Lin; weet niet of jij je beebje straks al gaat ontmoeten, maar wil je alvast heel veel sterkte, plezier en geluk toewensen! Je kant het en eindelijk wordt je wachten beloond!!
goedenacht Lunar. @ prinsesje : ik hoop dat ik inleidbaar ben straks. Ben nu wel heel bewust "afscheid "aan het nemen van bib.
Nee, lag maar te woelen in bed en beebje had honger Dus ben er maar weer uitgegaan. Ik was niet van plan om thuis te bevallen, maar heb eigenlijk geen sterke voorkeur. Vriendlief is er gerustiger onder als ik in het ziekenhuis beval, dus dan doen we dat maar. Maar als het thuis gebeurd, dan is het ook prima! En jij?
Allo! Pff hier even naar de wc en er begint weer van alles en niets te werken.. dus wel gezeur, geen actie.. Ik snap dat je niet kan slapen lin, het is ook echt wel spannend alles!
Ik hoop het van harte met je mee lin!! Hier is het niet aan het rommelen, maar echt fijn voelt mijn buik ook niet. Maar zal wel door de stress komen van de afgelopen dagen.
@Lin Dat kan ik me goed voorstellen! Ik zou denk ik ook geen oog dicht doen! Al zou dat best wel goed zijn juist een beetje energie denk ik. Of heb je die nu voor tien hahaha? Ik wil je in ieder geval vast heel veel sterkte en succes wensen. En daarna lekker samen genieten van de kleine. Wat ben ik jaloers op jou ! @prinsesje Hahaha toch nog actie in de tent. Das meestal rond een uur of vier. Nu maar hopen dat het niet te drukt wordt want dat zou geen goed teken zijn. @Blackbird Is het bij jou ook weer bezig?
van onze dochter ben ik ook ingeleid alleen heb ik de nacht ervoor al in het ziekenhuis geslapen met goede slaapmedicatie. IK hoop dat jullie kleine ook snel komt dames !
Hier wel last van harde buiken, zal wel de spanning zijn . Het is ook heel onwerkelijk hoor dat het vandaag mogelijk gaat gebeuren en dat we dan eindelijk weten wat het geslacht is van onze kleine.
Kan me goed voorstellen dat je last hebt van gezonde zenuwen en dat je beebje daarop reageert! Laten we hopen dat het inleiden ook gelijk effect heeft! Ik ga in ieder geval heel erg veel aan je denken. Wel ff laten weten of er iets gebeurd of gaat gebeuren he? Dames, ik ga weer proberen te slapen. Slaap lekker ook nog voor jullie straks!! En lin nogmaals; veel succes!! Je kan het meid!
ik zal straks ook best wel eens jarloers op jullie zijn met nog bib. Weet nu al dat ik de bewegingen ga missen.
Hier ook weer een k*nacht ben om de 2 uur wakker en heb nergens last van lig gewoon wakker bah wat is dat toch naar vriendje ligt heerlijk te slapen,en hoor de kleine man af en toe in zijn slaap kletsen zo schattig
Was Lunar net aan het meelezen ja? Dat is mijn schoonzusje. Die heeft vandaag haar eerste officiële verlof dag. @prinsesje88 Hier ook in het geboortehuis. Vind ik zo voor de eerste keer wel een prettig idee! Bovendien zit er ook niet veel ruimte om het bed dus dat is ook niet echt handig! Hier ook een gevoelige zere buik en vooral misselijk bah! Heb al wat gegeten dus hopen dat het gauw zakt! Slaap lekker prinsesje!