jeetje daar word je ook niet blij van.wel netjes van die mensen dat ze het kwamen zeggen.en ook van het meisje dat ze het melde en dat ze het kenteken heeft opgeschreven.kunnen ze achter de eigenaar gaan
Dat is bizar. Nu ben ik jaloers op Sjees, niet omdat ze al bevalt, maar omdat ik wel altijd krom lig van de pijn Mikmak nog niet bevallen, duurt wel lang, erg balen hoor
mamsie, misschien maar eens je auto op een andere plaats zetten? Of even omdraaien isie morgen misschien weer symetrisch (sorry, flauw grapje) wel echt bizar ja 2x achter elkaar!
@Sjees zo te lezen gaat het idd lekker daar,ben blij voor je dat de kleine zich aandient en je straks lekker kan gaan genieten!
Jeetje zeg wat erg mikmak. Je wilt je kindje niet kwijt maar als niet meer leeft wil je toch wel een vlotte bevalling. De inleiding bij mijn vriendin duurde toen 3.5uur. Pff. Dit put je uit joh.
Jeetje wat erg voor mikmak dat het nu dan ook al zolang duurt! Sjees, heerlijk zeg 1 cm verder en geen pijn!! Dat wil iedereen wel Mamsie, bizar hoor 2 deuken. Wel goed idee van tetta!! Hier heerlijk gegeten. Wel nu al af en aan menstruatiekrampen, bleh Gelukkig is t wel te doen als ik lekker op de bank lig...
Hallo, @lin & familie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Esmee, mooie naam ! @sjees, nu eventjes, spannend  @mikmak, echt lief dat je hier nog een berichtje plaatst, denk nu maar gewoon aan jezelf, je man & Linette, verwerk samen het grote verlies van Arnaud. Vandaag laatste werkdag voor verlof gehad, joepie ! Was nog ff goed druk, maar toen ik wegging, mocht ik niet gaan ... Ze hadden nog een enorm boeket en een grote kaart voor me, lief he ! Toen meteen afspraak bij VK, bloeddruk veels te hoog, 1e keer 102, 2e keer 98 ;( moest meteen naar ziekenhuis naar de verloskamers om een ctg-scan te laten maken, bloed te prikken en opnieuw urine na te laten kijken. Helaas zaten er eiwitten in de urine en de bloedddruk blijft te hoog (lag ook voor een deel aan de druk van mijn laatste werkdag), dus medicijnen gekregen om de bloeddruk omlaag te houden. Voordeel was dat we wel onze beeb een half uur lnag hebben mogen horen en hem ook gezien hebben tijdens de echo. En ja het is nog steeds een jongetje, heb gevraagd of ze nog ff wou kijken  Nadeel is dat we nu onder de gyn. vallen en niet meer onder de vk ;( Volgende week dinsdag weer een nieuwe ctg-scan en daarna afspraak met de gyn. Vanaf nu dus echt rustiger aan doen !
Wat heftig om te horen over Mikmak, zeker in zo;n situatie wens je iemand toch wel een vlotte bevalling toe @menstruatiepijn: dat is toch geen voorteken, of wel? want ik heb al een aantal weken vaak zulke pijn, vooral 's nachts, maar ik heb nog ff als het goed is.. Of komt het gewoon bij alles voor, baarmoeder groei, indalingsween, begin van bevalling etc? @babyboo: ik dacht dat plotselinge hevige misselijkheid een signaal is om de verloskundige te bellen? Veel beterschap in ieder geval! @Tamm gefeliciteerd!! @mannenlogica/sniffy: mooie (soms herkenbare) verhalen.. vooral het voorbeeld van de lenzenvloeistof... :') @sjees nieuws: wat spannend!!! Zet hem op sjees, hopelijk heb je snel je baby!! @Nicky: heel begrijpelijk dat je even niet zoveel hebt laten horen, hopelijk trek je het nog een beetje de laatste loodjes met je bekken, sterkte ermee in ieder geval! Trouwens, ben jij niet Blondje's buddy? Weet jij toevallig hoe het met haar en Isa is? Of anders als Blondje soms meeleest, moeten we er maar eens een pb aan wagen? Als er nog buddylozen zijn, wil ik wel een buddy erbij hoor, ik ben toch hekkensluiter, dus terwijl jullie allemaal druk bezig zijn met bevallen etc heb ik alle tijd om iedereen hier op de hoogte te houden (nog 6 dagen werken...pfff ik ben er bijna!)
jeetje das ff schikken.maar gelijk rustig aan gaan doen.en goed dat ze het zo goed in de gaten houden
stelletje mac-eters hier was de lasagne anders ook heerlijk! hihi ik ben Expeditie Robinson aan het kijken maar wilde even 1 reactie plaatsen: HUP SJEES ZET EEM OP! voor de rest reageer ik mss vanavond nog.. anders: weltrusten!!
Jeetje wat heftig voor Mikmak! Petera, das even schrikken die hoge bloeddruk, hopelijk zakt ie snel. Mamsie: ook voor jou balen.. Hier morgen ook weer controle voor de bloeddruk, ben benieuwd.. Verder geen sjees-update helaas....