Dames, ben even aan het bijlezen maar jeetje wat hebben jullie gekletst zeg. Ben nu op pagina 369 dus duurt nog even voordat ik klaar ben.
Goedemorgen, meld me met bib, zoals verwacht ;P @mikmak, Gefeliciteerd met jullie kleine zoontje Arnaud*, koester de tijd tijd dat jullie hem mogen knuffelen en maak veeeeeeel foto's voor het familie boek. Dikke kuzz en kunff van ons. Hoe is het met de rest? Sjees?? We willen babynieuws
Mikmak, eindelijk bevallen dus van A.rnaud* Geniet van de bijzondeRe tijd die jullie nog met hem door kunnen en mogen brengen.
Goedemorgen dames, hier niet zo'n hele goede nacht gehad. Ben nu voor de 3e keer wakker... M'n maag en darmen zijn helemaal van streek! Hoor ze nonstop rommelen, bah! Miss val ik zo nog even in slaap, hoop ik tenminste!!
Wederom lopen hier de tranen over mijn wangen. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Wederom brand ik vandaag een kaarsje voor jullie! Koester het moment dat jullie nog samen kunnen zijn!
Balen Susan!! Hopelijk kan je nog wat bijtanken! Zo ik ga mijn logge lijf nu echt uit bed hijsen en met de doggies naar buiten, die zitten inmiddels al een half uur protesterend voor de deur omdat ze ons horen...zo schattig al die kreuntjes en mompels die ze dan slaken!
Petera: Oei, dat is wel schrikken zeg! Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op... Goofie: ik heb ook een onwijs pijnlijke plek op mijn buik. Je ziet ook echt dat het een beetje beurs is van buiten, dus van binnen zal er helemaal een mooie blauwe plek zitten. Is bij mij ook echt een favoriete plek van de baby om tegenaan te duwen/schoppen, dus het blijft ook gevoelig.... Babystew: we duimen met je mee dat Mila niet gepuncteerd hoeft te worden! Fijn dat het verder met de beademing nog steeds de goede kant op gaat Babyummels: ik ken het middel ook niet, misschien toch nog even navragen bij apotheek of dokter.. Hier (Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Miconazolnitraat op de huid) staat dat het mag, maar misschien is dit een andere verse ("voor op de huid"). Er staat ook bij dat je het 2x per dag aan moet brengen. Hier staan de andere versies: (Apotheek.nl - Apotheek.nl: betrouwbare informatie over medicijnen en gezondheid) dan kan je alvast even kijken. En gecondoleerd met je oma!! Mamsie: hoop dat jouw bloeddruk ook weer wat gezakt is! En net wat je zegt, laat het kindje dan maar snel komen Mikmak: Gefeliciteerd met de geboorte van A.rnoud*, geniet van de veel te korte tijd samen, hopelijk vinden jullie veel kracht bij elkaar...
Goedemorgen dames Nouja goede was om kwart over 5 al wakker Eerst even reageren op jullie: @Nieuwwolkje: Hoe is het vandaag met de energie? Weer zoveel of valt het tegen vandaag? Ik hoop voor je dat je weer zoveel energie als gisteren hebt. @mamsie: leuke bezigheid hoor een digitaal foto-album maken. @babyboo: verschrikkelijke baas? Dat kun je wel zeggen. Kreeg vlak nadat ik de zwangerschap bekend maakte een officiële waarschuwing. Hoe ik het in mijn hoofd haalde om zo snel al zwanger te worden, ik had maar 3 jaar moeten wachten. Verder wordt je 9 van de 10 dagen afgezeikt dat je weer dingen niet goed doet terwijl je die dingen altijd op die manier gedaan hebt en nooit commentaar hebt gekregen. Ook de schuld geven van terwijl het aan hemzelf ligt zijn ze goed in. Eerst dacht ik dat het één en ander inderdaad aan mij zou liggen maar mijn vervangster heeft hetzelfde wat ik ook had. Zij is alleen wat gebekter dan dat ik ben. Balen dat de frietuurpan eruit geknald is, maar een nieuwe vragen aan Sinterklaas of de kerstman? Ik heb net een whatsapp naar Blondje gestuurd dat er wordt gevraagd naar een update, heb gevraagd of ze zelf iets plaatst of dat ik dat zal doen. Wordt vervolgd. @goofie: jeetje wat raar dat ze eerst lopen te zeuren dat de bloeddruk niet goed is en nu ineens wel?! Balen dat je weer zoveel last van je rib hebt. Hopen dat je er niet al teveel last van krijgt/hebt. Ow wat lief dat je een kaartje hebt gekregen. Inderdaad zoals je zegt: ze weten precies op welk moment ze zoiets moeten sturen Hoe is het nu met de pijnlijke plek? Hier met regelmaat een blauweplek gevoel op mijn buik (elke keer op dezelfde plaats), had dit bij de gyn gezegd en die zei dat het de kleine is die aan het schoppen is. @sjees: de kleine vindt het zo te zien nog lekker bij jou binnen. Succes met de bevalling! @coon: gisteren een rustig dagje gehad zo te lezen?! Lekker hoor, en zeker ook wel van genieten. Succes bij de VK vanmorgen. @daisy: goed bezig geweest met je goede daad Ach, als je niks meer met de oude thee- handdoeken doet en je kunt er andere blij mee maken zou ik dat ook doen hoor. @babystew: petje af dat je al zo lang aan het kolven bent. En dan ook nog eens iedere voeding. Ow wat is Mila een vechtertje! En als ik het zo lees heeft ze inderdaad een drukke dag gehad. Kunnen ze dat niet beter plannen in het ziekenhuis? @tamm: Dat zou ik me ook geen 2x laten zeggen @blackbird: haha dat ziet er inderdaad raar uit als een kindje zelf aan komt lopen. Zie het al helemaal voor me: mama honger, borst drinken Verder sluit ik me bij je aan kwa borstvoeding geven. @wub: Haha, zal wel een combinatie van hormonen en nieuwe verliefdheid zijn Ik hoop voor je dat je mannetje thuis is als de bevalling begint. Ow wat gemeen van je man zeg om er misbruik van te maken, maar ook wel weer slim. Kan ie de volgende keer zeggen dat het vals alarm was de vorige keer. Maar ook wel een risico, als het de volgende keer echt begint geloven ze hem misschien niet. @daisy: ow zo herkenbaar dat je zin in iets lekkers hebt maar niets in huis en ook geen zin om de deur uit te gaan. Ach, dan maar iets gezonds eten toch? Of heb je nog iets gevonden om lekker op te snoepen? Hoe was de bellypaint gisteren? Kun je in het vervolg geen boodschappenlijstje maken voor je vriend? @wowkaat: helemaal mee eens dat verlof niet goed is voor een zwangere vrouw. Krijg je zoveel zin in lekkere dingen. Ik probeer me ook zoveel mogelijk in te houden. Nu de kerstboom al in de kamer? Nouja, als het aan mij gelegen had was ie hier ook al gezet maar mag nog niet van manlief omdat Sinterklaas nog niet weg is ivm dochterlief die er volgens hem dan niets meer van zou begrijpen. We hebben trouwens wel een andere kerstboom gekocht. Normaal hebben we een hele grote in de kamer maar op die plaats staat nu de box, is dus een kleinere geworden die op de vensterbank komt te staan J Was voor nog net geen 10,-- klaar met lichtjes, ballen en boom bij elkaar. @mamsie: jeetje zeg nog maar 3 dagen tot de uitgerekende datum. Hou je het nog een beetje vol? Hoe was het gisteren bij de VK? Succes vandaag bij de VK met de controle, hopen dat je niet naar de gyn hoeft. Nouja dan! Hoeveel pech kun je hebben met je auto. Gelukkig is er iemand die het kenteken genoteerd heeft. @aapje: hoe is het met jou meis? Fijn dat je ons op de hoogte houdt van Mikmak. Heb er nog steeds geen woorden voor zo erg vindt ik het voor hun. Waar heb je die bhs gekocht? Dat is wel een koopje zeg! @petera: balen dat je bloeddruk zo hoog is en je eiwitten in je urine hebt. Nu lekker gaan genieten van je verlof! @jonijoni: ik ben idd buddy van Blondje, heb haar gevraagd of ze zelf een update wil geven of dat ik dat moet doen? Niets verontrustends hoor, maar lijkt me leuker als ze zelf wat komt typen. @babyummels: gecondoleerd met het verlies van je oma. @bella: de nacht een beetje door kunnen komen? @mikmak: Ik weet niet wat ik moet zeggen, ben van de ene kant blij voor je dat de bevalling eindelijk achter de rug is maar met een onwijs rot einde. Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd. @gewicht: zijn jullie heel veel aangekomen in de zwangerschap? Ik zit nu net op 5 kilo en dat terwijl ik bij dochterlief op 14kilo zat. In die laatste 3 weken zal ik geen 9kilo meer aankomen lijkt me. @kortingsbonnen: kom ik er nu net te laat achter zijn gisteravond ook bij de MAC geweest. Heb de site nu maar bij de favorieten gezet @robinsonkijkers: nou dan maar niet bevallen op donderdag 1 december Wel erg flauw dat ze net op het spannende moment de uitzending stoppen en volgende week verder gaan. @hier: gisteren dus ook naar de MAC geweest. Verder gisteren een trekkend gevoel over mijn buik heen, alsof er een band omheen getrokken werd. Ook de hele dag wat misselijk geweest. Had op een gegeven moment het gevoel dat ik wat voorweeën had. Vanmorgen weer trouwens. Ach we zullen zien. De kleine komt wanneer hij/zij wil komen. Alleen hoop ik niet vandaag want vandaag is de aanstaande peettante jarig Verder niet veel op de planning. Dochterlief ligt nog te slapen, straks even naar de winkel om broodjes en soep te halen voor als manlief vanmiddag thuis komt. Dan eten, douchen en naar de verjaardag toe. Vanmiddag nog maar even proberen te slapen, was vanmorgen kwart over 5 Onwijs last van maagzuur gehad vannacht, kwam soms iets te ver naar boven Iedereen een rustige en fijne dag gewenst!
Oja, kreeg net een berichtje van Blondje dat ze zelf even een update komt plaatsen. Zie dat ze online is
@ nicky1983: net wakker van de buikpijn maar dt is telkens smorgens.. verder opzich wel kunnen slapen toen ik eenmaal sliep dan haha.. @mikmak: heel veel sterkte voor jou en je man om dit te verwerken meid
Mikmak: fijn dat Arnaud* geboren is, maar jeetje, tegelijkertijd ook weer zo heftig. Hopelijk komen jullie snel achter de oorzaak, en helpt dat om alles een plek te kunnen geven.
Gelukkig ook goed nieuws: Sjees is gisteren om 22.19 bevallen van dochter L.ois. Alles is goed gegaan. Alles is perfect, schrijft ze zelf! Gefeliciteerd Sjees, sjeesman en dochter! Geniet van jullie wondertje! (Sorry dat ik dit nu pas post, lag rond die tijd al in diep dromenland en heb heerlijk lang geslapen)
Jeeehhh Sjees gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter L.ois!!! Geniet van elkaar, rust lekker uit en laat je vooral verwennen!!!!
@Sjees: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geniet ervan!!! @mikmak: Jij ook Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, wat triest dat jullie meteen afscheid moeten nemen van jullie perfecte ventje.. @nicky: resprect dat je zo goed op iedereen een reactie geeft! zal zeker wat tijd kosten! en veel plezier op het feestje vandaag! Hier: echt belachelijk goed geslapen! zonder pijn, zonder wakkerliggen.. 1x naar de wc geweest.. ongeveer 1/2 min. zorgen gemaakt om de baby en toen gaf tie een flinke schop (tss ga slapen mam ik doe het nog!) wat een heerlijke afwisseling na al die nachten uren wakker liggen.. zo hou ik nog wel een paar weekjes vol!