December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Luna van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Gaat even hangen op de bank. Niet teveel kletsen hoor dames.

3. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Studeer eventmanagement. Nee, het stof loopt inderdaad niet weg, maar ik anders wel. haha! Pff.. kan er niet tegen als iets vies is en zeker nu niet! En wil elke dag zorgen dat alles aan kant is voordat smurfje er ineens is en de kraamhulp komt.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flora... heel irritant... hoop dat ze niet naast de stoel valt haha

@sniffy, haha... oke dan.. nou in ieder geval tijd voor koffie nu fenna op school is... ennnn je huisje is bijna aan kant...

5. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Robin!!:D:D

6. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Babystew,knap zeg van Mila:)

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lin,ik snap dat je baalt van die suiker,moet er niet aan denken dat ik overal wat ik eet en drink op moet letten,maar je kleine is er bijna,en meestal is het direct na de bevalling verdwenen!

Luna, Had je natuurlijk al gefeliciteerd,maar bij deze nogmaals!!!! Echt super dat je je kleintje al in handen hebt! Geneit van je kraamtijd lieverd

Aapje,wat vervelend dat jullie nog niet gepraat hebben,maar niet de schuld nu bij jezelf leggen,misschien heb je dingen geroepen die niet aardig waren maar daar had hij het met zijn pubergedrag toch echt wel zelf naar gemaakt!

Sniffy,oehh wat herkenbaar,ik zet ook altijd dingen op de trap die naar boven moeten en laatst heeft er 3 weken lang een stoel beneden aan de trap gestaan,maar ho maar dat hij iets mee naar boven zal nemen hoor! Uiteindelijk zelf maar weer gedaan

8. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames!

Luna: gefeliciteerd met jullie zoon! ik wens je een fijne kraamtijd!

Susan: even schrikken, ook jij van de trap. Dames, kijk allemaal uit! Het is nog niet eens glad buiten.... Ik draag nu binnen ook standaard sloffen, op mijn sokken wil ik ook nog wel eens glijden.
    Succes bij de controle/ctg als je die krijgt

Prinsesje: kan hoor, dat je er even doorheen zit, er gebeurt ook veel. Schrijf het hier lekker van je af, klagen mag best!

Voor degene die verlof heeft na vandaag: fijne laatste werkdag

Veel plezier bij de kapper Goofie! Ik ga woensdag

Sniffy: gefeli met de 37 weken

Aapje: een soort van wapenstilstand nu? hopelijk komen jullie snel tot een goed gesprek, zo wil je inderdaad niet een bevalling ingaan.

Daisy: shit joh, zo'n rotnacht... ik hoop dat je je vandaag en stuk beter voelt.

Lin en Wennes: tjonge, die suikerwaardes klinken niet helemaal zoals ze zouden moeten, moeten jullie dan gelijk naar het ziekenhuis als het te hoog is?

Mikmak: succes met je ctg!

Euh... de rest vergeten, sorry!

Hier vannacht niet zo lekker geslapen op onze hoogslaper... tis wel even wennen, terwijl er niets anders voelt als anders, maar gewoon het idee dat als je nu uit bed valt, dat je een grotere afstand valt..

9. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    ow ja, ik weet alweer wie ik vergeten was:

Babystew: wat goed van Mila! dat zijn goede stappen vooruit!

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @wub, maar zo een hooglaper is zooooveel makkerlijker opstaan... glij gewoon van het bed af en sta...:D

hier ook op sloffen standaard.. en daar ben ik dus mee uitgegleden.. had een paar extra gekocht bij de zeeman zodat mn eigen sloffen in de vluchttas konden want die heeft er rubber onderzitten... maar goed, hier loopt het af met een sisser

baal wel een beetje dat ik weer naar het zh moet.. beeb is heel beweeglijk en heb nergens last van.. dus hoop ook dat ze me niet echt een heel half uur eraan laten zitten...

11. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    @ luna: gefeliciteerd meid, geniet er lekker van:D

hier gister weer erg last gehad van steken in me lies die door trokken in me been, kon er niet meer door lopen zo pijnlijk waren ze..

verder gaat alles wel goed en szijn de eindelijk bijna klaar met badkamer en wc:)

12. Sjees

Sjees Niet meer actief

Daar heb ik nu ook veel last van,is bij mij door het bekken,doet zo'n zeer en als je net hebt geslapen of je hebt een tijd gezeten is het helemaal erg!
    Ik merk wel dat als ik een tijdje loop het iets milder wordt

13. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Die steken in je lies, die doortrekken naar je been, wat is dat eigenlijk??

14. coon

coon Bekend lid

18 apr 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babystew wat goed van mila

messchien vinden jullie het ook leuk ik kijk af en toe naar neushoorn saar die elk moment kan bevallen (dierenpark amersfoort) ze hebben in haar hok 3 verschillende camera's opgehangen en staan dag en nacht aan
    Zwangerschap neushoorn Saar - DierenPark Amersfoort

je moet soms af en toe wisselen tussen de camera's omdat ze dan net buiten beeld is

15. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Sjees, ik heb de wasmand dus ook maar zelf naar boven gebracht.
    Anders moet ik het toch steeds verplaatsen als ik de woonkamer aan het schoonmaken ben.

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    whahahahaha coon.. past goed in het rijtje forse dieren... lol

zo ga me klaarmaken voor het zh... linette is met oma mee naar oma gewandelt... wilde dat takkebeest wat ze hond noemt uitlaten... dus heb nog effe een 45 minuutjes voormezelf op de bank gehad.. wat zit je dan te kijken ummi zummi... zucht... :D

@bellam. hoera bijna klaar.. doet me aan mijn situatie met linette's zw denken.. was ik met 37 weken het plafond van de nieuwe badkamer nog aan het witten... hahaha. fijn dat het bijna klaar is iig

@steken, bij mn schaambeen.. soms wat gekriebel en getik in mn lies...

ik hoop dat als ik zometeen als ik aan de ctg scan lig ineens de weeen beginnen hahahahaha, maar dat lijkt me ijdelel hoop:D

tot later

17. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Even een drinkpauze :)

Alleen nog de hal stofzuigen en alles dweilen en dan ben ik klaar. Voor zolang het natuurlijk schoon blijft met 2 kinderen en 2 katten in huis ;)

De keukenkastjes zijn ook uitgemest. en dat blijft wel netjes.

18. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Mikmak, leuk hè ummi zummi. Fenna vindt het helemaal geweldig.

Ik heb liever dat ze daar naar kijkt dan naar Dora. Van ummi zummi leert ze meer.

19. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Jeetje meiden,

ik had een druk weekend en dus zaterdagavond in de trein even bijgelezen vanaf mijn telefoon, maar daarop reageren is altijd zo lastig.

Nu heb ik gisteren niet gekeken en zijn jullie alweer bij pagina 40:$

Kan het zelfs niet bijhouden tijdens mij verlof:D

Ik ga nu weer een poging wagen!

20. Peanut

Peanut Actief lid

2 mrt 2010
    361
    0
    0
    fulltime mama!
    Zuid-Holland
    @mikmak: oh nee...niet Ummi Zummi....da's nog erger dan Dora en Diego bij elkaar....arme jij! ;)

Deel Deze Pagina