December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Mikmak; ik ben net als zovele hier ontzettend geschrokken van je bericht. Je grootste nachtmerrie! Ik wil jou en je gezin dan ook ontzettend veel sterkte wensen in deze verschrikkelijke tijd.

Knuffel Marieke 'November 2011 mama'.

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Straks lunchen bij mijn zus. Gelijk maar even melden dat wij niet bij de sinterklaasviering zijn. Zij regelt dat altijd maar dan ben ik net bevallen.

3. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Tamm
    Oeh dat is nog is een leuk kado! Doe mij ook maar een nieuwe hihi.

@Blackbird
    Hoe moeilijk ik het ook vind, ben het er inderdaad mee eens. De kleine zullen ook niet echt blij zijn als wij de hele tijd verdrietig zijn. Het voelt alleen een beetje geforceerd en dat is moeilijk!

@Sniffy
    Oeh spannend! Ik ga voor de data van 2 december voor jou denk ik!

4. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Hee meiden, het is ook even anders hier, we moeten dit ook even verwerken en dat is ook geen probleem, ik denk dat het geklets vanzelf wel weer terug komt.

Kim/Sammie: wat een goed nieuws, lekker naar huis met kleine Lyah

Lin: klinkt als een heftige maar goede bevalling, kalm aan maar met de naweeën.

Babyboo en Ummels: sterkte met jullie oma's

Tamm: das nog eens een mooi kado, helemaal omdat jullie niets zouden doen!

Babystew: helemaal vergeten te reageren op jullie geweldige badfilmpje, wat ziet Mila er goed uit! ze kijkt ook zo wijs uit haar oogjes. Fijn dat ze lekker dichtbij jullie is.

Het was gisteravond net voor het slapen hier net of baby even wilde zeggen: 'Hee, ik ben er nog, niet bij de pakken neer gaan zitten...' Zo druk was hij/zij. Gaf me wel even een heel fijn gevoel.

5. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    lin: van harte gefeliciteerd met jullie dochter esmee.

mikmak: heel veel sterkte vandaag en geniet van de tijd die jullie hebben met jullie mannetje.

babyboo: alles gaat hier inderdaad nog steeds goed. en dit kindje heeft gelukkig geen hartafwijking voor zover ze hebben kunnen zien:D

Flora: lijkt me inderdaad een goed idee om het lin morgen te vertellen.

nacht: wat een ramp heb niet kunnen slapen en men kleine meisje wou ook niet in haar bed slapen dus maar tussen ons in.

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

@Lin: Gefeliciteerd met jullie dochter Esmee! Mooie naam inderdaad :) Hoop dat alles goed gaat.

@Mikmak: Veel sterkte vandaag, denk aan jullie! Naar dat al die administratieve rompslomp er altijd bij komt. Mijn vriend was ook van alles aan het regelen nadat M. geboren was, :( Veel succes en sterkte met de bevalling, hoop dat het vlot gaat.

Hier gaat het ook even niet zo, doordat Mila op een apart kamertje ligt zien ze niet waardoor haar dalingen komen, vaak is het omdat ze krampjes heeft of aan het bewegen is (dat de saturatiemeter niet goed zit). Maar ze komen dan vaak nadat de daling is geweest en dan weten ze de reden niet en gaan ze veel sneller extra zuurstof geven door de flow snor. Ook hebben ze de druk omhoog gedaan wat ze ook helemaal niet prettig vindt, ze probeert steeds dat ding te ontwijken als die niet goed vastgeplakt zit.
    Verder heeft ze de laatste tijd zooveel last van krampjes, echt ontzettend zielig :( ze heeft ook moeite met poepen. En ze heeft weer extra bloed nodig, ik vond haar bleek en toen hebben ze de hb gehalte getest (was dus te laag), maar de bloedtransfusie lukte gisteren niet, na 4x prikken hebben ze het opgegeven. En de verpleegster zei er doodleuk bij dat ze zo gekrijst heeft, nou leuk om te weten hoor dat je baby zo hard aan het huilen is terwijl je er niet bij bent. :x
    Nu gaan ze het vanochtend opnieuw proberen, dan is de neonatoloog er.

Ook heb ik gister het bevallingsverhaal van de gyn gelezen van toen Mila geboren was, werd ik ook niet blij van. Mila kwam slap, niet ademend en met een hele lage hartslag ter wereld en ze hebben haar zelfs nog even moeten reanimeren. Apgarscore was 2. Dat soort dingen wist ik nog niet, en het is naar om te lezen. Ben wel blij dat het nu goed gaat maar ook volgens mij gaat het nog een hele tijd duren voordat ik alles verwerkt heb!

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @babystew: gets, naar dat het even niet zo lekker gaat.. ik zat net nog even op je website te kijken en me te verbazen over dat ze al zoveel vooruit gegaan is.. Ik kan me zeker voorstellen dat het lezen van het bevallingsverhaal niet leuk was.. En dat het inderdaad nog heel wat gaat kosten om het allemaal te verwerken. Dat zal nog veel tijd in beslag gaan nemen als de zorgen om Mila wat minder worden vrees ik.

mmm ik had nog een vraag.. maar wat was het ook alweer..of jullie dat ook hadden.. naja ik kom er straks wel weer op..;)

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een novembermama die Mikmak en de rest even heel veel sterkte wilt wensen. Ik heb er geen woorden voor en moet zeggen dat ik er ook erg naar van gedroomd heb vannacht. Hoop dan ook snel te bevallen van een gezonde meid. Dus ook voor de dames die nog moeten gaan bevallen. Probeer niet teveel erover na te denken en te stressen.

Mikmak en mikmakman, heel veel sterkte vandaag en de komende tijd!

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Babystew , dikke knuffel meid. Is idd niet niks om dat te lezen.
    Ik hoop dat alles snel onder controle is.

10. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Poeh babystew, heftig! Het kijkt me ook heel moeilijk dat je nu het gevoel hebt/het zo is dat Mila minder in de gaten wordt gehouden/verzorgd. Dat doet een moederhart pijn.

Krijgen jullie psychische ondersteuning in dit proces?!

11. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Wub309
    Dat dacht ik dus precies hetzelfde vanochtend. Toen was het ook net of ze zei: ik ben er nog hoor! Maak je maar geen zorgen.

@Ons2eWonder
    Gelukkig maar, vond het al zo erg. Maar het was dus gelukkig iemand anders :D

@Babystew
    Wat zijn dat voor mensen daar joh? Vind het wel heel slecht hoe ze met je kleintje omgaan. En inderdaad helemaal niet leuk om dan te horen dat ze zo verdrietig was. Ik hoop dat het deze ochtend wel lukt en dat ze daar gauw weg kan, want zo komt ze niet verder! Hele dikke knuf voor jou. Je bent sterk, en lucht je hart hier lekker.

12. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Mikmak, ik heb het nieuws gehoord via sms van mijn buddy, en ik vind het zo erg... Ik heb er geen woorden voor... Dit verdiend niemand.. Ik vind je heel sterk en wil je veel moed toewensen en een dikke knuffel geven.. Ik loop er nog steeds een beetje van slag van.

@ Linn, proficiat met jullie kleine spruit.

Dames, vanaf nu enkel nog goed nieuws!!

13. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Ik baal wel echt dat Germini geen buddie heeft. Nu zullen we echt moeten afwachten tot ze zelf langs komt. Hopen dat het voor haar allemaal soepel verloopt!

Of is iemand wel haar buddie maar staat het niet in de lijst?

14. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik zou het niet weten.

Ik dacht niet dat Germini een buddy had jammer genoeg!

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Volgens mij ook niet en ze is ook niet bij de fb groep, dus dames geduld....

16. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier ook een november mama wil als eerst mikmak en fam heel veel sterkte wensen en heel veel kracht....ook jullie allemmaal heel veel sterkte ook voor jullie is het flink schrikken enje hebt toch een band opgebouwd hier. Dikkeknuf een novembermama.

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Hoe kom ik bij de Facebook groep dames?

18. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Je moet even je naam aan florabella geven en die kan je dan toevoegen!

19. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    @mikmak: heel veel sterkte vanmiddag en vanavond. Ik denk aan jullie!

@lin: gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan en ik hoop dat het allemaal goed gaat.

@buddy: is er nog een buddy over, of iemand die twee buddy's wil? Heb nog niemand ;).

Was vandaag van plan om allemaal dingen te gaan doen. Het enige wat ik nu doe is bankzitten en series kijken. Voel me zo lusteloos.

@flora: hoe gaat het met jou en bella?

@babyboo: doe rustig aan meid!

20. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    hee dames!

hier hetzelfde gevoel als wat jullie ook hebben: geen idee wat ik moet schrijven....ja, dat ik de hele dag aan MikMak en haar familie denk en een kaarsje voor hun brandt, maar dat zal bij jullie niet anders zijn.
    o ja, ik heb vanochtend het ziekenhuis aan de lijn gehad, wij moeten ons de dag van de ks om 8 uur melden en dan word ik rond 10.30 uur geopereerd.

we moeten inderdaad proberen de draad weer een soort van op te pikken en dat zal vanzelf weer komen. dat geouwehoer van de laatste tijd was echt onwijs lachen, maar het voelt niet goed om nu zo los te gaan terwijl 1 van ons zo'n verdriet heeft (en wij eigenlijk allemaal flink van de leg zijn...). buiten dat: Mikmak was ook wel een flinke gangmaker!

zag dat iemand de bevallingslijst naar voren heeft gehaald, maar nog niet heeft aangepast.....dan wordt het helemaal zo echt...

Deel Deze Pagina