Ooo lin wat spannend! En idd mijn eerste gedachte was ook, als die 2 dan maar niet gelijk bevallen! @goofie: het zit je ook niet mee he? *geeft zakdoekje* @germini: voor jou ook al zo spannend! Succes met slapen! @brusje: ik denk dat het echt geen *piep* uit maakt.. het is tenslotte echt je baarmoeder die de pijn afgeeft.. en die hebben we allemaal
@Lin en tot over een paar uur omdat je toch niet kan slapen haha.... succes morgen meid!! @goofie, ja dan wordt het toch sex hahaha @blackird mooie buik hoor @germini, ik weet het... en met een 2de schijnt het ook vaak niet in te dalen of heel laat....
wat spannend dat er al dames worden ingeleid ik heb nu sinds vanavond last van menstruatie krampen pfff een kruik neemt het even weg maar komt ook weer terug, hopen dat het weg trekt... slaap lekker allemaal
Hoi meiden, ik heb echt de hele dag geen tijd gehad voor het forum... en dan schrijven jullie er bijna 40 pagina's bij! Ik ga morgen op mijn gemakje bijlezen, heb ik iets belangrijks gemist behalve inleidingen? Niemand bevallen??? Nu ben ik nog lekker rozig van het zwemmen, dus maak er snel gebruik van door lekker te gaan slapen. Slaap lekker dames en voor degenen bij wie het rommelt: ik hoop dat het door gaat zetten!!
zo, hier effe lappie afschakelen hoor... vind het mooi geweest... ga me eens naar boven bewegen en hopen dat er flink in de buik gerommeld gaat worden haha... zoveel dat hub naar huis moet komen omdat het zover is... zal wel ijdele hoop zijn, maar wonderen zijn de wereld nog niet uit. tot de volgende zitting
Mijn vriend heeft een filmpje gemaakt van Mila's eerste badje http://www.youtube.com/watch?v=zpL3OwV1JpE Duurt wel een beetje lang haha, 15 min
Babystew, ik kijk morgen ff... Heb me net overgegeven aan nesteldrang... Alle gewassen wasjes gevouwen en opgeruimd, en de volgende alweer opgehangen. Idd, dat op dit tijdstip Nu dus lekker paaltjes poetsen en naar bed...
Het wordt hiier 's nachts echt steeds rustiger! Ben blij dat iedereen beter slaapt! Gisteravond hebben we natuurlijk niet meer echt gepraat, maar het was ook niet zo heel gezellig. Hoopte optijd te kunnen slapen, maar dat was me ook niet gegund. Maar.. vandaag is een nieuwe dag, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen! Er was niet zo heel veel bijgekletst (of heb het tussendoor goed bijgehouden). @ Babystew; wat een ontzettend leuk filmpje! En die 15 min, denk dat we dat straks allemaal doen! @ Susan; zo, jij hebt een zeer productief avondje gehad, haha @ Mikmak; en heeft het nog een beetje gerommeld?? @ Flora; als jij al die tijd al slaapt vanaf half 8 dan heb je een goede nacht gehad, of lig je stiekem toch al te bevallen? @ bellamanuela; vervelend he die krampen! Ik heb er ook al dagen last van. Ben benieuwd wie er morgen gaat bevallen!! Want dames, het wordt weer tijd!! Ohja.. ik ben gewoon 37 weken nu !!!