@Prinsesje88 Hahaha arm boompje! Je hebt hem natuurlijk weer veel te vol gehangen @Daisy1985 Zo goedemorgen hee.! Dat kleed was inderdaad van de babydump. Een voorraad heb je in ieder geval wel. Voortaan koop ik niks meer maar klop ik gewoon bij jou aan hahah. Gelukkig heb ik ook vk's die hard kunnen mee lachen. Maar die echoscopiste was toen zo serieus en kon er totaal niet om lachen. Nou dan niet toch! De naam van het meisje begint met een D!
@florabella Dikke knuf en beterschap voor jou. rot dat je zo'n kl*te dag hebt. Hoop dat het gauw een beetje wegzakt. DAMES BIJ DEZE START IK EEN GROTE ZOEKTOCHT NAAR HET ANDERE TOPIC WAAR FLORABELLA IN MEEKLETST! OP ZOEK NAAR DE NAAM !
Kus op je hoofd, voor alle pijntjes! Hier had ook iemand die ik eigenlijk niet ken bijna de naam juist, zo raar!
Gelukkig hoef je niet meer naar de echoscopiste. Ons meisje begint inderdaad met een D (goed geraden ) net als mama. En zoonlief krijgt de eerste letter van papa S. Niet expres gedaan maar kwam zo uit.
Ja, maar is zo standaard joh! Met een D? of met een s? zal er eens goed over na gaan denken. Hoe heet je vriend dan?
Dit mag prinsesje niet lezen: Meisje is D Jongen is S Ik heet goh hoe kan het ook anders: Daisy Me vriend heet Stefan.
Haha het staat niet in het topic!! Maar het is passend bij Bella! Ik rust de laatste dagen juist heel veel, zelf gisterenmiddag geslapen Ff afwachten dus