December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nee ik zit bij de drechtstromen. Het heet dierenliedjes. Het eerste liedje is; in een groen knollenland.

2. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    20euro per zwartlezer was het toch?:D

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, ik ben dat gezeur over het vocht vasthouden ook zat hoor. Ja kan er nou eenmaal weinig aan doen en heb geen kraantje aan mijn enkel zitten.

Mijn buik is ook (te) groot. En die van mijn collega was toen weer te klein.

Gelukkig zit mijn familie niet de zeuren, daar ben ik wel blij om.

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Flora, spannend, spannend hoor!!

5. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Liedjes: vet schattig! Ik wil ook een kindje:D

@flora: spannend! Komen ze nog regelmatig? Wel knap dat je nog kan wandelen, ik wil nu alleen zitten en vanacht helemaal..

@buiken: wat een gezeur zeg.. iedereen heeft er idd ook een mening over.. zucht..

Hier zo zuurkoolstamp uit de diepvries.. geen zin in koken hoor!

6. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou heb alles weer bijgelezen en alles weer vergeten hahaha..
    Bij de vk was alles ok, bloeddruk 140/80 vond ze nou weer wat hoog pfff...
    Dan gaat ze vragen heb je klachten, hoofdpijn buikpijn sterretjes enz...
    NEE die heb ik niet, maar word er zo bang van dat ik plots alles wel ineens heb zucht!
    Beeb ligt vibi dus dat is mooi..
    Donderdag mag ik weer even komen voor bloeddruk en urine.

Ik ben het echt spuugzat dat zwanger zijn, wil mijzelf weer terug pfff..kan wel janken! bah!

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Ff meldplicht, BIB

En ik heb geen tijd en puf om alles bij te lezen jammergenoeg. Nog beebjes geboren????

Hier vandaag weer gewerkt, gelukkig ging de training niet door, dus toch redelijk op tijd thuis. Nu nog aan het wachten op de mannen. Vanaaf nog naar naailes; hoop eigenlijk dat het niet veel mistiger wordt, want ik ben niet zo’n held dan met de auto.
    Verder bij de gyn geweest en weer goedgekeurd. Bloeddruk netjes 120/60, over die harde buiken zei hij dat het eigenlijk wel een beetje te druk was met werken, maar hij kon ook goed begrijpen dat ik liever daarna langer vrij ben ivm ziekenhuisbezoeken. Ligging is goed en nog een klein beetje bewegelijk. Verder lag de baby met de rug aan de linkerkant, wat meestal betekend dat het geen sterrekijkertje wordt. Verder nog gevraagd hoe lang we na de bevalling moeten blijven, maar daar gaat de kinderarts over (als met mij verder alles goed gaat), dus dat is nog ff afwachten. Volgende week weer terug.

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik kan geloven dat je er helemaal klaar mee bent.
    Zo is het helemaal niet leuk meer voor jou.
    Lekker rustig aan doen en lekker relaxen, misschien wat tijd aan jezelf besteden als afleiding?
    Sterkte, hopenlijk voel je jezelf snel weer iets beter.
    En je mag hier altijd uithuilen.

9. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik word gewoon bang van al die dingetjes die je voelt in je lichaam..
    Ga ervan hyperen enz... ben ik wel bekend mee en kan mijzelf heel goed dingen aanpraten hoor.
    Maar ben daardoor gewoon zo onrustig.
    En al helemaal als die vk dan gaat zeggen dat mijn bloeddruk niet goed is terwijl ik ook hoor dat het prima is zo einde zwangerschap pfff..

10. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Vk weet ook niet altijd wat ze moeten zeggen, bij mij is mijn bloeddruk altijd 120 en dit keer 165, was allemaal goed zei ze.Terwijl het voor mij toch niet goed is zo hoog.

Ga in elk geval lekker rustig aan doen, als je een bad hebt lekker in bad gaan liggen.En een beetje proberen te ontspannen.
    En jezelf geen dingen in je hoofd halen.

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofie, ik vind wel dat die vk van jou wel zaagt over bepaalde dingen.... en je op een bepaalde manier angst inboezemd... is niet zo leuk om zo eenvk te hebben... ik bedoel als alles oke is maar de bloeddruk is wat hoog, wat wel normaal is aan het einde van een zw en jij voelt je goed denk ik niet dat het handig is om slapende honden wakker te maken... zou een ander verhaal zijn als jij gewoon last hebt van enzo
    knuffel voor jou

zo lekker makkelik gegeten, heb alleen voor linette wat sperzieboontjes gemaakt, risotto, vlees en groente voor mij stonden in de koelkast.. kwestie van magnetronnen... heerlijk om zo snel klaar te zijn...

12. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    over me gipsbuik ja de randen ga ik af werken en aan de onderkant ronde rmaken maar wacht er mee tot het goed droog is.ze advieseren in de folder om er 3 a4 lagen verf op te doen voor extra stevigheid en dat het later niet gaat verkleuren.

ik weet nog niet precies wat ik ga doen dat spiegel mozaik vindt ik ook wel gaaf er uit zien.of zat te denken om hem te verven in 1 kleur dan gebroken wit of ietsjes donkerder.
    hij ligt nu veilig op zolder te drogen ver van de katten vandaan hihihi

13. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het enige waar ik mij druk om maak is het rare gevoel in mijn hoofd,beetje licht maarja dat zou bij een lage bloeddruk passen.( en die heb ik niet)
    Ik heb 3 verloskundigen en zij is de enige die altijd zegt dat de bloeddruk wat hoog is.
    En dan begint ze meteen te rattelen, wel bellen he als je dit of als je dat of zus of zo hebt en ook als je de baby minder voelt.
    Voel mij gewoon bijna verplicht om te bellen zodra ik ook maar een beetje wat voel pfff...

Ik ga zo de groentensoep maar opwarmen, stokbroodje erin en hopen dat ik spontaan weeen krijg hahaha

14. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Last van slijmverlies, hmmm goed teken??

15. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Jij ook al? Ik ook.. en de Vk vroeg er ook naar vanacht.. dus wie weet Idd een goed teken :)

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dames ik ben niet aan het bevallen maar ga proberen te slapen...dus niet stressen!

17. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ok succes ermee! Heb je nog wel weeen?

Mijn hond heeft net tijdens het wandelen stukje van haar voetzooltje geschuurd.. en nu heeft ze er echt last van.. zoo zielig :(

18. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    t blijft een spannende bedoeling hier!!!

19. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    spannend als er een aantal meiden bezig zijn, of misschien toch niet en wel iedereen hier op de hoogte houden! super leuk vind ik dat...
    Verder zag ik een mooie buik langskomen en ook een mooie gipsbuik. Mooi meiden!
    Hier alles rustig aan. Vandaag functioneringsgesprek gehad. Nog wat laatste dingen afhandelen deze week en volgende week en dan begint officieel mijn verlof!

20. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @flora: weltrusten!

ik zag trouwens vanmiddag dat Scrapdoodle online was en zat mee te lezen...maar reageren doet ze helaas niet. iemand nog wat van haar gehoord?

Deel Deze Pagina