@mikmak dus fijn dat alles ok is met jou en de kleine man! @flora jullie meisje houd het wel spannend zeg! @susan o meis dat is schrikken zeg!idd maar even bellen !dikke knuffel @all een dikke knuffel van mij
@iedereen die naar vk of gynaecoloog moet succes vandaag ik hoop dat alle kindje het goed doen @babystew fijn hoor dat het kamertje nu bijna klaar is zo kan Mila lekker thuis komen Super dat ze zo uit het flesje heeft gedronken!met recht een trotse mama!
Aapje, lastig als je dan allebei zo koppig bent. Maar dan nog is het niet verantwoord van hem om zo veel te drinken met een hoogzwangere vrouw en een peuter thuis. Niet de schuld op jezelf schuiven hoor! Ik hoop dat het snel goed komt. Knuf!!!
Hier om 13.00 uur bij de vk zijn voor de liggingsecho,maar merkte gisteren dat de kleine toch nog verkeerd ligt,ben benieuwd of het klopt en joe nu verder(moet dan voor draaipoging)
Thanks sniffy dat snap ik ook niet va hem hij zei ook voor het feestje o zover ben je nog niet(en zijn vrijgezelle vrienden/collega s waren het met hen eens,goh echt) Maar toen ik zei dat ik dan wel ergens anders ging slapen was het,nee dat kan toch niet je bent hoogzwanger
Morghu allemaal, @ lune : gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet van je kraamtijd. Sjonge half november en de eerste 3 baby's zijn er al. Wie volgt? Duikelaars onderons hou je benen onder je billen hoor. Niet gaan vallen. Verneem zelf ook wel dat ik wat onhandiger word. Verder aapje nog niet met hub op 1 lijn. Balen zeg maare laat je niet op je kop zitten. Flora : spreek bella eens goed toe en zeg het huurcontract maar op met haar. Voor de rest ben ik het weer allemaal kwijt. Hier steeds meer rotnachten achter elkaar. Veel en vaak wakker . Standaard om 00:30 uur plassen en dan zie ik gerust de klok naar 02:00 uur schuiven. Om 03:20 uur weer plassen en dan is het soms al weer 04:45 uur voor ik slaap en dan om 06:15 uur al weer wakker.
@Sniffy: Succes bij de gyn, hopelijk een mooie datum te pakken straks @Aapje: Inderdaad ook maar niet de schuld op je zelf afschuiven, heel vervelend allemaal en denk dat je mannetje misschien ook "hormonaal" van slag was.. Laten we hopen dat hij dit gewoon niet weer doet, want echt fair was het niet. Nu hoop ik alleen dat jullie nog even een goed gesprek kunnen voeren en dat alles oke is voor de kleine komt ( je weet immers nooit, zo zie je aan de andere 3) Want zo is het niet leuk en brengt jou stress.. Ik geloof ook echt dat als je zegt dat hij normaal niet zo is, dat dat zo is, laten we het erop houden het was gewoon even een giga klootzak afeglopen weekend.. Zo en nu weer goed maken hoor, je hebt elkaar zo nodig in deze tijd!!! Knuffel!!
Jeetje Lin vervelend!!! Babystew; fijn dat het zo goed gaat met Mila n top dat haar kamertje bijna klaar is!! Susan; owww stuntpiloot, laat idd maar even kijken!! Sniffy; pfff volgend jaar.......jij bent positief  Zo hondjes en paardjes gedaan, nu even me de benen omhoog een broodje eten!
@luna gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon goede morgen allemaal ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen denk bijna niks straks alleen ff naar de c1000 ze hebben vlees pakketten in de aanbieding dus die halen en in de vriezer leggen. en ik werd vanochtend gewoon me mwerk tijd wakker benbenieuwd hoe lang ik er over doe voordat dat uit met lichaam is ik kom straks nog terug was ff benieuwd hoehet met luna is.ga nu maar even eten
@luna: gefeliciteerd met jullie uk! toch een ks na een spontaan begin...hoop nu echt dat mijn uk blijft zitten tot de ks! @babystew: fijn dat het zo goed gaat met Mila! @susan: jij ook al van de trap gedonderd...dames....rustig aan met traplopen! fijne dag allemaal!!
Gaat op tafel staan en springt op en neer. Kom er maar uit baby . Potverdrie mijn bloedsuiker gaat alweer omhoog en heb ik alleen 1 boterham met 30+ kaas en 1 kopje thee zonder iets gehad.. Heb er ff de balen van.
@luna, gefeliciteerd met Robi.n, geniet ervan met z'n viertjes. @susan, Pfff jij ookal gevallen, zo idd voor de zekerheid maar even bellen voor ctg blijft toch beetje eng ondanks niet op buik terecht gekomen. @mikmak, ook jij zo nog ff voor ctg, succes. Voor alle andere dames, let op bij de trap hè nu zijn er genoeg gevallen. @sniffy succes bij de controle
@lin, ik baal met je mee, hier hetzelfde verhaal. Bloedsuiker ook steeds te hoog ondanks ophoging insuline. Spuit nu sochtends 8 ie, tussen de middag 4 ie en voor avondeten weer 8 ie. En dan voor het slapen gaan nog 10 ie langwerkende insuline Straks even bellen naar het telefonisch spreekuur Pfff baal hier ook echt van. Terwijl ik merk sneller wat honger te krijgen maar niks durf te pakken omdat ik dat weet dat suiker e hoog wordt:x
Aapje, spannend meid, ben benieuwd hoe het ligt. Ik dacht dat deze draak ook nog in stuit lag, maar dat was dus niet zo (2 weken geleden). Ik heb bij Fenna ook een draaipoging gehad, ik vond het wel pijnlijk en het lukte dan uiteindelijk niet. Maar ik vond wel dat ik het moest proberen. Succes!
Gaan we nu allemaal van de trap vallen?? Hier zijn we niet naar devlos of gyn / ziekenhuis geweest. Maar heb wel een gekneusde enkel, kon er gister niet op staan en vandaag wil ik toch poging tot strompelen doen. Als ik morgen niet kan lopen bel ik de gyn af. Niet goed voor je nesteldrang. Puntjes tussen de naam, uhm zodat je niet uikomt op de pagina als jet googles en denk heeey is dat niet.....?? Bevallingen zijn meestal onverwacht dus verbaasd me niks dat wij het niet zijn. Ik ga zelf ervan uit over ongeveer 10 dagen, maar dat is ook best wel snel. En vandaag wil ik even niet, wil wel eerst beetje kunnen lopen Verder wel ok geslapen, gelukkig hoef ik er snachts bijna nooit uit zie me al strompelen pfffff
Fenna zit op school en ik aan de koffie. Zo de woonkamer en de hal schoonmaken en dan is alles gedaan. Als manlief dan ook nog zijn eigen rommel op zou ruimen hoef ik niet opnieuw te beginnen
@Suzan + Mikmak: succes bij de ctg vandaag meiden.. en niet meer vallen! @coon: hi hi die vleesdoos (en de rest van de weekboodschappen) gaan wij ook halen vanmorgen @aapje: pff lastig hoor met zo'n vent.. ik heb echt geluk met de mijne! enige waar die boos over kan worden is dat ik eem op een "vrije" dag om half 9 uit bed trommel omdat ik op tijd bij de winkel wil zijn..
Heb ik precies net zo wennes. Ik krijg mijn zuivel niet wat ik zou moeten, mijn fruit niet maar voel me er ook gewoon niet lekker bij. Heb net overleg gehad. Ze bellen mij terug. Waarschijnlijk word mijn insuline ook verhoogd en krijg er ook wat bij zodat ik wel mijn fruit en zuivel kan eten. Nu krijg ik 3 x per dag een maaltijd en water, thee of bouillion verder niks.