@Prinsesje, ik kom er goed met mijn armen tussendoor maar dan haal ik het niet helemaal tot achteren. Daar pak ik een plumeau voor. Gaat goed! @ Coon, hier ook 2 etterbakken hoor hihi. Gelukkig overlapt hij zich als hij dicht hangt dus kunnen ze er niet tussendoor! Erin gaan hangen doen ze gelukkig niet. Hoop dat de waterspuit helpt!! Hier rennen ze er wel voor weg maar echt indruk maakt het niet. Maar goed ze is ook al eens naast me onder de douche komen staan haha @Susan, fijn dat je weer goedgekeurd bent J @Annika, wat vervelend dat het nu even niet zo lekker gaat met Mila. Wat een trut zeg dat ze je dat zo verteld. Was toch even goed boos op der geworden!! @Laraxx, vervelend joh!! Hopelijk is het snel over! @Blackbird, de baby zal wel een beetje van jouw reserve ingepikt hebben denk ik! Kwam zelf maar heel weinig aan de hele zwangerschap maar heb er nu opeens een kilo aanhangen! Ben eens benieuwd want eigenlijk hoor je op het einde niet veel meer aan te komen dacht ik. Zit nu op iets meer dan 8 kilo dus er mag zeker nog wat bij! @babyboo, dankje! @Wowkaat, heel mooi idee. Lief van je! Stuur je me je rekening nr ook even? @Sjees, hopelijk komt de bevalling op gang nu! Heb net wafels gebakken. Ze ruiken lekker maar mag helaas niet proeven (melkallergie)
Ik wil niet zeuren, en al helemaal niet na wat met Mikmak gebeurd is, maar heb het helemaal gehad met mijn nek en rug.... Ik heb al heel lang hoofdpijnklachten en na meerdere doktersbezoekjes kwamen ze erachter dat een aantal nekwervels scheef staan (Eerst gooide ze het zonder te kijken op migraine.) Ik ben doorverwezen naar een manueel therapeut en die zet ze dan steeds weer recht. Er staan er al minder scheef als eerst, maar ik ben ondertussen al 1,5 jaar in behandeling en de wervels die nu nog scheef staan blijven gewoon iedere keer terugschieten. Ik heb gewoon geen puf om die laatste weken van mijn zwangerschap weer gemarteld te worden, maar dit is ook niet leuk meer Mijn hoofdpijn word weer erger en als ik mijn hoofd draai doen mijn nek en rug ook pijn. Sorry voor mijn geklaag maar heb het gewoon echt even gehad...
@Nieuwwolkje Zoo herkenbaar.. ik verveel mij ook echt enorm deze dagen Zie elke ochtend weer op tegen de dag Ohh wel erg eigenlijk, maar heb zo weinig omhanden.. moet echt elke dag wat verzinnen om te doen, anders word ik helemaal gek. En ik ga dan ook vaak lekker eten als ik me verveel met het gevolg dat ik mij ook weer altijd schuldig voel daarna @Florabella ohh wat heerlijk dat je van die nesteldrang hebt Toch altijd weer fijn gevoel als alles schoon is en lekker ruikt toch? Ik heb helaas nul komma nul geen nesteldrang.. heb echt een hekel aan schoonmaken en moet mij er elke keer toe zetten @Sjees meis wat spannend joh, al 2 cm ontsluiting en wat fijn dat je gestript bent. Hopelijk helpt het en heb je je kleintje gauw in je armen! @SNiffy ahh lekker zuurkool!! Helaas vind manlief dat echt supervies en maak ik het daarom nooit. Hier vanmiddag een flink stuk gewandeld (in mn eentje ) Eerst deed het echt ontzettend pijn aan mijn liezen, maar dat ging al vrij snel over en kon ik lekker stevig doorstappen Sinds ik weer thuis ben een gevoelige onderbuik.. haha zou het wat helpen? Vanavond na het eten nog maar eens een stuk wandelen met manlief en daarna lekker ontspannen in bad!
@daisy: we hebben het al vaker gezegd, maar gooi al je ellende/frustraties/verdriet/etc er aub gewoon uit, daar zijn we tenslotte voor! @wowkaat: mooi gebaar en idd erg lief! ik wil ook wel graag meebetalen, al doen we maar met een aantal meiden 1 euro p.p. je stuurt de kaart tenslotte namens ons allemaal, dus dan hoef je em niet in je up te betalen, toch? @sjees: ik duim voor je!!!! GO SJEES!! @sniffy: dat van die dag van tevoren bellen had ik al van meer mensen gehoord. heb namelijk een bericht op facebook gezet dat het tijdstip inmiddels ook bekend is en nu reageren er meerdere mensen met: succes morgen! maar ehm...ik weet van niks? goed trouwens dat Fenna al zo zindelijk is! bij Joep lijkt het echt nog nergens op.....zucht...we blijven volhouden! @prinsesje: dikke knuffel! @robin: geen sorry zeggen voor je geklaag, is nergens voor nodig. gewoon hup, eruit gooien!
Lin,Van harte gefeliciteerd met de geboorte van esmee! Geniet er maar lekker van! En wat een flinkertje hihi. Mikmak,je bent een sterke meid! Ik zit dit gewoon weer met een brok in me keel te lezen Hele dikke knuffel voor jullie! En heel veel sterkte vandaag! Babystew,jeetje dat is wel even schrikken als je dat allemaal zo leest. Wowkaat,wat een goed idee! Sjees,ik duim heel hard voor je!! Voor iedereen die zich niet zo goed voelen hele dikke knuffel!! Zag dat Sammie al iets had gestuurd,ben nu lekker thuis aan het genieten.Alleen haar temperatuur blijft wat aan de lage kant,zolang ze er maar niet onder gaat zitten is het goed.We houden haar al lekker warm met kruiken en dik aankleden.
@Luna, Hey meid. Lang niet gezien hier! Leuk! Alles goed met Robin? Hoe is je bevalling gegaan, vertel eens?!?! @Sjees, gogogogogogogo!! Nog even lekker eten en wat energie opdoen. En we duimen dat je vannacht mag gaan persen. @Daisy. Hahah, je grapjas komt weer een beetje terug. Ja is goed..... Ik heb mijn man nu op pad gestuurd, die gaat uit zijn werk ff langs, daarna onz'n Luc halen. Ga ik zo koken, heb net spruitjes en worteltjes uit eigen tuin geoogst, hmmmmmm. @babywens, ik hoop dat het helpt. Ze zeggen dat dat wel kan.... Bij jou mag het helemaal komen!! 40 weken en 3 dagen, respect! Mijn zin komt langzaam weer wat terug. Mijn oma leeft nog, maar die zal nu echt vannacht wel sterven. Daarna ga ik me lekker focussen op mezelf! Als ik me verveel ga ik gewoon wat breien of wat naaien. Zit je heerlijk rustig en je doet toch wat..... @flora, bij jou nog niks?! Nou dames, ik ga ff koken.
Kim; Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het beter lijkt te gaan!! Houdt haar idd maar lekker warm!!
Ik hoop het ook Tjah op den duur ga je maar de gekste dingen proberen he? Nouja wandelen is zo gek volgens mij nog niet! En het is nog eens lekker ook, even ertussenuit en frisse neus halen! Dank je wel haha als ik zelf mocht kiezen was de kleine er allang.. wachten is erg vermoeiend en vooral erg moeilijk Succes met je oma! heb je al afscheid van haar kunnen nemen? En inderdaad naaien en breien is een goeie afleiding.. je bent lekker bezig en krijgt er nog wat leuks voor ook
@Robin: Wat een kwelling, wafels bakken en dan zelf niet mogen eten. Kon je ze niet met soja-melk maken ofzo, of is dat niet te vreten? En je mag best klagen, want het lijkt me echt niet fijn om scheve wervels te hebben. Klinkt ook erg pijnlijk! Sterkte meid, zou zeggen laat ze weer rechtzetten, maar dat is inderdaad ook weer pijnlijk. Moeilijk Hoop voor je dat beebje snel komt zodat er niet zoveel gewicht op staat en je evt. weer pijnstillers kan slikken! Verder leuke idee met die klamboe boven de box! Hier zou het niet werken, ze gaan dan in de klamboe hangen vrees ik. @Wowkaat: Supermooi gebaar dat lichtje! Ik wil ook meebetalen hoor, je hoeft het inderdaad niet alleen te doen! @aapje: Was jij het nou die het adres van mikmak had gevraagd? Ik zou het ook wel graag willen hebben om een kaartje te sturen. @sjees: Erg spannend, succes!! Goed dat je ging huilen (klinkt erg raar haha ) maar de hele tijd met die pijn door blijven lopen is ook niks. @Kim: Fijn dat je meisje thuis is!! Nog even lekker warm houden dus
@babyummels, zo ver is nuenen niet hoor op de fiets. Ik fiets liever naar nuenen dan dat ik ga stofzuigen. @Kim, fijn zeg thuis zijn.Nu lekker dik inpakken. Nu bezig met een groot pluche kuiken schoon te maken, met zo`n kledingroller eroverheen.Kuiken is voor de babykamer (niet dat de baby er straks wat aan heeft) maar staat leuk. Hier ga ik als vriendlief thuis is heel makkelijk koken: Ik zet de oven aan, is die warm gooi ik pizza erin. Is de pizza klaar gooi ik ze op borden.Klaar Moeten vanavond op tijd weg naar voorlichtingsavond over de bevalling.
wowkaat: wat een lief idee! babystew: wat vervelend dat het weer even minder gaat, kan me voorstellen dat het goed frustrerend is zoveel op de zijlijn te staan, vooral als de verpleging zo reageert.. hopelijk zit er snel weer verbetering in bij Mila! Laraxx: oei vervelend, hopelijk helpt de medicatie! Daisy: ik denk dat iedereen hier je gevoelens wel begrijpt, het voelt ook raar om gewoon de draad weer op te pakken na zo'n bericht. Hier wordt al zo lang lief en leed met elkaar gedeeld, dan gaat zo'n gebeurtenis je echt aan het hart. Doe dus nu lekker waar je je zelf goed bij voelt, en voel je vooral niet schuldig als je even alleen mee wilt lezen... Sjees: ik duim hier heel hard dat het doorgaat! Voor iedereen die er klaar mee is: ik hoop dat het bij jullie ook snel doorzet. Ikzelf doe nog even niet mee hoop ik Sniffy: wat goed van Fenna en haar zindelijkheid! Robin: geen sorry zeggen, het is ook niet niks en kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Knuffel voor jou! Kim: goed om te horen dat jullie weer thuis zijn!! Zo, vandaag ben ik eens lekker thuis gaan werken (is het te merken? ). Ik werd er de afgelopen week echt horendol en kwam gewoon nergens meer aan toe door al het gezeur en door iedereen die ineens wat van me moet. Zowaar een berg werk afgekregen waar ik al even tegenaan liep te hikken. Ik kan niet wachten tot mijn verlof!
@blackbird: Weet je al wat je wou vragen aan me?!? Ik ben nu helemaal nieuwsgierig geworden. @babyummels: Had je nog geen sterkte gewenst met je oma, dus bij deze!! Hoop dat ze vannacht dan rustig mag gaan.. Hier is de bloedtransfusie gelukkig vanmorgen wel in 1x gelukt, de neonatoloog had dat gedaan. Ze is alweer een stuk meer roze gelukkig, als ze zo bleek wordt als ik weet ik dat het weer tijd is voor wat bloed! Ik moest trouwens ook geprikt worden gisteravond, leuke binnenkomer Zag al wel het een en ander liggen maar dacht dat het voor haar was, haha! Ze willen haar nu elke dag gaan wegen omdat ze zo snel groeit, het begint echt een dikkertje te worden. Ze krijgt ook nog steeds een hele hoop toevoegingen in de melk. Weegt nu bijna 3 kg. Voor de lijst: Mila was 41 cm lang.
Hmmm hoe groot is die slijmprop en hoevaak verkies je die achter elkaar ?! Verlies sinds gisteren al veel bruinig slijm, echt kauwgom....harde buiken en kramp zijn aanwezig maar niet hoopgevend.... Babyummels; sterkte meis!
Sjees, goed geregeld bij de vk!! Ik hoop zo dat het wat gaat doen bij je!! Wowkaat, heel lief gebaar van je en uiteraard wil ik ook delen in de kosten dus pb me je gegevens maar. Babyummels, wat lijkt me dat raar om te weten dat je oma vannacht zal overlijden. Beetje luguber aan de ene kant, weet niet zo goed hoe te omschrijven. Iig veel sterkte voor jou en je familie! Robin, klagen mag altijd! En het lijkt me ook echt naar om scheve wervels te hebben, zeker nu!! @nuchter zijn bij ks: dat van dat voedsel wist ik niet eens... Had wel vorige keer dat ik vanaf middernacht nuchter moest zijn en zou al om 8 uur 's ochtends mogen...helaas allemaal spoedgevallen en toen pas om 14.15 uur gehaald!! 15.00 uur was ze er dus tot die tijd was ik nuchter!! Had toch een honger dus had stiekem 5 m&m's genomen...moest echt iets!! Na afloop dan weer totaal geen honger, zo vreemd! Nou wij gaan hier strax kaasfonduen...Jammie!!
Wat vervelend dat sommige van jullie er doorheen zitten en zich vervelen. Ik ben juist bang dat ik tijd te kort kom tot de baby er is. Ik wil nog zoveel maken en regelen in huis. Fijn dat jullie een bijdrage willen leveren. 1 euro pp is een goed idee. Willen jullie mij een pb sturen, dan geef ik mijn rekeningnummer en kan ik bijhouden zodat er niet meer dan 9 mensen betalen, anders maak ik winst . Bedankt dames! Het kaarsje brand voor mikmak en familie. Ik ga vanavond de kerstboom optuigen, heb daar zo'n zin in. Een beetje gezelligheid in huis.
Babystew, fijn dat t goed is gegaan en ze nu mooi roze is!! Flora, ik heb geen idee dus kan je niet helpen!
@Babystew: hihi de vraag was niet echt perse aan jou, sorry dat het zo overkwam! Ik heb ze ondertussen al gesteld hier.. ging over dat ik afgevallen was en dat vond ik nogal raar maar blijkt normaal te zijn. Mooi @rest: ik lees wel mee maar even geen reacties sorry.. k voel me echt ontzettend beu.. harde buiken, misselijk, steken, pijn bah bah. Gelukkig wel een hele drukke beeb! Maar gewoon even niet in de mood...
Babywens, ik vind zuurkool echt heerlijk, hutspot ook. En aangezien ik borstvoeding wil gaan geven moet ik het nu nog eten. Dus hutspot staat ook nog op het menu Peanut, haha dat zal vast dat mensen denken dat het morgen is. Ik kreeg gisteren bij de intake ook een folder met oefeningen na een ks. Alsof je daar dan zin in hebt Kim, fijn dat jullie thuis zijn!