December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Nog even een foto van mijn prinsesje van vanmiddag met haar gespalkte armpje en dan moet ik dringend de was gaan doen.

Nog even over de verpleegster: Ze had het verpakt in een grapje omdat het zuurstof in haar bloed als ze aan het huilen was op 100% stond (dat is goed). Maar ik vond het nog steeds niet zo grappig. Vond het trouwens sowieso een rare verpleegster, ze bleef maar zeggen dat ze mij zo mooi vond. 1x is leuk om te horen maar ik voelde me erg ongemakkelijk daarna ;) Gelukkig was er vandaag weer een andere :D

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Susan, jammie kaasfondue.
    Zo lang nuchter blijven zou ik ook niet volhouden. Ik ben ook benieuwd hoe we dat straks met de baby gaan doen als die voor de operatie(3-4 maanden) moet en voor de eerste afspraak (binnen 14 dagen) mag de baby niet net gedronken hebben, omdat ze dan volgens mij ook een bitje gaan maken, maar ja hoe doe je dat nu met een kind van nog geen 2 weken oud…

Babystew, fijn dat Mila zo goed groeit.

Babyummels, sterkte met je oma.

Kim, fijn dat jullie weer lekker thuis zijn.

Sjees, 2 cm dat is al een mooi begin. Hopelijk zet het snel door.

Sniffy, lekker zuurkool. Dat staat hier voor morgen op het menu. Gelukkig eten de mannen het hier ook.
    En goed van Fenna met het zindelijk worden. Hier heeft Stijn 2 keer op de wc geplast, maar das alweer 2 weken geleden. Nu wil hij niet meer.

Wowkaat, wat een lief idee. Ik wil ook best meebetalen.

@eten, hier net lasagne in de oven gezet.

@vervelen, hier nog genoeg plannen. Maar ja mijn verlof is pas vandaag begonnen.

Hier vanmiddag ff naar oma geweest met Stijn. Daar heeft hij lekker kunnen spelen. Ook nog ff langs de stoffenwinkel geweest, maar daar hadden geen goede stof voor de naamslinger. (heb al een stofje en wil een contrasterend effen stofje daarbij, zodat je de letters goed ziet) Wel nog een ander leuk lapje meegenomen.

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Hoe maak jij hutspot, wat ik heb hier nog steeds geen goed recept.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Wat een lief meisje. Ze begint al een beetje bolle wangetjes te krijgen.

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Babystew wat een schatje. Ze ziet er al anders uit dan in het begin, vind ik. Echt baby, snap je ;)

Misschien heeft die verpleegster wel een oogje op je :p

6. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik koop winterpeen en uien apart. Dus alles nog zelf schillen en snijden.
    De peen en aardappel samen koken. De uien snipper ik maar dan wel wat grof. De uien bak ik daarna, dus niet meekoken . Is veel lekkerder :)
    Daarna peen/aard stampen en de uien er doorheen.
    Verder voeg ik wat maggi toe. Hoeveelheid ligt aan wat voor vlees/jus. Met rundvlees is het het lekkerst.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nelta, heb volgens mij iets gemist maar waarom moet jullie kindje geopereerd worden??

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Nelta, zo begon het bij Fenna ook hoor. Op vakantie had ze interesse in het potje, daarna veel minder.

Ze draagt nu al bijna 3 wk geen luier meer overdag.

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Babystew, wat ziet Mila er goed uit zeg!! En wie weet heeft die vpk idd een oogje op je ;)

10. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ons kindje heeft een schisis.
    Sowieso een lipspleet linkszijdig tot aan het neusgat en mogelijk nog een gespleten kaak en gehemelte. Op de echo zag de kaak er goed uit en leken alle tandelementen aanwezig te zijn, maar als een lipspleet door loopt tot aan het neusgat, loopt het vaak ook verder door naar achter, maar dat zullen we pas na de bevalling weten.

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Ik vraag vaak aan hem voordat hij in bad gaat: wil je op de wc plassen? Maar dan is het nee. Afdwingen heeft ook geen zin lijkt me, dus we wachten het maar af.

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Idd gewoon aanbieden. En bij een NEE er geen aandacht meer aan besteden. Op een gegeven moment willen ze om de 5 minuten op het potje. ;)

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

:D:D
    En ach hij moet nog 2 worden, maar het had leuk geweest als hij het nu al zou snappen.

14. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babystew; wat een leuke foto! En wat ziet ze er echt uit!

@ Babyummels; heel veel sterkte met je oma meid!

15. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @babystew, wat is het toch een sterk meisje,
    en ik zou zo`n grapje van een zuster ook niet kunnen waarderen.

16. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou er is weer een hoop geschreven zag ik al weer..
    Heb vluchtig gelezen, sorry!

Ik heb even vanmiddag van die nep ugg achtige dingen gehaald voor 8 euro bij de bristol, zitten heerlijk, nu hopen dat die gewoon aan gaan zodra mijn veoten dik zijn, wel 2 maatjes groter natuurlijk.
    Ik eet vanavond alleen en eet dus erwtensoep uit zak:D
    Heb net een frinkandel broodje op die je in de magnetron stopt, best lekker hoor hahaha...

Ik ga trouwens morgen tegen de vk zeggen dat ze mij bang maakt met haar verhalen constant over mijn bloeddruk.
    Sinds ze maandag zei dat het aan de hoge kant was 140/80 ben ik alleen maar bang en let ik op alles wat ik voel in mijn lichaam.

17. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Zo alles eindelijk bijgelezen, Ik was elke keer aan het reageren en dan kwam er weer iets tussendoor. Dus mijn kladblok bestand bleef maar open staan. Ik heb echt een enorm bord boerenkool met spekjes en rookworst op, Plus appelmoes. Ik stond er zelf van te kijken dat ik zoveel heb gegeten. Hondje is er weer uitgeweest,. de was ophangen en dan even lekker douchen. Daarna ben ik weer aanwezig!

@Daisy1985
    Oeh lekker zeg! Appelkruimel? Daar heb ik ook wel zin in! Hier boerenkool met spekjes en rookworst. Ook heel veel zin in :D

@Sjees
    Helemaal top dat ze je toch hebben gestript! hoop zeker voor jou dat het nu gaat beginnen en dat je gauw met je kleintje kan gaan knuffelen! Gun het je van harte :D

@Sniffy
    Top dat ze het zo goed doet. Nog even en

@Wowkaat
    Wil je mij ook je nummer overmaken. Ik wil er wel wat aan mee betalen uiteraard!

@Robin88
    Dat klinkt heel lekker, maar waarom heb je ze gemaakt dan? En klagen mag je echt wel hoor, De gebeurtenis rondom Mikmak is verschrikkelijk maar dat betekend niet dat er verder niet meer geklaagd mag worden hier!

@Babystew
    Toppie dat het nu in één keer goed is gegaan! Mila is goed bezig :D

18. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    @wowkaat: Goed plan! Mooi gebaar, had er nog nooit van gehoord maar dit is echt iets moois!
    Geloof dat je wel genoeg mee betalers hebt nu,maar mocht het niet zo zijn ik ben ook bereid om te betalen hoor geen probleem.

@Babystew: Ik blijf het zeggen, echt een prinses jullie meisje!
    @Sjees: Ik hoop zo dat dit gaat doorzetten voor je!!!!
    Keep my fingers crossed!

Potverdorie ben de rest nu alweer kwijt geloof ik..

19. Sjees

Sjees Niet meer actief

kom weer even binnenwippen, hier nog niet echt iets aan de hand,maar wel een flink ongesteldheidsgevoel in mijn onderbuik,ik blij hoop houden!

wowkaat,wat een prachtig gebaar,kun je me even laten weten of je nog een meebetaler nodig heb,dan maak ik t direct nog over!

goofie,heel goed dat je het tegen je vk gaat zeggen!

meiden met klachten,dikke knuffel,weet hoe het is als je zo veel last hebt,hopelijk mag t bij jullie ook snel gaan.

daisy,logisch dat je even neit mee wilt schrijven,bij mij blijft t ook maar door mijn hoofd gaan en was t niet dat t hier nu misschien gaat beginnen had ik ook even wat meer afstand gedaan van het forum,om niet te veel overstuur te raken van dit soort berichten.

euhh sorry de rest wer kwijt,geen desinteresse hoor,maar heb even vlug gescand en ben ondertussen dochter aan t eten geven

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Meiden, even een vraag.
    Ik ga geen BV geven, dus begin gelijk met flesvoeding.
    Alle flesjes zitten nog in de verpakking,maar neem aan dat ik ze eerst moet uitkoken ofzo?
    Hoe doe ik dat?
    Of is dit niet nodig als ze nog nieuw zijn??
    Misschien wel een hele stomme vraag hoor,maar werkelijk geen idee..

Deel Deze Pagina