Neee wahaha ik ook niet! die nico is zo vol van zichzelf! Ik hoop zo dat ie niet wint! Volgens mij gaat ie dan huilen!
Ja dan gaat hij weer schelden en vloeken enz. Had het patrick gegund maar ok dan kies ik nu maar voor de vrouw.
hier zit ik ook robinson te kijken en daarna jonge dokters.en ik heb het ook niet zo op nico maar vrees dat hij gaat winnen
Lol ik wil dat tanja wint! Maja.. nico is wel heel dichtbij.. En meedoen? Ja wil ik al jaren maar nu zijn er alleen die stomme bners...
Neeeeeeeeee! Neeeee! Dit mag niet... Ik kan niet wachten tot volgende week!! Slecht voor mijn bloeddruk!!
haha ik kijk t allemaal niet zal je zien dat je net tijdens de ontknoping ligt te bevallen, vragen jullie dan of de tv aanmag? goofie, denk dat je beebje dan ook gewoon teveel tegen dezelfde plek duwt/schopt. Bij mij zit het recht boven mijn navel en is een plek van zeker 10 cm doorsnee
nou ik ga afsluiten (waarschijnlijk kom ik af en toe kijken of en babynieuws is ga jonge dokters kijken morgen moet ik om kwart voor negen bij de verloskundige zijn voor de liggings echo. ze ligt goed maar ze hebben de spullen staan dus doen ze het standaard.en daarna de gewone afspraak met de verloskundige dus moet vroeg me bed uit zal me wekker maar zetten
Haha wij lopen wat achter omdat we de tv op pauze hadden gezet. Maar ik weet nu dus dat we nog een week moeten wachten. Haha
erg he.. dat we nu moeten wachten tot volgende week... dag gezakte bloeddruk? en nu inderdaad maar hopen dat we volgende week niet liggen te bevallen. Ik duik zo mijn bedje in, kan jullie dus geen sjees updates meer geven, morgenvroeg hopelijk meer nieuws. Iedereen verdient een goede nachtrust! slaap lekker dames
Ha ha ik vind dat we een mail moeten sturen dat stress heel slecht is voor onze babys en dat we dus de aflevering eerder moeten zien!! Hier nu ook jonge dokters.. man ik zat net al bijna te janken bij het gehuil van dat babytje uit het voorstukje! Dan kan ik echt niet meer wachten tot dat ook mee te maken!
Gunnen jullie het Nico niet?! Ik vind hem wel het meest Robinson, Sascha is lief maar beetje onhandig/sloom, en die meid vindt ik achterbaks mag haar gewoon niet zo..met al haar leugentjes! Ja volgend jaar doen wij mee, december mama's!! Hihi! als je ziet hoeveel ze afgevallen zijn..en zo lekker bruin! Alleen wij kunnen onze baby's niet missen denk ik!! Sniffy ik woon in Alblasserdam, in hele normale gezellige buurt! Zal mn auto is omdraaien ja ghehe. Tis datk een klein oud rood peugeootje heb en geen mooie glimmende audi..anders had ik wel anders gereageerd!
Zo hier even staan strijken ,is dat ook maar weer klaar Ben ook wel erg moe nu en ga zo naar bed lekker slapen hoop ik (zonder pijntjes van mijn bekken) neem wel al 2 pcm in scheelt toch wel iets Dames slaap lekker als jullie er aan toe zijn en kom nog wel even spieken voor babynieuws