*breekt weer in* die buddy van mij die durft mij zomaar voor te kruipen, wat vinden jullie daar nou van?) *en breekt weer uit*
**Sjees update** 19.21: Heb nu 6 cm en nergens last van. Ze denken rond 22 uur bevallen. Weeën zijn er elke 1 a 2 minuten, maar voel het amper.. (de schat vraagt ook nog of er al iemand anders aan het bevallen is) hmm... het lijkt of het even wat rustiger is, fijn dat ze weinig last heeft, maar ik hoop voor haar dat het een beetje opschiet. Ik heb haar namens ons allemaal succes gewenst. Was het lekker dames, de mac?? Hier uiteindelijk nog niets gegeten, geen honger meer... straks maar even kijken. Ik ben weer weg (hopelijk straks meer sjees nieuws!)
Net spaghetti gegeten, nog een bord over.Lekker voor morgen. Vriendlief heeft de kamer gezogen !!!!! eigen initiatief. We gaan bellypainten, hij heeft nog geen idee wat hij zal gaan tekenen. Heeft een week de tijd gehad om het te bedenken. Om 20.00 komt een vriendin met haar professionele camera. Dus tot 22.30 zal ik niet reageren/niet online zijn. Alvast fijne avond en slaap lekker voor de meiden die ik niet meer spreek. Kom op Sjees je kan het.Go sjees, Go sjees!!!!!!!!!!!!
Yoehoe!! Go Sjees, eindelijk positief nieuws; weeen zonder iets te voelen! Die wil ik ook!! hahaha Hier net naar de verloskundige geweest. Mn bloeddruk gaat steeds hoger dus ze heeft mn urine nagekeken op eiwitten. Hier twijfelde ze nog over want t verkleurde wel een beetje, dus moet morgen terug komen. Moet dan urine meenemen en gaat ze mn bloeddruk nogmaals controleren. Als het in hun ogen niet goed is moet ik naar de gyn morgenmiddag. Hoop op niks geks..
Wow dat klinkt ideaal; weeen maar geen pijn!!!! Daar teken ik voor Zet um op Sjees!!!! Iedereen naar de mac haha, wij patat gehaald, dus ook lekker ongezond.. Hier ook een mega drukke baby vanavond!! Wat hangt er in de lucht?? Menstuatie krampen zijn weer minder, af en toe komen ze opzetten maar niet zoals de laatste dagen contstant... In gedachten bij Mikmak!!
Mn onderdruk was gem. 55-60 en nu opgelopen tot 87. Heb niet echt klachten mbt bloeddruk, alleen zie ik af en toe sterretjes.
Weet niet precies wanneer t gevaarlijk wordt maar dat wil ze vast voorkomen denk ik..daarom extra controle.
Heb net Mikmak een berichtje gestuurd hoe het nu ging Maar nog steeds geen baby Ze had tot half 7 weeen en toen hebben ze nieuwe pillen ingebracht en toen was alles weer weg Ik hoop voor haar dat het toch wel wat mag gaan vlotten nu Dit is toch ook erg zeg!
ja precies, bij mij was het een tijdje terug ook heel lichtjes roze, alsof het striea werd alleen dan in een kring. Vk zegt enige wat je eraan kan doen is bevallen. Waar zit het bij jou precies? Want echt onder je ribben rechts daar zit ook je lever zei ze. Maar voel bij mij dat het echt het weefsel is en niet een orgaan ofzo.
is ze nog steeds niet bevallen, ze werd gisteren ingeleid toch? Wat lijkt me dat vreselijk! Wij weten tenminste nog waar we het voor doen straks. Maar als je zoveel moet doorstaan en dan geen happy end, wat erg. heel veel sterkte nogmaals!
Heb even bijgelezen en heb erg gelachen om jullie mannen verhalen en over al het lekkere eten Hier lekker patat gegeten Heb vandaag nog even 3 zwangerschaps/voedingsbh s gekocht waren nu nog van 50 voor 5 euro en ook nog in mijn maat dus heb er nu 6 voor 30 euro ipv 300 euro !! Ook belde mijn broertje nog op vanmiddag of ik nog belang heb bij een tablet Ja dat heb ik wel,nou kon hij er 2 kopen (nieuw in doos ) voor een prikkie en heeft hij er dus ook 1 voor mij gekocht voor mijn verjaardag (ben maandag jarig )Lief he
Heb trouwens nog iets geks; gisteravond werd er aangebeld staat er een stelletje op de stoep. Sorry mevrouw ik heb tegen je auto aangezeten. Flinke deuk, dus schadeformulieren ingevuld. Wordt er net weer aangebeld, staat er een meisje uit de straat voor de deur. Mevrouw er heeft net iemand tegen uw auto aangezeten en zit een flinke deuk in. De bestuurder reed weg maar ik heb het kenteken opschreven. Hub ging kijken, zit er idd een flinke deuk naast de deuk van gisteren!!! Echt bizar!! Morgen gaan we even aangifte doen.
Jeetje wat erg voor Mikmak; poeh hoop dat het nu opschiet voor haar...... Hè wordt er even heel naar van.
@Mamsie Jeetje zeg dat is idd wel heel bizar dat er 2x na elkaar tegen jullie auto aangereden word Zou idd morgen ook maar even aangifte doen,wel fijn dat dat meisje het kenteken heeft opgeschreven