December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Welkom babywens....het is hier nu even niet zo vrolijk en gezellig maar dat zijn we gewoonlijk wel hoor!!

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel :) Fijn dat ik welkom ben, ook al ben ik in november uitgerekend ;)

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap dat heel goed hoor.. krijg er ook kippevel van :( Dat is toch je ergste nachtmerrie? Maar we moeten wel sterk blijven voor onze kleintjes die nog in de buik zitten! Het is afschuwelijk, maar het gebeurt gelukkig niet vaak.

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Tuurlijk ben je welkom, Sjees hoort ook bij ons maar ook bij jullie.
    En het is net wat Flora zegt normaal gesproken lullen we hier de hele dag door over onzinnige dingen.
    Alleen nu even niet helaas.
    Maar hopenlijk ga je het hier toch leuk hebben.

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Daar heb je helemaal gelijk in babywens!! Hoezo denk je trouwens dat je in dec bevalt?!

6. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    :) Ik voel mij meteen helemaal welkom hier!

@Florabella oh zo'n gevoel heb ik gewoon :p hahah kindje is eindelijk sinds vorige week ingedaald (pas) Voor de rest heb ik eigenlijk nergens last van.. geen voorweeën, slijmprop nog niet verloren.. dus heb het idee dat het nog wel eventjes kan duren voordat de kleine komt ;)

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Dat idee had ik ook met 40+2, maar dezelfde avond begonnen de weeen en uiteindelijk de volgende ochtend bevallen.

8. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    wat een verschrikkelijk nieuws.... Ik ben er helemaal stil en aangeslagen van!....

Lieve mikmak, mikmak man en linette, er is weinig te zeggen tegen jullie maar ik wens jullie ontzettend veel sterkte en kracht toe!.......

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah nou kijk, dat is dan weer fijn om te horen ;) kan het mij gewoon niet voorstellen dat de bevalling opeens zou kunnen beginne, juist omdat ik niks voel. Heb natuurlijk wel eens harde buiken, maar die doen ook nog geen zeer ofzo.. :p Ik ben benieuwd!

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik had me zo ingesteld dat ik minimaal een week overtijd zuo lopen. Had ook nog een verjaardag die avond, waar we eigenlijk heen zouden gaan, maar toch maar afgebeld. Weeen vielen in eerste instantie reuze mee, dus pas na 4 uur de vk toch maar gebeld en toen had ik dus 4 cm en mochten we gelijk naar het ziekenhuis.

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou heerlijk zeg.. haha hopelijk komt deze ook eerder dan je verwacht ;) Ik stel mij er zelfs op in dat ik uiteindelijk ingeleid moet gaan worden met 42 weken :p

12. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Neeeeee, wat een nachtmerrie waar mikmak in is beland....hier zijn geen woorden voor!!!

Lieve, mikmak, mikmakman heel erg veel sterkte in deze zware tijd..

13. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Ik had me vannacht gemeld omdat ik ook het vermoeden heb dat ik dec toch ga halen. (beide andere kids met 41+2 en 41+4 geboren).
    Vandaag bij de VK nog een staande baarmoedermond en krappe 1 cm ontsluiting, maar die kan ik al lang hebben aangezien het niet de eerste is..
    Vermoeden van gyn en vk is ook 41+ , we zullen zien!

Vrijdag op controle bij de gyn en gelijk aansluitend ctg en echo om te kijken hoe het ervoor staat en wanneer ze uiterlijk in gaan leiden als het nodig moet zijn.

14. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verschrikkelijks nieuws vanmiddag, net alles bijgelezen ;(

@Mikmak, man & Linette, heel veel sterkte ! Kom gerust straks weer hier praten, we zijn er voor je !
    Je ergste nachtmerrie, zeer de mijne. Mijn moeder is met 40 weken bevallen van haar dochter ( mijn zusje) die helaas in de navelstreng was gestikt. De bibbers zitten er goed in nu, maar we moeten rustig aan, denk aan onze beebs !
    Het is heel erg, maar t komt niet vaak voor (dat zei mijn man om me op te vrolijken, hij is wat minder emo ;))

@daisy, bedankt voor je lieve sms !

@tattoo, ik vind de naam in een sierlijk lettertype op de pols aan de binnenkant erg mooi. Wendy van Dijk heeft dit ook, valt niet enorm op.

Gister kwam ik terug van de yoga en in de auto had ik het idee dat mijn beeb erg hoog zat, onder mijn borsten zeg maar. Zou mijn bm nu op het hoogste punt zijn, drukt hij tegen mijn ribben aan ?
    Donderdag iig even navragen bij de vk.

Ben nu zo blij dat ik hem nu voel, terwijl ik rustig op de bank zit. Na het smsje van Daisy, dacht ik meteen, hoe vaak heb ik hem gevoeld op t werk ?

Zo we gaan eten maken, nasi met sate, ff afleiding 

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Petera, graag gedaan, maakte me gewoon zorgen, blij dat ik weet dat het goed met je gaat.Ik ben zenuwenpees en maak me gelijk om iedereen zorgen.

16. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Mikmak krijgt zo een vruchtwaterpunctie dan mogen ze naar huis en word ze morgen ingeleid.

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Thanx voor de update aap!!

Weet je ook waarom de vwp?!

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    lieve Mikmak...ik zag het bericht bij de november mama's.....wat een nachtmerrie...heel erg veel sterkte!!

19. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Lieve December meiden, Lieve Mikmak,

Ik heb hier vorige week nog even mee geschreven maar wegens inleiding ben ik toch een november mama geworden/gebleven.

Nu hoorde ik het verschrikkelijke nieuws van Mikmak, heb er geen woorden voor...
    Mikmak heel erg veel sterkte.. December mama's jullie ook, wij hadden het een poosje terug ook bij de november mama's en dit maakt heel veel indruk als je je frummeltje nog in je buik hebt..

Sterkte... Mikmak en gezin...

20. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

O maar dan moet je nog een nacht naar huis met je dikke buik. Vreselijk. Dat ze haar niet nu meteen inleiden. Dit is toch een marteling op deze manier!

Deel Deze Pagina