December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Daisy, zoals de anderen al zeiden, gewoon doen.

Lara, wat ontzettend sterk van je om hier een berichtje te posten voor Mikmak. Ook voor jou is dit een hele moeilijke tijd.

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    vandaag nog even een nieuwe badjas gekocht, bij Gamma. Zaten ook sloffen bij. Toch wel handig.

3. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @daisy; je moet ook relaxen in de douche, niet de douche schoonmaken  !

Het klinkt idd heel cru dat Mikmak nu nog een dag moet doorlopen, maar zo kun je wel afscheid nemen, of een begin ervan maken. Hij heeft bijna 8 maanden in je buik geleefd, hij is een met je. Hoop dat ze morgen samen fijn afscheid kunnen nemen, nog even met zn 4tjes bij elkaar.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik hen Lin gesmst, maar nog geen reactie.

5. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Nou, ik lees allemaal heftige berichten. dat van mikmak is me inmiddels duidelijk. maar wat is er met lara???

Is bijna niet te doen, bijlezen op zo'n smartphone.

Heb voor mikmak een kaarsj e naast die van mijn oma gezet. die brand sinds vanmiddag, want leeft waarschijnlijk niet meer tot eind deze week. maar ja die is 93 is wat anders dan onze arnaud

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Kim is nog niet geweest he? Of heb ik dat gemist? Zag een berichtje van haar zus, dat ze ook even vanuit het zieknhuis in zou loggen. Ben benieuwd hoe het met haar kleine meid is.

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

babyummels,lara is een november mama,zij is bevallen met 38 weken maar 1 dag later is haar kindje overleden....

flora bedankt,dan meoten we nog maar even afwachten

8. nijnonijntje

Morgenavond pas? O wat een lange dag en nacht word het dan vannacht en morgen. Tenminste dat lijkt mij.

9. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Babyummels, Alvast heel veel sterkte gewenst voor jou deze week, dat je er een beetje goed doorheen mag komen.

Hier brande het kaarsje voor Mikmak sinds heer berichtje, het kaarsje is net uit zichzelf uitgegaan.
    Klinkt misschien gek maar ik moest dit toch even kwijt.

10. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Sjees bedankt. ik dacht dat jullie laraxx bedoelde.

Pf jullie praten alweer gewoon over dagelijkse dingen, maar ik ben nog een beetje van slag hoor.

wat susan ook schreef. de kans is klein en blijf goed voelen of je kleintje nog beweegt, maar toch. Het zet je wel aant denken...

11. nijnonijntje

Hier ook nog steeds van slag. Maar ik denk dat we dat allemaal nog zijn. Dat blijft ook nog wel even denk ik.

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Baby ummels.....das net zo als ik nu ineens vies slijm verlies en rare buikpijn heb en nu denk ff wachten bella, ben nu niet in de stemming....

13. nijnonijntje

Wow er zijn nu 28 mensen online. Denk dat dat het meeste is wat we ooit hebben gehad hier.

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ook hier nog van slag hoor!
    Mijn kaarsje brandt nog steeds!

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meis, ik zit hier met een brok in me keel. :(

Wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van Arnaud.

Doe rustig aan hoor meis!!

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    We zitten al op 35! Hier ga ik even afsluiten voor vandaag,

Hoop dat iedereen lekker slaapt en dat we morgen 2 keer beebjes nieuws krijgen van Lin en Germini.

Slaap lekker dames!

17. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    En nu 35!!!

18. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik ben ook nog steeds echt van streek.. en ben extra blij met iedere beweging van mijn kleine..

@nijn: vanmiddag waren er even 32 leden en 2 gasten online.. viel me toen op..

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

nu al 36....

Kim,fijn je weer te zien,hoe gaat t bij jullie??

hebben er trouwens meerdere nu ineens heel veel dorst,ik ben de hele dag al zoveel aan t drinken,ben ik helemaal niet gewend van mezelf en pies me daardoor ook een ongeluk,probeer nu maar beetje te minderen voor t slapen anders zit ik hele nacht op de wc,maar heb zo'n dorst!
    Zal dit ook 1 vd laatste loodjes dingen zijn?

20. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Babyboo: lekker slapen, dat heb je wel verdiend na de enerverende dag van vandaag!

novembermama's: wat lief dat jullie allemaal hier komen inbreken en posten!

Lara: ik ken jou en je verhaal niet, maar vind het heel speciaal dat je ondanks je verdriet hier toch een prachtige boodschap voor Mikmak neerzet. Ik denk dat het haar heel veel doet als ze dit ooit nog leest. Sterkte voor jou!

Meiden, ik ga ook even iets heel anders doen, tis echt een rare middag en avond zo, het is ook geen moment uit mijn gedachten. Knuffel voor ons allemaal!

Deel Deze Pagina