als ik straks iets hoor van Sjees en ik kan nog niet hier zijn, dan plaatst Flora het voor mij! Goed geregeld dacht ik zo! Meiden, ik hoop op allemaal geweldig goed nieuws vandaag! tot vanmiddag.
ben nog bib ;-( heeft wel flink gerommeld en verlies nog steeds veel slijm met bloed. Gisteravond om 9 uur begonnen de krampen,eerst wat onregelmatig toen met harde buik en rugpijn erbij en daarna elke 7 minuten,maar t is vannacht gestopt,heb nu alleen een flink ongesteldheidsgevoel en vanmorgen weer behoorlijk slijm met bloedverlies,wacht dus rustig af. Vanmiddag om kwart over 4 afspraak bij de gyn,dus ga zeker vragen of hij wil kijken of er al weer wat bij is gekomen...
Ik durf niet eens een kop thee te pakken. snot loopt er gewoon uit, straks beland het in me thee. (maar ja als verkouden zijn het ergste is wat ik heb, dan mag ik eigenlijk niet klagen) @sjees, hoopte we weer op babynieuws van jou.Jammer dat het niet doorzet.
ik meld me bib! pff nou ik was eigenlijk ook weer een nachtbraker.. maar ik had de puf niet om te reageren vanacht.. K heb weer 1,5 uur wakker gelegen.. met pijn in mijn buik.. heel vaag ongesteldheidspijn onderin mijn buik maar het waren zeker geen weeen, want het trok niet weg maar het bleef gewoon aanhouden! Wat denken jullie? vk bellen? of hebben jullie dat ook? Ik hoopte eigenlijk ook op nieuws van Sjees of Germini maar nog niks.. laten we hopen dat ze allebij te druk zijn met hun beebjes om te reageren
Goedemorgen dames, Sjees, balen dat het niet heeft doorgezet. Daisy, niet handig van je vriend. Ach kan gebeuren toch. Nijn, al wat teruggehad van je vriend? Hier redelijk geslapen. Fenna kwam om 5.00u even uit haar bed omdat ik er uit was geweest om te plassen . Toen ik eindelijk weer in slaap wilde vallen ging Janco's wekker af. Op zich niet zo erg maar hij zet dus zijn wekker en zijn telefoon. Die hij dan een half uur lang steeds op snooze zet *zucht* . Ik word door Fenna tegenwoordig in het chinees bedankt. Ze zegt dan chè chè mama. Leuk dat ni-hao kailan. Terwijl ze er haast niet naar kijkt, ik vind het vreselijk.
flora,ja hahhah,maar dat doen ze dan pas na het weekend,ik ben heel benieuwd wat de gyn zegt straks,maar is een wat norse oudere man met volgens mij echt de opvatting van je moet je tijd gewon uitzitten,dus ik heb niet echt veel hoop op hulp van die kant,maar mijn vk wil als het na het weekend nog niet is geboren nogmaals strippen
Tja zou dat zin hebben? Je hoort vaak dat strippen alleen maar veel voorweeen geeft. Ik zou het zelf daarom niet zo snel laten doen, bewaar mn energie dan liever voor als het echt begint. Maar balen Sjees dat het niet heeft doorgezet.
Goedemorgen, Meld me met bib, maar ik wil pas bevallen int weekend, dan is alles rustig en het huis picobello Dus vanaf vrijdag avond nadat mini op bed ligt mogen de weeen komen. Hoe ongeduldig toen, hoe geduldig nu, ik weet dat het toch niet lang meer duurt. Bij mini was ik nu al bevallen, raar hoor!
Nou daar was ik weer. Inderdaad de meest kl*te nacht gehad tot nu toe. Was echt niet leuk. Heb nog wel wat kunnen slapen, maar helaas toch nog erg moe. Beebje is momenteel rustig dus ik ga nu eerst even wat eten om haar aan de praat te krijgen. Sinds Mikmak ben ik toch best wel op mijn hoede merk ik. Bah, wat ben ik toch een angsthaas! @Prinsesje88 Ben nu vooral nog erg moe en een gevoelige buik. Maar het zal nog wel even duren ben ik bang. Hoop van harte dat de kleine heel gauw mag komen! Maar een k*tnacht was het zeker ja! @goofie Heb hier van de week ook veel lucht gehad. Hier drink ik ook verschrikkelijk veel. Overdag ontzettend vaak naar de wc, en 's nachts is het verschillend. Germini kunnen we helaas niet bereiken. @Wub309 Hoop dat je gauw bericht krijgt van sjees. Zou het dan echt begonnen zijn.. @Florabella Wat maak jij het toch elke keer opnieuw weer spannend! @Daisy1985 Ben gelukkig wel weer in slaap gevallen. Maar helaas nog erg moe. Vandaag een dagje bank. Gelukkig had ik gisteren alles al lekker schoon gemaakt. Vriend doet vanavond nog stofzuigen. @Mamsie86 Nee ik heb alles gelukkig wel binnen kunnen houden. Je lichaam leegt zich toch van tevoren? Nou helaas was het blijkbaar niet genoeg. Nog steeds BIB. @Sjees Hoop van harte dat er weer iets voor je is bijgekomen! En misschien dat ze je anders nog een keer kunnen strippen? Of mag dat niet zo snel achter elkaar? @Sniffy Hahaha je kleine wordt nu al 2 talig. Fijn dat je wel redelijk hebt geslapen!
Strippen; tja ik heb ak zoveel gerommel dat het mij niet meer uitmaakt dat strippen voorweeën oproept. De kans dat de ontsluiting meer wordt en het rommelen doorzet is voor mij de moeite waard. Sjees; hier ook pas na het weekeind weer hoor!
goedemorgen dames, hier ook onrustige nacht gehad, veel gerommel en toen ik eindelijk sliep werd ik vanmorgen wakkeer met kei harde buik en buikpijn pfff, nu is het weg getrokken gelukkig. @ babyboo: balen dat je onrustige nacht hebt gehad, hopen dat je je nu betr voelt.
Boo, je kan beter wat alerter zijn, toch? Anders even je buik bewegen. ja 2-talig is wel handig, kan ze chinees bestellen.
Goedemorgen dames. Hier een onrustige nacht gehad, veel echte harde buiken... Ik had dat vroeger ook maar nu zijn ze gelijk anders.. Ook terug steken in vagina en onderrug... Wat zou dat toch willen zeggen? Hopend op goed babynieuws vandaag.. Mag ook wel van mijn kant zijn