Wat een verschrikkelijk naar bericht! Zo onwerkelijk en oneerlijk. Mikmak, man en Linette: ik wens jullie heel veel sterkte en kracht! Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen van Arnoud. Er staat een kaarsje voor jullie te branden en mijn gedachten zijn bij jullie!
Hier nog steeds van slag door het nieuws van Mikmak, echt verschrikkelijk. Maar ik ga nog ff een poging doen tot teruglezen. Flora, wow 3 cm al, gaan ze vliezen ook breken nu? Lin, is de kleine er al? Aapje, he waarom nu nog een vwp? Waarom niet straks navelstrengbloed onderzoeken? Germini, succes morgen! @bloeddruk, hier 120/60 gisteren. Maar die keer er voor was het eerst 140/70 (vonden ze al hoog ), na een 20 minuten zitten was het 110/70 @ontsluiting, hier pas voor het eerst inwendig onderzoek gehad bij de bevalling. Nu loop ik bij de gyn, geen idee of het daar eerder gecontroleerd wordt. Maandag iig nog niet. Ik heb ook geen behoefte om tzt gestript te worden (misschien praat ik dan anders), maar je hoort toch vaak dat het weinig uithaalt en wel veel voorweeen geeft. Hier vandaag voor het laatst gewerkt, was maar goed ook dat ik niet meer langer hoe, want ik kan nu amper lopen van de pijn in mn bekken. Maar vanaf nu lekker uitrusten.
Ik ben er nog met bib. alles is oké. maar ff niet zo actief. mannetjes waren allebei thuis. ga ff terug lezen.
Vanmiddag moest ik naar het ziekenhuis voor een intake op de verlosafdeling. Ik ben toen ook aan de CTG gelegd, wat ik niet had verwacht. Gewoon als controle, maar wel weer een prettig gevoel. Hier was baby het weekend overdag wat rustiger maar 's avonds gewoon lekker actief. Bloeddruk was wat hoger (140/85) en had ook lichte hoofdpijn. Dus die hebben ze ook gedurende een kwartier gemeten, maar dat was ook goed.
Ze doen een vruchtwaterpunctie om te kijken waardoor Arnaud * is overleden Ze zijn bijna thuis en ze moeten morgenavond terug komen en dan word ze ingeleid
Kippenvel over heel mijn lijf na het lezen van het bericht van mikmak. Mikmak en man ontzettend veel sterkte gewenst.. Heb verder geen woorden maar mijn gedachten zijn bij jullie..
Misschien even een heel stom berichtje/stomme vraag tussendoor. Het gebied bij mijn navelpiercing is ontstoken. Dit komt ben ik bang door schoonmaakmiddel, ik poetste gister de douchecabine terwijl ik aan het doche was.(en dus naakt). Ik ben bang dat er schoonmaakmiddel in is gekomen. Mag ik dit nu ontsmetten met sterilon? Ik kan nergens vinden hoe het zit met sterilon in de zwangerschap. En heeft dat nu nog wel nut om te doen?
Bedankt voor de reacties, dan ga ik dat nu meteen doen. Ik kon nergens vinden of het tijdens de zwangerschap mag. Maar het doet behoorlijk wat pijn en VK bellen hiervoor vond ik onzin op dit tijdstip.
*breekt in* Jullie kennen mij niet, maar ik ken Sjees en Luna via het januari2010-mama groepje en hoorde van MikMak. @Mikmak: wat is het leven toch enorm oneerlijk soms! Heel veel sterkte met het verwerken van dit onmenselijke verdriet. @rest: jullie ook sterkte met dit verdriet. Probeer het los te zien van jezelf,hoe moeilijk dat ook is! *breekt weer uit*
Lara,wat ontzettend sterk van je dat je ondanks je eigen grote verlies en verdriet hier een bericht voor mikmak hebt gepost. ook voor jou nogmaals een heel dikke knuffel....