet maken... mijn god

@coon wat ontzettend gaaf die gipsen buik..

@boo lekker wokken.. eet smakelijk voor strax

@flora, hopen dat je snel je beebje hebt en dat nog veel langer dit soort weeen uitblijven voor je

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zo 14 en 2 gasten die ik niet kan factureren foei.. zwartlezers hier

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Owww zo schattig als ze zingen met die gebaren!!! Ik wil mijn baby Bella!! Des te eerder doet ze ook die schattige dingen haha

Deel Deze Pagina