December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0

39weken en 7dagen zwanger? Bevaldatum 30november?
    Klopt jouw plaatje wel?
    Sorry viel me ineens op.

2. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Lin, linman gefeliciteerd!!! Lekker genieten!!!

3. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hahaha, ik lees hem wel goed, maar als je dat ziet klopt ie niet behalve de 30 nov.

Maar volgens mij staan deze banners er bekend om dat ze zo doenXD

4. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden!

Ik had er gisteren het fut niet meer voor om langer achter de laptop te blijven zitten. Zat mezelf ook elke keer helemaal gek te maken!

Ik heb net alles bijgelezen, en dat waren nog al wat pagina's, wat heel erg begrijpelijk is.

Als eerste wil ik even kwijt dat ik het ontzettend knap van je vind, mikmak, dat je hier afgelopen nacht een berichtje hebt gepost en dat ik vind dat je laat zien dat je ontzettend sterk bent! Weet wel dat wij altijd voor jou klaar zullen staan!!
    Nogmaals wil ik jullie alle sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd! Jullie Arnaud zal nooit vergeten worden!
    Tevens wil ik je heel veel kracht toewensen voor vanavond! En ik hoop dat ze eruit komen waaraan jullie mannetje overleden is!

Dit maakt het allemaal nog veel gekker, aangezien Lin dus bevallen is gisteren.. Blijkt dus toch weer dat leven en dood heel dicht bij elkaar ligt...

Lin: Ik wil jullie van harte feliciteren met jullie dochter!! Wat een ontzettend mooie naam! Ga lekker genieten van elkaar!

@ de rest; sorry, maar heb nog meer berichten gelezen, weet ze alleen even niet meer goed te linken van wie het nou was en heb er echt ff geen kracht voor om weer terug te lezen.

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Ik denk al 39weken en 7dagen, is naar mijn mening 40weken.
    Maar dan ben je vandaag uitgerekend en niet 30november.
    Dacht al dat ik niet wakker was.

6. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me al een paar dagen niet lekker, maar gisteravond sloeg echt alles. Ik voel continu heel erg warm aan, ook echte rode wangen, maar heb het dan helemaal niet zo warm. Tevens is mijn buik gevoelig, en trekt heel erg. Vannacht ook veel last gehad van steken onderin mijn buik! Mijn buik voelt alleen ook zo zwaar dat ik de kracht niet heb om dan uit mijn bed te komen.. Herkent iemand dit?

Ik ga nu maar douchen, zodat we vandaag eens rustig kunnen opstarten. Ik merk gewoon dat ik elke dag gewoon veel te veel doe en niet mijn rust pak die ik nodig heb. Mijn hoofd wil wel, maar lichamelijk lukt dat allemaal even niet meer zo goed.

Om 10.50 een afspraak bij de vk staan, dus daar ben ik heel erg blij om, kan ik gelijk ff mijn vragen eruit gooien.

7. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    goedemorgen dames!
    hier nog steeds BIB.

@mikmak: fijn dat je ons toch even op de hoogte houdt. heel erg veel sterkte de komende tijd!

@lin: gefeliciteerd met jullie dochter!

hier niet echt lekker geslapen, telkens als ik wakker werd, moest ik toch weer aan Mikmak denken, ik zal vast niet de enige geweest zijn.....had niet verwacht dat zo'n berichtje er zo in zou hakken!

8. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Lieve mikmak, heel veel sterkte hoop dat de bevalling wil vlotten. Je komt over als een erg sterke vrouw.

9. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Lin gefeliciteerd met jullie dochter esmee! Was je meteen inleidbaar of eerst gel gekregen? Geniet je gezinnetje. Oja suikers van esmee goed?

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heel herkenbaar. Gisterenavond kon ik amper lopen van de pijn in mn bekken, omdat ik te veel had gedaan. Vanaf vandaag verlof, maar ik wil nog zoveel dingen doen, maar heb maar besloten vandaag vrij weinig te doen, al vind ik dat wel lastig. Zeker ook omdat Stijn vandaag thuis is en ik vind het ook sneu voor hem.

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @wennes, hoe gaat het met jullie????

12. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mikmak ik wilde ook even zeggen dat ik het heel knap vindt dat je vannacht zelf nog een berichtje had geplaats.en ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze helemoeilijke tijd.

13. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lin van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter mooie naam heeft ze gekregen (zo heet me zusje ook)

goede morgen allemaal

hier niet zo lekker geslapen.
    had erg veel last van me rug hoe ik ook lag en als ik me omdraaide deden me banden in me buik heel veel pijn.en pas om 7 uur kwam ik op het idee om de voedingskussen even te pakken kijken hoe dat lag nou dat had ik eerder moeten doen had gelijk steun aan me rug en voelde bijna geen pijn meer.

vanmiddag ga ik naar me ouders toe blijf daar vanavond ook gelijk eten.me man heeft avonddienst dus ik zit dan niet alleen thuis met eten

14. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    *breekt in*

mikmak en mikmakman in deze moeilijke tijd heel veel kracht en sterkte toegewenst om dit verlies te verwerken
    Bekijk bijlage 201043

*breekt uit

15. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nelta; oh gelukkig, zat me natuurlijk alweer zorgen te maken!! Pak vandaag gewoon lekker je rust, je hebt het verdiend!

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Hier vandaag ook een mindere dag. Het nieuws van gisteren heeft veel impact en als hoogzwangere zet dat door in je lijf.... Mooi een rommeldag denk ik!

Sinds gisteravond verlies ik bruinig slijm......baby Bella heeft ook een rommeldag denk ik!!

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

goedemorgen,

Lieve mikmak,wat ontzettend knap dat je vannacht nog een bericht hebt gepost,ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen en julie zaten contineu in mijn gedachten,ik vind het vreselijk dat jullie vandaag zo'n loodzware dag krijgen en kan helaas neits meer doen dan in gedachte bij jullie zijn,en jullie echt heel veel kracht en sterkte toewensen.

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lin,Linman, ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
    Wat hebbe we gister allemaal met smart op een goed bericht zitten wachten van jullie kant,hopelijk gaat alles goed,geniet ervan.

Hier helaas weer geen oog dichtgedaan,en zit er vandaag officieel doorheen,ik heb vanmorgenvroeg huilend de vk opgebeld dat ik het zo neit meer zie zitten,om kwart over 3 vanmiddag mag ik langskomen,en ik hoop eigenlijk dat ze me kunnen strippen.
    De pijn in mijn rug en bekken is niet meer te houden en vd koppijn wordt ik ook gek,verder natuurlijk ook nog een dreumes hier rondlopen waar voor gezorgd meot worden en zo lukt dat niet..

Ik las meerdere meiden met slechte nachten,dikke knuffel allemaal!

19. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Mikmak, lieverd, hoe sterk moet jij nu wel niet zijn om hier even te lezen en te posten! Je hebt een prachtig onderschrift geschreven. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen voor vandaag en zoals al eerder gezegd, ik hoop ook dat jullie kunnen genieten van de momenten die er straks samen zijn met Arnaud.

Hoe raar is het dat je dan in dezelfde post ook weer iemand mag feliciteren. Lin en Linman, gefeliciteerd met jullie dochter Esmee! Hopelijk is alles goed gegaan.

Flora: zou het dan nu eindelijk Bella-dag worden?? Ik durf het al bijna niet meer te hopen.

Hier wonder boven wonder goed geslapen, had ik niet verwacht, want Mikmak is niet een moment uit mijn gedachten geweest.
    Ik hou het even kort verder, ga zo zwemmen. Sterkte voor iedereen die het vandaag nodig heeft!

20. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Sjees meid, dikke knuffel! Gisteren had je het ook al, maar door het nieuws van Mikmak een beetje naar de achtergrond geschoven... Balen meid. Vraag ook even goed na over je dorst, dat klinkt ook niet heel goed. Hopelijk kan de vk iets voor je doen!

Deel Deze Pagina