@Blondje Kom maar op met die Update van je kleine prinsesje ! @Babyummels Gecondoleerd met je oma. Is ze wel rustig overleden? @Mamsie86 Jij was ook wel even goed de l*l met je auto he. Wel top dat iedereen het netjes kwam melden. En gewoon flink laten betalen Probeer wel even te ontspannen en is je vriend wel bij je vanmiddag? @Mikmak Ik hoop dat je een heel mooi en gezamelijk afscheid samen kan nemen van jullie kleine A.rnaud. Fijn dat hij altijd samen zal zijn met zijn opa. Ik hoop dat het je rust geeft dat ie niet alleen zal zijn! Heb er een enorme brok van in mijn keel. Dikke knuf voor jou. @Nicky1983 Fijn dat je haar even hebt bericht. We hopen gauw wat te horen! En wat een ontzettende kl**tzak zeg! Die spoort echt niet! Ik zou er mooi een klacht over indienen of kijken naar een andere baan. Is niet nou helemaal van de pot gerukt! Ontzettende debiel! daar kan ik echt boos om worden. En inderdaad misschien maar een nieuwe voor sinterklaas vragen hahaha. Of aan de kraamvisite en dan zeggen dat de kleine nu al gek is op frikandellen haha. Hoop dat je vanmiddag nog even je rust kan pakken! En je moet helemaal niks hoor! Als je moe bent ga je toch niet helemaal zitten reageren! @Susan79 Hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen! @Daisy1985 en en en? Hoe was het bellypainten? is het mooi geworden? @Sjees HELEMAAL TOPPIE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER L.OIS! En wat een gave naam zeg! @Blackbird Helemaal top dat je zo lekker hebt kunnen slapen ! Hoop voor je dat het nog lang zo mag doorgaan! @Luna Fijn dat Robin het nu zo goed doet! Dat zal voor jou ook een opluchting zijn. Leuk ook dat Julian zo enthousiast is over zijn broertje. En snap dat het spannend is, maar geniet er ook maar lekker van . Gaat het met jou ook goed? @PeTera 36 lijkt me wel heel erg veel hahaa. Ik heb er hier wel veel, maar zoveel niet. En wat flora al zei: anders zijn ze zo bijgekocht! @Prinsesje88 Veel succes met poetsen, doe je het wel rustig aan? En heb je ondertussen al een balletje opgegooid bij je vriend? Zou er toch is over praten hoor! Moet jij ook een kz snee dan dat je er zo bang voor bent? Of gewoon voor het geval dat?
Heel mooi Blondje, ben vandaag in een bui dat ik overal om kan janken. Ook om zo'n prachtig kindje.. Helemaal super dat ze t zo goed doet, daar kan je echt al trots op zijn!!
@babyboo, ja mn man had vanmiddag toevallig al vrij geregeld dus hij is ongeveer kwart vr 1 al thuis. Kan niet wachten tot hij er is, tis ook echt een bende thuis! En we moeten nog aangifte doen, en om half 3 afsraak bij de verloskundige weer.
@Blondje Wat een mooi poppetje zeg! Ze ziet er goed uit, en helemaal top dat ze het al die tijd zo goed heeft gedaan! Geniet er lekker van en doe zelf rustig aan.! Dankje voor de update! @Coon Fijn dat alles weer helemaal goed is en dat je bloeddruk weer is gezakt! @Mamsie86 Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen, maar jammer dat het zo onrustig was. Ik droom hier de afgelopen 2 nachten ook enorm veel en alles door elkaar. Gaat helemaal nergens over! En lekker je tranen laten lopen zou ik zeggen!
@ Blondje; wat een prachtig mooi meisje heb je!! En wat kan je toch trots op haar zijn!! Goed om te horen dat het ook beter gaat met jou! @ babyboo; Nee, ik moet geen ks, althans niet gepland dan he. Maar het is wel iets waar ik verschrikkelijk bang voor ben. Dat is, denk ik, wel mijn ergste nachtmerrie. Ik weet het, ben echt een mietje!
Nou ik kan me goed voorstellen dat je daar bang voor bent. Ik moet er ook niet aan denken en dat doe ik dus ook maar niet. Ik ga er vanuit dat het allemaal gewoon natuurlijk mag verlopen. en tja anders heb je op dat moment even geen keus. De kleine is toch het meest belangrijk even dan. Maar laten we hopen dat ook jij gewoon op de natuurlijke manier mag bevallen!
@ Mamsie; gewoon lekker toegeven aan je emotionele buien! Je kan alvast maar een hoop tranen kwijt zijn voordat de kraamtranen straks gaan komen!
Sjees gefeliciteerd met. Jullie dochter Meiden, ik wil even ter aandacht brengen dat mikmak het misschien wel fijn vindt om felicitaties te krijgen, want ze is immers wel moeder geworden voor de tweede keer. Helaas dat kleine Arnaud* niet meer onder ons is. Maar toch, ze is wel nog een keer moeder geworden en door alleen maar sterkte en slik te zeggen lijkt het alsof dat ontkent wordt. Misschien zijn jullie het er niet mee eens, maar ik zou hetzelf namelijk wel fijn vinden.
Ik mag het van harte hopen!! Pff, word helemaal naar als ik eraan denk. Ik ben er misschien ook wel bang voor omdat mijn moeder bij alle kinderen een ks heeft gehad. Maar volgens haar vind je het op dat moment niet erg en ben je blij dat ze eindelijk iets aan de pijn gaan doen.. Ben benieuwd! (hoop het natuurlijk niet mee te maken). Maar vooral omdat mijn moeder dat zo zei, ben ik dus benieuwd hoe andere meiden dat hebben ervaren..
@ Brusje; het is inderdaad een beetje dubbel allemaal. Maar denk dat we (sorry als ik voor mensen spreek die dat niet willen) gewoon ook niet zo goed weten wat we met de situatie aanmoeten of wat we erop moeten zeggen. Gelukkig maar, want dat betekend ook gelijk dat het niet al te vaak voorkomt!
maar inderdaad Mikmak is opnieuw moeder geworden van een prachtig kereltje en dat is zeker een felicitatie waard, maar tevens is ze hem ook verloren. Het is gewoon lastig om in te schatten wat je nu moet zeggen. Dus vind dat mensen gewoon hun reactie moeten geven vanuit hun hart, dan kan dat nooit de verkeerde zijn!
@Brusje Daar heb je zeker gelijk in, maar eerlijk gezegd weet ik zelf ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan. Het is zo'n moeilijke situatie. Maar goed dat je het even zegt inderdaad! @Prinsesje88 Ja dat snap ik. Ik denk persoonlijk ook dat als de situatie zich zo voordoet dat je toch een kz moet. Het allemaal zo snel gaat misschien wel dat je er amper bij stil kan staan. Althans dat hoop ik
Brusje; ik snap wat je bedoeld maar kan het momenteel even niet.....misschien later vandaag. Sorry heb gewoon even een kutdag, ben allleen maar aan het huilen en gefocust of ik haar voel, gelukkig gebeurt dat
NIH?? Heb al de meest gekke dingen bedacht, haha! Kom op meid! Haal je geen gekke dingen in je hoofdje, is ook niet goed voor de kleine!
Dus helaas brengen de hormonsters jou weer even een bezoekje. Kl*te dingen zijn het ook! Laat ze lekker lopen, dat lucht ook op. Fijn dat je de kleine meid wel gewoon voelt. Ben hier nu momenteel ook erg blij dat ik haar elke dag weer extra voel. Ik ben toch wel extra op mijn hoede sinds Mikmak. Hele dikke knuf voor jou!!
Het is echt erg, maar heb al de hele tijd zin in vanille ijs met aardbeiensaus, haha! En tot mijn grote spijt staat er een overheerlijke bak in de vriezer, maar moet me toch nog maar even inhouden!
Brusje, denk idd dat het een moeilijke situatie is voor velen om op te reageren. Mikmak is wederom moeder geworden van een prachtig mannetje en zeker een felicitatie waard, daarnaast moeten ze ook afscheid nemen van hun prachtige zoon wat onmenselijk is! Ik kan me niet voorstellen hoe dat zou voelen...heb er wel over nagedacht maar zie dan alleen een groot diep leeg zwart gat voor me...
@Prinsesje88 Ik zou het gewoon pakken hahaha. Eten doe je het toch wel dus wat maakt de tijd dan nog uit . Of klink ik nog wel heel erg hahaha.. @Susan79 Precies, ik wordt er alleen maar super verdrietig van als ik erover nadenk hoe zoiets moet gaan en moet voelen. Vind het echt heel moeilijk. ze had dit zo niet verdient!!