December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @blackbird: ow kun je mij niet wat van die nachtrust geven? Zo goed als dat ik bij Maartje sliep zo slecht slaap ik nu. En dat reageren ben ik wel verschuldigd tegenover jullie na al mijn afwezigheid de laatste tijd :)

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sjees, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Eindelijk is ze er dan...nu dus heerlijk genieten met elkaar!!

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland

Slik.. Heel veel sterkte..

4. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @nicky: hihi ik hou mijn nachtrust lekker even zelf:D het was de eerste nacht in lange tijd dat ik zonder wakker liggen sliep! had het ook echt even nodig om bij te tanken!:p

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    :( jammer ;) Maar groot gelijk heb je. Ik tank overdag wel bij.

@hier: ik ga die kleine meid van ons eens het bed uit vissen... die ligt er gewoon nog steeds in.

6. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    @nicky: die dochter van je doet het beter dan haar moeder qua slapen:D

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland
    Sjees, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Lois! Eindelijk is ze er dan!!! En nu lekker gaan genieten met zijn 4tjes.

Update, zo even tijd voor een kleine update hoe het hier gaat. Heb niet veel tijd want de kleine man heeft net zijn flesje op en daarna is hij vaak onrustig. Het valt me allemaal toch wel zwaar hoor zo'n kleine in combinatie met een dreumes. Julian vraagt veel aandacht in de vorm van slaan, huilen en dwars doen maar aan de andere kant is hij ontzettend lief voor zijn broertje en roept de hele dag boeboe (Robin). Met Robin gaat het heel goed. Hij drinkt eindelijk zijn flessen leeg en is een tevreden baby lijkt het. Vandaag voor het eerst zonder mijn twee grote mannen. Vind het best wel spannend om alleen met Robin te zijn.

Lees een hoop slapenloze nachten, harde buiken met soms wat bloedverlies en vooral een hoop gesnaai van allerlei lekkere dingen. Ik wil iedereen een dikke knuffel geven die het nodig hebben! Reageer even niet op iedereen persoonlijk want mijn bank roept dat ik moet liggen ;)

Tot gauw!

8. PeTera

PeTera Actief lid

11 mei 2010
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sjees & man: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter lois ! Geniet ervan!!!

@mikmak: Jullie ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Arnaud, neem de tijd met jullie perfecte ventje !

Zit lekker met een theetje en muesli zp te lezen en alle stapels reclamefolders van de afgeloen week, lijkt wel of er feestdagen aankomen 

Hoeveel hydrofiele luiers hebben jullie ? Ik heb er nu 15 st, dacht dat ik de kraamzorg hoorde zeggen dat 36 st handig is, zou dat kunnen of is het mn zw dementie ?

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zoveel heb ik er niet hoor! Ook 15 ofzo, ze zijn immers zo bijgehaald!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Petera, 36 stuks lijkt me wat overdreven hoor. Neem aan dat je ook wel ns wast?? ;):p:D

Luna, blij een update van je te horen!! Jammer dat Julian een beetje dwars is, door komst Robin denk je?, maar vandaag dus alle tijd voor de kleinste man. Heerlijk toch?! Doe rustig aan want je moet echt nog herstellen van de ks.

Hier, we gaan maar ns uit bed........

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland
    Hydro, wij hebben er 20 en is echt ruim voldoende. Op het begin gaan ze wel heel hard maar omdat je dan nog overal voor gebruikt.

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland
    Susan, ik denk niet dat het door de komst van Robin komt maar dat het komt omdat ik zo lang ben weg geweest. Hij krijgt aandacht genoeg want papa Is veel thuis geweest en oma komt regelmatig voor een wandeling enz met hem. Toen ik thuis kwam wilde hij niks van me hebben maar ik mocht ook de kamer niet verlaten;) hij slaapt een stuk slechter en probeerd echt zijn grenzen uit. Maar dat kan natuurlijk ook de leeftijd zijn. Ik heb gelezen dat het een tijdje kan duren voor ze weer zichzelf zijn en tot die tijd knuffel en vertroetel ik hem maar wat meer is voor hem ook allemaal niet makkelijk. Maar zijn broertje is het helemaal voor hem :) hij roept de hele tijd 'uit uit' en geeft veel kusjes aan hem dus dat komt wel goed.

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @blackbird: dat kun je wel zeggen dat dochterlief het beter doet met slapen dan dat mama doet. Ik snap alleen niet: mevrouw is gisteren rond 8 / kwart over 8 naar bed gegaan, geslapen tot net, de pap nog niet op en alweer in de ogen wrijven... Nu is ze wel aan het rondlopen en aan het lachen.

@Luna: fijn te horen dat het allemaal goed gaat met Robin en mama. Lekker van je mannetje genieten en succe vandaag met de eerste dag alleen met Robin.

@petera: 15 hydrofiele luiers? Zoveel hadden wij er bij Maartje echt niet. Denk dat wij er net een stuk of 8 tot 10 hadden.

14. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Luna; wat fijn dat het met de kleine man zo goed gaat! :) En Julian is een beetje van slag lees ik. Is ook begrijpelijk! Voor hem waren het ook rare dagen. Heb je verder veel last van de ks?

@ Hydrofiele luiers; hier hebben we er een stuk of 15. Dit was volgens de kraamzorg ook precies genoeg. En het is niet zo dat de wasmachine stil staat, maar eerder overuren gaat maken (hiephoi)!

Hier alweer een hoop gedaan qua schoonmaak, maar heb nog veel meer op mijn lijstje staan! Wilde de ramen ook aan de buitenkant zemen, maar het is er niet echt het weer voor. Zo eerst even de badkamer afmaken en dan maar de binnenkant van de ramen doen.

15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.933
    9.441
    113
    Gelderland
    Nee, het herstel gaat echt super gelukkig. Ik probeer ook echt niks te tillen en laat de verzorging van Julian zoveel mogelijk aan andere over. De verzorging van Robin kan ik wel gewoon doen behalve een lang badje. Vandaag is het bedoeling dat ik voor het eerst weer naar buiten ga om een stukje te wandelen.
    Jeetje jij bent al druk geweest vanochtend. Hetis heerlijk weer om te poetsen! Succes

16. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed om te horen dat het allemaal voorspoedig verloopt! Maar loop jezelf straks niet voorbij he, want dan komt de klap alsnog! Lekker je rust pakken!
    Wat fijn dat je Robin wel zelf kan verzorgen, heerlijk!

17. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het klinkt misschien heel erg gek, maar ben echt bang voor het hele ks verhaal. Krijg helemaal de rillingen als ik erover nadenk. Maargoed, ik ben dan ook al bang voor een spuitje :)

Ik vroeg me af of de dames die een ks hebben gehad hoe die het ervaren hebben?

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

So dat is een beetje lang geleden, best druk dat mama zijn haha, dus zal eens een update komen plaatsen over ons geweldige en lieve meisje Isa!

Isa is inmiddels lekker thuis bij ons, ze mocht vorige week woensdag mee naar huis bij een zwangerschapsduur van 36 weken, dit is echt de grens en het komt niet heel vaak voor dat ze zo vroeg mee mogen, maar Isa doet het zo goed dat er geen reden was er in het ziekenhuis te houden. Ze heeft er in totaal 3 weken gelegen, waarvan 2 weekjes op de Post IC. Op een bacterie na waar ze 2 dagen ziek van is geweest heeft ze constant vooruitgang getoond, het is zo;n sterke en pittige meid! Inmiddels weegt ze al 2366 gram, bij de geboorte 1696 gram 4 weken geleden.
    Het was natuurlijk geweldig om haar mee naar huis te nemen, eindelijk mochten wij met een volle maxi cosi het ziekenhuis uit! Ze was wel enorm mini in die maxi cosi, ook in de kinderwagen lijkt het net of ik met een lege wagen loop omdat ze zo klein is. Maar voor ons is ze al veel groter, ze krijgt al lekker babyvetjes. Ze drinkt sinds vorige week vrijdag alle voedingen aan de borst, dat is voor zo'n kleintje als Isa heel knap! Vind het geweldig, ondanks de nachtvoedingen om de 3 uur, vooral voor een te vroeg geboren kindje is het heel waardevol de borstvoeding. je lichaam maakt dan speciale melk aan voor een prematuurt.
    Het is echt genieten met haar, heerlijk samen thuis, een weekje met zijn drietjes en nu sinds woensdag wij meiden samen. Lekker knuffelen, wandelen en gewoon naar haar kijken. Ik ben ook weer aardig opgeknapt na de keizersnede, kan steeds verder lopen en de wond is steeds minder gevoelig. Wel ideaal zo;n kinderwagen met het wandelen voor de steun!

Meiden, ik kan niet op iedereen reageren, er is zoveel gebeurd hier! Voor iedereen die inmiddels bevallen is gefeliciteerd! En voor alle dames die nog in afwachting zijn, veel succes met de laatste loodjes, nog even en jullie mogen jullie wondertje in je armen sluiten.
    En voor Mik Mak, heel veel sterkte met het afscheid van jullie perfecte mannetje...

Bijgaand een foto van Isa.

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Sjees van harte gefeliciteerd met je dochter!! Geniet ervan..

Hier nog even een uurtje geslapen, werd helemaal zwetend wakker. Had weer gedroomd dat er iemand overleden was en ik adressen moest verzamelen voor de kaartjes pfff :)
    Nu even douchen en 'schone' urine opvangen.

20. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sjees gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
    @luna fijn dat alles goed gaat
    @ mikmak heel veel sterkte

goede morgen allemaal

ik kom net terug van de verloskundige ze liepen heel erg uit
    de liggginsecho was goed ze heeft nog geprobeert om dr op te meten maar dat was niet meer mogelijk.

daarna de afspraak bij de verloskundige. geen eiwit in me urine.me bloeddruk is nu zelfs gezakt naar 110/70 was 2 weken geleden 120/80 en voor de rest was alles ook goed

volgende week mag ik weer komen

Deel Deze Pagina