Ik heb gebeld maar ik wordt zo teruggebeld. Begint ze nu al potverdorie weer een keer te bewegen! kan nu al boos op de worden terwijl ze er nog niet eens is!
Dames, onze wegen scheiden hier, baby arnaud is een vlindertje. Ik ga bevallen en gelijk weggeven. Ben zo verdrietig x
Lieve Mikmak, wat schrok ik toen ik je sms kreeg, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen..... Ik wens je heel veel sterkte tijdens de bevalling van jullie vlindertje Arnaud, koester de tijd die je met hem krijgt...... Een heeeeele betraande en dikke knuffel
Ze is ook direct offline, ben bang dat het daar heel erg fout gaat. Ik ga even bevallijst opzoeken en buddy zoeken.
Mikmak voelde de hele dag al minder beweging, de vlos was geweest en die hoorde geen hartje. Door naar het zh en daar is geconstateerd dat de baby niet meer leefde, je ergste nachtmerrie... Ik hoorde het via sms maar had bewust gekozen niet te posten, dat was aan mikmak....
Ik zit hier gewoon te huilen. Hoe kan dit nou. Lieve lieve mikmak en man. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zo erg voor jullie.
Ik dacht trouwens dat ze zei dat ze zelf 's morgens met de angelsounds wel een hartslag hoorde. O dit is echt je ergste nachtmerrie. Ik ben zo verdrietig nu.