December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @sjees, je gaat ons toch niet weet blij maken om niks he?
    Als je vanmiddag naar de VK gaat dan moet je nu maar eens gestript worden.Dit heeft lang genoeg geduurd.
    Hele dikke knuffel en alvast heel veel succes voor vanmiddag.

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik wil niet dat het vandaag bella dag is; ben met mijn gedachten bij mikmak en voor mij is het mikmak en arnaud dag..

Sjees; laat je strippen meid!!!! Gewoon janken! Lucht in elke geval op en koppijn heb je toch al. Sinds ik gestript bem rommelt hier hier anders dus het is niet begonnen maar heb wel het idee dag het me verder heeft geholpen. Dikke knuffel voor jou!!

Vriendje is weer werken, wou vandaag eigenlijk niet weg omdat ik zo jankerig ben en hij denkt dat het wel Bella dag is, heb hem beloofd gelijk te bellen als ik twijfel....maat bel toch pas als ik het zeker weet haha

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@sjees
    Hup... Laat je strippen:)
    Hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen meid.

4. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik meld mij ook weer bib.
    Slechte nacht gehad. Ik lig nu nog voor zombie in bed. Zie er tegen op om mijn lijf uit bed te slepen.
    Moet alleen wel wat gaan doen want mijn teamleidster komt even op de koffie. Heb dat door de afgelopen weken al 2x afgezet. Misschien dat ik nog even ga stomen om te kijken of ik die holtes in mijn kop nog open krijg.

5. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hier ook nog veel bezig met Mikmak... Wat enorm knap dat je hier komt om een berichtje te schrijven! Wat een kracht straal jij uit meis... Ik wens je veel kracht vandaag en morgen....

6. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    En zo zie je maar hoe dood en leven vaak dicht bij elkaar liggen! Lin en Linman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

7. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    Hier al het hele huis in orde gemaakt, krijg vanmiddag bezoek. Helemaal geen zin in... pfff ga dadelijk met de kleine man maar cakejes bakken denk ik.....

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    *buddynieuws*

Met onze dochter gaat het super. Heb zelf veel last van naweeen. Bevalling was pittig eerst rotstart om 11.00 u. Om 18.30 Aan infuus met 5 cm Ontsluiting. Toen vliezen gebroken. Om 21.45 U bijna 7 en toen in 5 minuten 10 . Was heftig . Wel wat schade door lancering Esmee .

*buddynieuws*

Heb niets over mikmak gezegd, kan het niet over mijn hart verkrijgen haar roze wolk te verstoren na een zware bevalling.....of vinden jullie dat stom van mij?

9. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    Ik meld me bib

@sjees: pff meis, ik hoop dat de vk wat voor je kan doen.. echt naar als je er zo doorheen zit:( jammer dat je pas zo laat kan..

@goofie: klinkt ook weer echt niet lekker.. *knuff* voor jou en ik hoop dat het stomen werkt..

Hier nog even heerlijk geslapen na mijn "pre-ontbijt" vanochtend! Helaas gister dus echt veel te veel gedaan met mijn nesteldrang.. vandaag mag ik de rekening betalen dankzij mijn BI:( Ik kwam al met pijn uit mijn bed. Dat is vandaag dus hond uitlaten (mini rondje, met bal en werpstok.. hond rennen.. ik stilstaan..) en dan hele dag zitten..getver..
    Maar het is voor het goede doel.. en ik was vanmorgen weer zo blij met alle schopjes en de hik die mijn kleine man had.. Het nieuws van gister heeft er bij iedereen en bij mij dus ook echt ingehakt.. even met je neus op de feiten gedrukt.

10. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@flora
    Nee dat begrijp ik. Maar zou het haar wel zeggen, voordat ze naar huis kan mag, staat zo raar als ze hier op zp komt en van alles leest. Maar wacht anders gewoon even tot morgen ofzo.
    Ze is nu zo blij en gelukkig!

11. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Mikmak: heel veel sterkte met alles! diep geschokt was ik toen ik het las!

Dec mama ook sterkte met dit vreselijk nieuws!

Groetjes van een nov. Mama

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sjees, ik hoop voor je dat de vk iets voor je kan betekenen.

Flora, nee ik vind niet dat je het nieuws van Mikmak moet vertellen. Laat haar idd genieten van dr roze wolk. Ze leest t zelf wel als ze tijd heeft voor zp.

Hier zo op weg naar de gyn. Aircoman is alleen nog bezig........ ;)

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dat is denk ik een goed plan Nijntje!

Moet ik er goed om denken, help je me herinneren?!!

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou het lin ook zelf laten lezen. Ik bekijk het ook vanuit mijzelf. Wat zou ik willen. Lin moet genieten van haar wolk. Ze heeft laptop bij zich dus de kans dat ze het zelf leest is groot. Denk dat zij ook begrijpt dat wij haar in haar geluk laten.

15. babyummels

babyummels Actief lid

27 aug 2009
    255
    0
    0
    Flora ) niet zeggen hoor!!! Desnoods als ze net thuis is. maar voorlopig niet.

Ik ook bib.
    en helaas de 2de rotnacht achter de rug. Moet elke 1,5 uur plassen. En steeds aan Mikmak en mijn oma denken. ik heb nog geen bericht van mijn ouders. dus ze zal nog wel leven. er branden hier in elk geval weer 2 kaarsjes.

Verder al weer druk bezig geweest. 3 strijken en 2 wassen weggewerkt. en 2 bedden verschoond. Nu lekker met n kop koffie op de bank en zo in bad. mijn onderrug doet zeer. gek hè???:)

oh ja. een vriendin van mij had ook een beebje met vocht in de buik waar t niet hoorde. de docters konden er niks van zeggen wat t was. uiteindelijk heeft het kindje zelf het vocht weggewerkt. toen ze geboren was had ze enkel veel vel op haar buik over. en een verkalking in de buik. nu is ze alweer 9 maanden.. hadden ze het maar eerder ontdekt bij arnaud, dacht ik vanochtend. dan was hij misschien nu nog bij ons....

16. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ lin: gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje:D

dames ik zou lin idd ook eerst lekker laten genieten op der roze wolk en haar er zelf achter laten komen en laten lezen.
    is idd niet niks en ik snap dat je het haar wil vertellen maar goed het blijft moeilijk zoon nieuws.

hier is het sinds gister rustig in me buik helaas, misschien door het slechte nieuws weet het niet.
    ben even niet in de stemming denk ik.

17. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Mikmak meid wat ben jij een ontzettende dappere en sterke vrouw zeg! Enorm veel respect voor je.
    Heel veel sterkte toegewenst vandaag!

18. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Lin van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Nu lekker gaan genieten :)

@Blackbird ik heb dus ook altijd honger als ik wakker word :p maakt niet uit hoelaat dat is.. haha nouja ik ga maar niet elke keer een boterham eten als ik moet plassen, maar wel bizar is dat he?

@Goofie komt mij bekend voor ;) Ik lig ook liever alleen in bed.. haha super lief hoor, zo'n man die dan tegen je aan komt liggen, maar niet als je hoogzwanger bent :p

@Florabella heb jij echt macaroni op vannacht? hahah wel hylarisch ;) Was het lekker?

@aapje2009 onze kleine vent is pas sinds vorige week ingedaald (tussen de 39 en 40 weken) dus het kan zeker nog hoor!

@babyummels Sterkte!!

19. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Meld met BIB. Vannacht heeft het ook niet meer gerommeld.
    Heb redelijk geslapen maar wel erg veel gedroomd.

@Flora, zou Lin niks laten weten hoor! Ze moet nu lekker genieten van haar dochtertje. Ze ziet het wel als ze weer hersteld is en online komt!

@ Lin en man, gefeliciteerd met jullie dochtertje Esmee! Wat een mooie naam heeft ze gekregen!

@Mikmak, wat ben je een ontzettend sterke vrouw. Ik wil jou en je man vandaag heel veel sterkte wensen en hier brand ook vandaag een kaarsje voor jullie kleine man.

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

pfff net gedouched,voel me nu net een hijgend oud paard en dochter wil maar spelen en doen....

meiden bedankt voor julie lieve reacties!

ik reageer later weer nu geen puf

Deel Deze Pagina