*buddynieuws* Om 22.24 zijn zij trotse ouders en zusje geworden van onze dochter esmee. 51 cm en 4190 Gram. *buddynieuws* Lieve Lin en Linman.... Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een prachtige naam. Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie heerlijk genieten met jullie viertjes!!
Ow lin wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!! wat een flinke meid zeg! Geniet ervan! En.. wat een rust hier.. maar jij weer wakker flora?.. rommelt het weer?
Uhmm het rommelt een beetje maar daar wordt ik niet meer warm of koud van.... Ben al blij dat ik iets geslapen heb vannacht. Maarrrr jij ook alweer wakker?!
Tjah, man net uit bed, daar wordt ik wakker van.. ga nu maar even naar beneden boterhammetje eten met hem en dan straks er weer in.. K heb altijd honger als ik wakker wordt..
meiden bedankt voor alle lieve reacties.... morgen overdag word weer een dukke dag... we moeten gelijk over naar de praktische kant van dit verdriet.. komt morgen een vriend van een van mijn broers voor het afscheid....wat we willen en hoe aan te pakken.. verzekering technisch kijken wat er mogelijk is en alle andere administratieve rompslomp regelen. mijn schoonzusje komt eind van de dag Linette halen en wij gaan na het eten naar het zh toe. krijg dan nog iets om te slapen en mikman ook en dan is het aan de bak om deze kleine man aan het daglicht te krijgen.... we hebben allebei bloed moeten geven, heb vruchtwaterpunctie gehad en na bevallen gaan ze Arnaud nog opereren want hij heeft vocht in zn buikholte wat er niet hoort te zitten... het is de grootste horror die je als ouder kan meemaken en dit zal zijn tijd nodig hebben om een plekje te kunnen geven... komt tijd komt raad hoe cru ook. je realiseert je weer wat je thuis hebt rondlopen en dat is een pittige vrolijke dochter en een lieve sterke man.... dit koester ik nu des te meer en dat is iets wat ze mij nooit kunnen afnemen. ik zal jullie mondjesmaat up to date houden, maar jullie moeten vooral aan jullie eigen beebjes denken en zorgen dat jullie zwangerschappen tot een goed einde te dragen. dikke kus voor jullie allemaal
Een heele dikke knuffel voor jullie mikmak......ondanks dat ik echt wel aan Bella denk zijn mijn gedachten ook bij jullie. Ik wens je voor straks heel veel kracht en als er iets is, als je domweg wilt kletsen wilt janken of wilt schreeuwen, dan weet je me te vinden hè!!! Kus
Lieve mikmak, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht vandaag. Ik hoop dat de bevalling een beetje spoedig wilt verlopen. Woorden zijn moeilijk te vinden voor dit verdriet. Denk aan jullie! Dikke knuffel!
Mikmak, wat ontzettend sterk van je dat je hier dit neer kan zetten.. sterkte met een hele zware dag. Weet dat iedereen hier ontzettend met je mee leeft. Dikke knuffel, voor jou, je man en Linette.
Pff. Ik ben echt moe maar slapen is kut vanacht. Mijn lichaam ligt in de weg haha. Vriendje komt steeds dichterbij alsof ik zoveel bewegings ruimte heb. Zucht. Ik lig tegenwoordig lekkerder alleen in bed hoor.
Ik eet altijd even een rijstewafel met kaas haha. Ben allang blij dat het nu al wat later is. Gisteren had ik het al om 2uur. En dan om 6uur weer. Maar het zit er weer in. Hoop dat ik nu weer even kan slapen.