Blondje, wat fijn dat Isa het zo goed doet! Je leest echt heel goed dat je een enorm trotse moeder bent, en terecht!! En wat een knappe meid zeg! En ja, dat kleine hummeltje in die wieg en maxicosi is toch echt van jullie........
Tsja, daar heb je ook zeker weer gelijk in boo! haha! Maargoed, jullie zijn eigenlijk niet de juiste personen om dit tegen te zeggen hahaha Ga eerst nog maar verder met schoonmaken en daarna lekker mijn ijs(je) eten!
Goedemorgen dames. Eerst en vooral, SJEES, PROFICIAT MET JULLIE KLEINE SPRUIT!! En aan Mikmak ook, maar vind het heel moeilijk, pfff ik moest toch even slikken als ik het las, ik wens je veel sterkte toe! Hier vannacht een aantal keren wakker geworden van een flinke harde buik. Moet dan meteen gaan plassen, maar komt dan nooit veel uit... Ook deze nacht en vanmorgen wat krampjes in mijn vagina vooral en in mijn onderrug. Straks ga ik om de pilletjes, zien of het wat helpt. Ook hebben mijn man en ik het al drie avonden na elkaar het gezellig gemaakt onder de lakens, zijn sperma moet ik hebben ja! Ik noem het "fluitkruid", hopelijk helpt het haha
Breek even in Mikmak gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje, tevens ook gecondoleerd met het verlies van A rnaud. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe in deze moeilijke tijd. Dikke knuffel Breekt weer uit...
Zo, zie gewoon dat je morgen ook alweer 39 weken bent babyboo! Pff, het lijkt bij andere veel harder te gaan dan bij mezelf! Er zijn er echt al veel over de 39 weken heen! Ben zo benieuwd wie de volgende is!!
Ik ben eerlijk gezegt blij dat ons ventje nog lekker in mijn buik zit! De laatste tijd wil vrijwel iedereen dat de beebjes geboren worden, Ikzelf ook hoor. Maar als ik me dan bedenk dat hij daarna nooit meer in mijn buik zit, wil ik eigenlijk niet meer dat hij nu snel geboren wordt. Zou het om die reden ook echt niet erg vinden om overtijd te gaan! Kan het niet goed verwoorden, maar hoop dat jullie het een beetje begrijpen
Blondje, wat fijn een update te lezen van jou. En wat een prachtige dochter. Heerlijk om te lezen dat ze het zo goed doet. Prinsesje, ervaring ks. Ik heb het als een heel bijzonder iets ervaren en dat zeg ik niet om jouw angst voor een ks weg te nemen de eerste keer was het echt een opluchting dat het een ks werd en ik vond het onwijs gaaf om bewust mee te mogen maken. Voor deze bevalling was ik juist bang vandaar dat het een geplande zou worden maar ook nu heb ik het eerst normaal geprobeerd maar bij 8 cm blijven hangen en ks.. Pff wat een opluchting. Deze keer was ik nog meer bij en niet zo moe van het vele voorwerk waardoor ik het nu echt heel bewust heb meegemaakt zonder ook maar iets van pijn te voelen. Tuurlijk is het spannend maar dat is een gewone bevalling ook. Je zal zien dat mocht een ks nodig zijn ( wat absoluut niet zo hoeft te zijn ) je daar op zo'n moment rust bij hebt. Ik kijk de mooie foto's die ik van beide keren heb met regelmaat terug. Prachtig om te zien hoe mijn mannetjes uit mijn buik gehaald worden.
Ik snap wat iedereen zegt, en ik snap dat het moeilijk is en je moet niks doen wat je niet kan en of voelt. Maar wat heeft ze aan succes veel sterkte en slik weet niet wat ik moet zeggen. Misschien heeft ze strx wel de behoefte om te vertellen over hoe mooi en klein en lief haar zoontje is en op wie hij lijkt etc. Lijkt mij en misschien ben ik de enige moeilijk als je alleen maar bovenstaande hoort. Ja lieve kleine Arnaud* is er niet meer, maar hij was er wel en heeft haar weer moeder gemaakt. Dus het is een narde situatie waarin er verdriet is om het verlies maar ontkennen doodzwijgen is denk ik erger. Meer ga ik er ook niet over zeggen hoor, wil geen discussie uitlokken. Dat is niet respectvol to Mikmak
@ Brusje; laten we dat inderdaad ook maar niet doen. Maar als iedereen gewoon antwoordt zoals zij dat wil, dan kan er nooit een verkeerde opmerking tussen zitten, zeker niet als het vanuit je hart komt! Mijn moeder heeft het helaas ook mee moeten maken en ze was blij dat de meeste er niet vreemd over deden, maar gewoon deed zeggen wat hij/zij vond en vanuit het hart sprak. Sommige mensen gingen haar ontwijken en dat heeft ze wel als heel erg ervaren, maar begreep ook wel dat mensen niet wisten hoe ze erop moesten reageren. Mijn moeder wist zelf al niet hoe ze ermee om moest gaan in het begin, laat staan een ander. Mikmak weet denk ik wel dat ze altijd overal met ons over kan praten. De minder leuke dingen, maar zeker ook de leuke dingen! We zullen altijd voor haar klaar staan en haar steunen, maar als ze zin heeft om te lachen dan zullen we daar ook voor zorgen!
Normaal zit ik nooit om woorden verlegen maar nu..... Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon en gelijk gecondoleerd met het verlies van jullie Arnaud* Ik wens jullie ongelofelijk veel kracht en liefde toe en hoop met heel mijn hart dat jullie samen een plekje vinden voor dit enorme verdriet, zodat zonnestraaltjes weer op de toekomst kunnen schijnen. Heel veel liefs.....
Dat heb je heel erg mooi verwoord flora! Voel jij je ondertussen al wat beter of wordt het alleen maar erger?
Meiden nog even een kleine aanvulling arnaud is geboren met een gewicht van 2625g gram en een lengte van 50cm. het leven is hart we hebben geknuffeld we hebben foto's en missen hem enorm. hij is geboren met liefde en afgegeven met het grootste verdriet een mama en papa ooit kunnen ervaren. bedankt voor jullie lieve berichtjes. goofie bedankt voor je lieve kaartje aapje bedankt voor het openen van een condoleance register
lieve mikmak.... wat fijn dat jullie baby arnaud* in jullie armen hebben mogen houden en op een fijne manier nog even samen hebben kunnen zijn... Heel veel sterkte voor de komende tijd!
Hoi meiden, zo ben weer wakker hoor en bib. Allereerst zijn er weer 2 van ons mama geworden. @mikmak: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje. Ik hoop dat jullie nog even een mooie tijd samen hebben gehad en dat jullie zoon snel veilig bij opa is. Jullie zoon zal samen met hem over jullie waken. @sjees: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ook alweer zo'n mooie naam. Ben blij dat alles goed gaat. Lekker genieten nu. @hier:die mac is verkeerd gevallen op mijn darmen. Dus onrustige nacht met veel draaien en dus pijn in mijn ribben. Vandaag dus lekker niks.
@Prinsesje88 Hahaha nou als ik eerlijk ben, of ik nou zwanger ben of niet. Ik eet het dan toch wel hoelaat het ook is, want uiteindelijk eet ik het toch wel die dag hahaha. Ja klopt, ik stond er ook van de week is bij stil dat volgende week al mijn uitgerekende data is. het is allemaal nog zo onwerkelijk. Ik kan me er niks bij voorstellen en al helemaal niet dat ik zometeen Mama! ben. Pff maar ik heb er zo ongelooflijk veel zin in! Wat mij betreft mag ze zich melden ! @NieuwWolkje Ik ben wel heel benieuwd of het werkt! Hoop voor je dat het gauw zover is . Whahaha fluitkruid, lekker bezig . @Luna86 Brr dat lijkt me dan weer niks dat je je buik zo open kan zien. Of bedoel je dat niet? Wel helemaal top dat je het als zo mooi ervaren hebt! @Brusje Ik vind niet dat je er een discussie mee uitlokt hoor. Het is hier om je te uiten en als jij daar zo over denkt vind ik zeker dat je het moet zeggen. Ergens ben ik het ook absoluut met je eens, ik vind het zelf alleen moeilijk om met de situatie om te gaan. Maar zal wel komen doordat ik nog totaal geen ervaring heb met kinderen en dat soort dingen. Ik vind het in ieder geval heel goed van je! @Florabella Jeetje meid, wat heb je dat goed gezegt. Wordt er echt even emotioneel van. Want ik denk dat het heel moeilijk was om te zeggen, maar ik vind dat je het heel goed hebt gedaan! @Mikmak Jeetje de tranen stromen over mijn wangen. Wat ben jij sterk zeg. Ik hoop dat jullie opnieuw weer een hele trotse papa en mama hebben mogen zijn, ookal is deze van korte duur. Fijn dat jullie zo hebben kunnen knuffelen en van jullie moment samen met hem hebben kunnen genieten. ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat jullie gauw weer naar een zonnige toekomst mogen kijken!