December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen

lees weer een hoop die niet echt een goede nacht hebben gehad

sjees jammer dat het niet heeft door gezet

wij hebben nu 48 kaartjes

slijm verlies heb ik hier heel de dag door s'avonds wordt het meestal erger en van de week op de wc verloor ik een hele sliert

hier was de begin van de nacht niet echt leker wilde slapen en me buik ging ineens heel veel pijn doen ik denk me zal wel een ver keerde beweging gemaakt hebben gelukkig zakte de pijn na een tijdje weg en kon ik toch slapen

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    *buddynieuws*
    Helaas mogen esmee en ik niet maar huis. Esmee is vannacht naar de kinderafdeling gebracht in verband met hoge temp. Hoe is de baby stand? Liefs lin
    *buddynieuws*

Ik heb in mijn antwoord verteld dat het hier heel verdrietig is doordat arnaudje is overleden in mikmak haar buik, dat ze goed van haar kleine meis moest genieten!

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nieuwwolkje; ja, heb je een fb vriendschapsverzoek gestuurd, als jd die accepteert dan kan ik je toevoegen!

4. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Sniffy
    Ja daarom! Ik heb haar net al weer eventjes gevoeld gelukkig. Maar gisteren was ze echt druk dus dan vind ik het niet prettig dat ze vervolgens weer zo rustig is.

@NieuwWolkje
    Misschien dat je nu echte weeen had?

@Coon
    Fijn dat je uiteindelijk toch hebt kunnen slapen!

@Florabella/Lin71
    Dat is mooi balen dan,. Gelukkig houden ze haar goed in de gaten en mag ze hopelijk snel naar huis!

Hier nog steeds een pijnlijke buik, Ontzettend gevoelig. Wat wil ik nu graag dat alles doorzet en ik lekker met me kleine meisje kan knuffelen. Ze heeft ondertussen al wel weer wat bewogen gelukkig! Niet hard, maar ik heb haar al zeker weer 6 keer gevoeld. heel fijn!

5. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat slapen van mij had ook geen zin. Heb voor mijn gevoel alleen maar wakker gelegen.

@Ongipijn; volgens de vk ( heb het toevallig gisteren gevraagd) hebben we daar voorlopig nog wel last van. Dat komt doordat de beebjes met hun hoofden in de bekken zitten te wroeten als het ware en dat veroorzaakt dat gevoel. Is dus alleen maar een heel erg goed teken!

6. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@sniffy
    :( nee, nog niets van manlief gehoord.

7. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    He, vervelend zeg van Lin dr kleine meid! Hopelijk knapt ze snel op en mogen ze beide lekker naar huis!!

@ Babyboo; alweer buikpijn? Zou jij niet eens aan je vk vragen hoe dat kan? of is het de ongipijn? Kim had toen toch ook zo'n buikpijn gehad en hoofdpijn e.d. en die hebben ze toen ingeleid!

8. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Lin/Florabella: Jammer da ze niet naar huis mag.Maar met hoge temp kan ze beter in het ziekenhuis zijn dan thuis.Hopenlijk gaat het snel beter.
    Goed dat je het hebt verteld, anders schrikt ze straks als ze achter pc zit.

Hier bed verschoond, was aangezet, boven alles gezogen.
    Ik weet niet wat ik heb gedaan maar ik heb de stofzuiger een beetje gemold.Als je het snoer eruit trekt dan rolt hij zichzelf meteen weer op zonder dat ik op de knop druk.Heel vreemd.
    Kom er net achter dat er op de babykamer een plint los ligt, heeft vriendlief vanavond of morgenavond nog wat te doen.
    Straks beneden stofzuigen en dan vind ik het wel mooi geweest.
    Nu eerst ontbijten en me rug rust gunnen, doet behoorlijk pijn.

9. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@flora
    Goed dat je het lin verteld hebt.

10. Tamm

Tamm Actief lid

23 mrt 2011
    389
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kan je wel zien dat ben ik!:D haha weer een jaartje ouder..23:D

lin, hopen dat het snel goed gaat met Esmee, en dat ze snel naar huis mag met jullie!

Nieuw wolkje, oeff jij ook al zon last van harde buiken vannacht, hier het zelfde, niet echt prettig.. op een gegeven moment toch in slaap gevallen.

prinsesje, ach toch nog even lekker gelegen toch;)

sjees, aah nog niet doorgezet dus.. balen:(

Flora ook nog niet dus.. mag nu echt wel eens doorzetten he;)

babyboo, fijn dat je de kleine meid weer hebt gevoeld.. is toch weer rustgevend;)

@prop.. hier volgens mij nog niks verloren.. wel veel afscheiding..soms ook super dun bleegg

@kaartjes, hier ongeveer 60.. wanneer kan je decemberzegels kopen?

11. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    @Prinsesje88
    Hmm das niet echt fijn. Maar misschien lekker op de bank hangen en dan nog een beetje uitrusten?

Nee ik hoef de vk nog niet te bellen. Hoort er gewoon allemaal bij. Ik geef het volgende week met mijn afspraak wel aan. Of het moet opeens heel heftig worden.

@Daisy1985
    Jij bent weer goed bezig geweest hoor ik al. Pak lekker even je rust en doe het rustig aan!

@Tamm
    Joepie. Gefeliciteerd met je verjaardag! Hier volgens mij precies zelfde afscheiding als jij. Decemberzegels zijn al te koop toch, of zit ik nou fout..

12. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je verjaardag tamm! Have nice day!

13. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je verjaardag Tamm !!

@decemberzegels; deze zijn vanaf eergisteren te koop. Is echt de moeite waard!!

@Kaartjes; hier hebben we 80 kaartjes.

14. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    @Tamm, Gefeliciteerd, dat je maar een grote meid mag worden.

@ december zegels zijn al te koop sinds dinsdag volgens mij.

Hier de dierenambulance blij gemaakt, 2vuilniszakken mat handooeken/theedoeken en beddengoed.Sommige erg aan het pluizen andere een klein gaatje.Ze komen het als het goed is snel ophalen.

15. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed bezig Daisy!! :)

16. Babyboo92

Babyboo92 Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.697
    0
    0
    Had ik maar een baan..
    Nijmegen
    Hier heb ik 50 kaartjes gemaakt. Tot nu toe heb ik er 41 nodig geloof ik.

@Daisy1985
    jij bent weer goed bezig. Hulppietje ;)!

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Goedemorgen dames,hier ben ik ook even
    met BIB

Ik heb wel bijgelezen,maar had geen zin om te reageren ,sorry

Hier gaat het verder goed,slaap alleen zo slecht,lig steeds wakker
    en slaap weer en dan weer wakker en ga zo maar door
    Moet ook steeds aan Mikmak denken ben ook benieuwd hoe het gaat,zal haar vanmiddag nog wel even een sms sturen

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Lieve mikmak en mikmakman,

Ik hoorde vanmorgen pas het verdrietige nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik weet niet wat ik moet zeggen.

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @overige dames: sorry dat ik niet online ben de laatste tijd. Kan het bijna niet meer opbrengen om online te komen. Ben iedere dag ontzettend moe en kom bijna niet meer vooruit door de pijn in mijn bekken.
    Ik zal kijken of ik hier toch nog af en toe kan komen maar excuseer me als ik niet op iedereen reageer.

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Geeft niets nicky, verveldend dat je je zo slecht voelt!

Deel Deze Pagina