mikmak Heel veel sterkte en kracht toegewenst vandaag. Ik denk aan mijn baby, maar ook heel veel aan jou en je gezin.d
@mikmak, wat een loodzware dag vandaag voor jou en hub..hoop dat jullie er samen doorheen komen! Gelukkig heb je veel steun aan je man, en kan je nog kracht halen uit het feit dat jullie samen al een mooi klein meisie hebben..vind dat echt bewonderingswaardig van je mikmak! Je bent een sterke meid!!! Hele dikke knuffel voor jou!!
Hier nog BIB, rotnacht gehad, steeds over mikmak en beeb gedroomd. Heb weinig geslapen, toen hub eruit ging was ik ook wakker en niet meer kunnen slapen dus nu maar ontbijten. Ga zo nog wel even terug.. Babyummels, sterkte!
Mikmak, heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat jullie veel troost kunnen vinden bij elkaar. Ik denk aan jullie. X
Mikmak, ook vanuit hier heel veel sterkte met de loodzware dag en dage/weken/maanden die jullie te wachten te staan. Natuurlijk besef je nu nog meer wat je thuis hebt rondlopen maar dit verlies blijft onbeschrijfelijk. Hele dikke knuffel, meer kan ik helaas niet voor je doen...
Lin + man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Esmée! Hoop dat alles voorspoedig is gegaan en jullie lekker genieten van dit prachtige wonder!!
@hier, alweer wakker want aircoman komt over half uur voor de jaarlijkse controle. Ben alleen kapot! Gingen pas laat slapen rond 1-en dacht ik dus nu helemaal op eigenlijk... Om 10.35 uur controle bij de gyn. Miss dat ik strax nog wat kan slapen als Sophie ook weer op 1 oor ligt...
Lieve Mikmak en man Ik heb je gisteravond nog even gesproken en lees nu net hier jou bericht en wil jou zeggen wat een ongelofelijk sterke vrouw als jij bent!! Ik wil jullie ook veel sterkte wensen voor vandaag en de aankomende tijd En als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag! Ik ben in gedachten bij jullie Liefs en een dikke knuffel voor jullie
@Lin en Linman Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Esmee mooie naam heeft ze gekregen,geniet er samen van X
Hier slecht geslapen moest steeds aan Mikmak denken Vind het zo erg voor ze het 1e waar je aan denkt als je wakker word,echt niet te beschrijven dit Nog even ego ik ben gisteren bij de vk geweest en de kleine ligt nog steeds goed,maar niet ingedaald maar goed kan nog en kan zelfs nog tijdens de bevalling zei ze dus we zullen het wel zien verder was alles goed bloeddruk 100/65
@Mikmak, Ik wil even zeggen dat ik het super knap en super moedig vind dat je ondank je verdriet toch vanacht een berichtje hebt gepost.Dat vind ik echt super knap en bewonderingswaardig van je.Graag wil ik je heel veel sterkte toewensen voor vandaag.
*breek in* Ik las bij t topic november mama's over dit tragisch verlies. Ik heb er geen woorden voor zo vreselijk! Mikmak wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe.... *breek uit*
Goedemorgen, @mikmak, sterkte hier en respect dat je ons nog op de hoogte kan houden. @LIN..... GEFELICITEERD met jullie dochter Esmee, en ik snap dat je ingeleid bent, jullie dochter is lekker hollands welvaren Hier nog steeds bib, dus vandaag gaan we aan de slag met dingetjes die ik graag af wil hebben voordat ik beval.
@Lin, gefeliciteerd met jullie Dochter Esmee. Hopenlijk is alles goed gegaa en kunnen jullie lekker samen genieten. Hier voor geen meter geslapen. Gisteravond ruzie, gelukkig beetje bijgetrokken. Vriendlief net naar z`n werk en ik kan niet meer slapen. Lag aan Mikmak te denken. Nu maar ik badjas voor de Laptop met thee. En gelukkig goed baby nieuws gelezen, op naar nog meer goed nieuws.Wie volgt met meer goed babynieuws?