December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Hier ook wel eentje dat wil bevallen dames.

Veel harde buiken, en mijn tepels zijn ook gevoelig.

Ook af en toe steken in mijn vagina en onderrug, die best pijnlijk zijn!!

2. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Pff ik verveel me soms ook best en voel me soms zo nutteloos..

Ik heb daarjuist een halve zak M&Ms opgegeten, en nu voel ik me natuurlijk ook schuldig... :D

3. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Hier ging er net een punt kruimeltaart doorheen, en voel je je daarna beter? Nee, helaas.Ik ga proberen mee te schrijven, verveel me ook zo.Misschien helpt het een beetje.

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wowkaat; echt een mooi gebaar!! Laat je even weten als je de kosten weet! Dan maak ik het naar je over...

Zo nadat ik in bad ben geweest alles gepoetst en gedweild....heb een bleek fetisj, heerlijk die über schone geur
    Haha hoezo hormonen!

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
  6. Sjees

Sjees Niet meer actief

sorry ik heb nog niet terug gelezen,

ben bij de VK geweest,die wilden in eerste instantie eerst de 40 weken afwachten,wel een slaappil geven maar verder niet,ik heb de tranen maar gewoon laten lopen en verteld dat ik het echt niet meer trek zo.
    Uiteindelijk is ze toch gaan kijken of er dan misschien al iets gebeurd was daar beneden,en ik had al 2 cm ontsluiting,ze kon om het hele hoofdje voelen.
    Dus ze heeft me toen toch direct gestript,en heeft goede hoop dat het over een paar uur wel op gang komt omdat alles al zo moi eruit zag.
    Heb nu rug en buikkrampjes en net wat bloedverlies,dus ik hoop zo dat het echt gaat helpen,maar ja weet ook dat het misschien nog niets doet.
    Maar heb in ieder geval het gevoel dat we iets proberen en er een kleine kans is dat ik wel ga bevallen,duimen jullie mee?

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Sjees ik duim!!!! Goed gedaan meis!

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    babyummels dat schiet niet op zonder auto. Morgen dan maar ;)
    Bij sommige krampen denk ik ook dat het begint. Al weet ik niet eens hoe het moet voelen. Bij Fenna heb ik natuurlijk een KS gehad en toen nog nergens last van gehad.

Nu voel ik meer, maar dat is misschien ook omdat ik meer doe.

Blackbird, ik heb ook pijnlijke tepels. Voelt idd als toeschietreflex af en toe. Net alsof er naaldjes in worden gestoken ;)

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Sjees, ik duim zeker mee. Spannend meid. Misschien gaat het dan toch gebeuren, eindelijk.

10. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @sjees, goed gedaan, laat die centimeters nu maar komen.
    We willen graag babynieuws, GOED Babynieuws.
    Zet hem op sjees.

@babyummels: Ruilen? ik ga voor jou naar de apotheek fietsen als jij voor mij de slaapkamer en babykamer gaat stofzuigen.

11. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Vanmiddag dus even bij mijn zus langs geweest. Dat vind ik altijd wel gezellig. Ik had haar ook beloofd om voor de bevalling nog langs te komen. Ik heb trouwens 3 broers en 3 zussen, dus er is altijd wel iemand om even gezellig langs te gaan.

Net ook nog even met Fenna naar de speeltuin gegaan. Dan is ze echt helemaal happy. :)

Het zindelijk worden gaat ook goed. Ze is overdag nagenoeg droog. Af en toe is haar onderbroek een beetje nat, maar dan kan ze het toch ophouden tot dat ze de wc zit.
    Dus dan hoef ik haar alleen maar een schone onderbroek aan te doen.

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Straks lekker zuurkool maken. Heb er nu al trek in.
    Janco en Fenna vinden dat niet lekker. Voor hun maak ik boerenkool. Daar kan ik dan ook weer wat van invriezen voor als ik in het zkh lig.

13. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Sjees: wat spannend! Zet em op meid!

Flora: ik stuur je zo een pb voor mijn rekeningnummer. Het was in totaal 10 euro. Dus je moet maar kijken wat je wilt overmaken. Ik vind het niet erg om het te betalen hoor!

14. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Oe spannend Sjees! Ik hoop dat het gaat werken!

Wowkaat, echt een mooi gebaar! enne.. gewoon de kosten delen hoor, ik maak graag wat over.

Flora: kun je wat van die fetisj hier naar toe sturen... er komt hier al dagen niets uit mijn handen en mijn nesteldrang is gedaald naar het absolute nulpunt... ik moet nog 1 helft van de keuken schoonmaken en boven dweilen, en ik wilde nog de ramen van de babykamer en van de slaapkamer schoonmaken en zo nog wel wat klusjes, maar ik kom tot niks.. behalve veel computeren en op de bank hangen...

15. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    sniffy: goed van Fenna, al zo goed als zindelijk!

16. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.907
    9.430
    113
    Gelderland
    Sjees, spannend joh! Ik ga duimen dat het door gaat zetten.

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik heb nu gewoon het motto bezig zijn activeert meer dan stil zitten dus mag een uur zitten, wat doen, uur zitten enz....

Wowkaat is goed meis! Dank voor je initiatief!

18. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @Sjees: wow! Das goed nieuws! ik duim voor je dat het doorzet!

19. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wowkaat; wat een ontzettend mooi en lief gebaar! Ik sluit mij aan bij flora!

@ Sjees; he, fijn meid! Ik ga voor je duimen! Heel hard!!

Verder lees ik wel mee dames, maar de fut niet om te reageren continu. Tevens is er hier ook weer veel verdriet naar boven gekomen. Sorry!

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

jeee net de eerste harde buik gehad!!! hopelijk gaat t beginnen ik ga even op andere dingen concentreren,kom straks wel weer langs,nu maar even eten koken vast!

Deel Deze Pagina