@Prinsesje88 Hahaha goed bezig. Arm boompje! @Daisy1985 Oh yeah Ben benieuwd. @Florabella Ik ben natuurlijk tottaaaaaal niet nieuwsgierig en ben ook op je berichten gaan kijken hahaha. Sorry!!! Maar ik weet wel wie en waar het is gebeurd. Helaas las ik inderdaad ook dat je hem gelijk weer eraf had gehaald. Nu je beter kan rusten, zou dan ook niet gewoon je vermoeidheid er juist uitkomen en dat je je daardoor nu zo rot voelt.?
Hee dames! Er wordt weer volop gekletst, zie ik @sjees: gefeliciteerd met je dochter! ben benieuwd wie de volgende "bevalster" is! vanochtend controle gehad bij de gyn. ben blij dat ik aan het begin van de zwangerschap gekozen heb voor controles bij de vk....de gyn was best aardig, maar wel erg correct en afstandelijk. bij de vk kon er tenminste nog een babbeltje af.... maar goed, hartje van de kleine deed het goed en verrassing! de kleine is nog voor geen meter ingedaald. precies z'n broer dus. na de gyn nog even naar de verpleegkundige om de ks-procedure door te spreken, maar dat was eigenlijk allemaal al bekend. nu volgende week nog een keertje bloedprikken en dan zijn we er helemaal klaar voor ik kwam gisteravond trouwens niet van de bank af, ik kon gewoon niet lopen van de (spier?)pijn in m'n buik. heel apart..denk dat ik iets te fanatiek boodschappen had gedaan 's ochtends...?
@ Peanut; gelukkig hoeft die kleine van jou ook niet in te dalen Kan heel goed van het boodschappen doen komen. Voortaan dus rustiger aan he!!
Peanut, jij bent er ook al bijna klaar voor Ik vind de VK ook leuker om naar toe te gaan. Al heb ik bij de laatste gyn ook geen klagen hoor. Was een leuk mens, ze had wel humor.
Ook niet prinses!! Tja ik heb ak weeeeeeken geduld geoefend, mede mogelijk gemaakt door tante twijfelkont
Twee drukke dagen erop zitten met het hele huis poetsen en gisteren op stap geweest voor een wipstoeltje. Mikmak, gefeliciteerd met jullie zoon (al klinkt gefeliciteerd ook heel dubbel) geniet van de tijd samen en heel veel sterkte de komende periode. Lin, succes met de kleine esmee in het ziekenhuis. Sjees, gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat ze er is voor je! Zeker nu je weer zoveel klachten kreeg. Blondje, wat een schatje heb je!! Bevallen, van mij mag hij nog even blijven zitten, ben morgen ook pas 37 weken. Vind het zo heerlijk om zwanger te zijn, heb natuurlijk ook wel ongemakken maar vind het zo'n mooi geschenk dat dit me gegund is Maar snap de meiden die willen bevallen ook heel goed! Heb natuurlijk ook gewoon geluk met weinig klachten Verder weet ik het even niet meer. Ga zo het huis nog een keer stofzuigen dan naar de stad, sint inkopen doen etc. Daarna lekker helemaal niets! (wat ik eigenlijk al de hele dag aan het doen ben!)
Haha....zo lul je gewoon even een pagina vol met het raden naar namen Ik kan alleen zeggen dat onze naam engels is, tenminste als ik internet mag geloven hahaha.. Hier inieder geval geen oerhollandse naam. Kan ook niet want het zoontje van mijn vriend heet Gino en dat zou wel raar zijn met een miep haha..
@luna: fijn dat het herstel zo voorspoedig verloopt. @prinsesje: hier vorig jaar een KS gehad. Het kon helaas niet anders maar heb het niet als naar ervaren. Bij iedereen is die ervaring anders. Een vriendin van mij heeft destijds na de KS nog een flinke inwendige bloeding gehad maar bij mij is alles goed verlopen. Het is echt per persoon anders. Je moet ook echt je rust houden na de KS zodat het snel en goed hersteld. Maar een KS is natuurlijk niet niks, het is en blijft een zware buikoperatie. Ik moet wel zeggen dat ik destijds blij was dat de ruggenprik gezet werd, ow wat was dat een opluchting toen het lekker warm werd en de pijn verdween Heel begrijpelijk hoor dat je het niet erg vindt als je overtijd gaat als je weet dat je hierna dat gevoel in je buik niet meer hebt. Bij mij is het net zo dat ik hierna het gevoel niet meer heb maar dan ook nooit meer, we houden het bij 2 kids. Maar ik moet er niet aan denken om overtijd te gaan, dat trek ik mentaal niet joh. @coon: fijn dat de bloeddruk iets gedaald is en ook geen eiwitten in je urine, beter kan eigenlijk niet toch? @babyboo: haha, voel me dan toch even verplicht om wel te reageren zoals nu. Is ook zo lullig als je nooit op iemand reageert terwijl anderen dat wel op jou doen maar dat is mijn mening. @brusje: daar heb je gelijk in dat Mikmak weer moeder is geworden en dat ze het waarschijnlijk wel op prijs zal stellen om felicitaties te krijgen ondanks dat het anders is gelopen dan dat je verwacht. Voor mij persoonlijk is het moeilijk om iemand die in zon situatie zit te feliciteren vandaar dat ik dat niet gedaan heb. Hoe is het verder met jou? @flora: knuffel meis. Die stomme hormonsters ook. @goofie: lekker rustig aan dan maar vandaag als je jezelf niet lekker voelt en ook nog een mindere nacht achter de rug hebt. @hellepelle: weer goed door de controle heen gekomen zo te lezen. @daisy: ow wat een leuke bellypaint! Echte Hollandse namen hoeft niet te betekenen dat je zoon of dochter Piet, Nel, Kees of Truus oid heet he. Er zijn ook hele leuke Hollandse namen. @sniffy: haha goede reden om een lekkere oliebol mee te nemen Haha LOL jij was een keer snel klaar met boodschappen doen Hier vandaag ook de muisjes gekocht. @lin: gefeliciteerd met jullie dochter Esmee. Had ik nog niet gedaan sorry. Wel balen dat jullie nog niet naar huis mogen maar zoals de andere dames zeggen is Esmees gezondheid belangrijker. Eerst maar eens zorgen dat ze helemaal opgeknapt is en dan lekker mee naar huis. Sorry als ik iets of iemand vergeten ben. Jullie kletsen ook zoveel en ik wil eigenlijk nog even rusten voordat manlief thuis komt maar dat zal wel niet meer lukken. Had beloofd het eten om half 4 klaar te hebben = broodjes en soep. Nou ik ga even plat op de bank als is het maar voor een half uurtje. Niet teveel kletsen meiden want ik ben er vanavond niet en anders moet ik morgen weer 30 pagina's bijlezen...
@Peanut Goed dat alles weer goed was. En zo te horen een kleine donder dat ie niet wilt indalen hahaha. Die spierpijn waren volgens de vk hier voorween enz. Ik kon het me niet voorstellen, maar dat is wat ze zei. Heb er hier ook sinds 4 dagen erg veel last van! Whahaha tante twijfelkont. wat mij betreft gaat dat hem worden ! @Groen29 Fijn dat jij er nog geen genoeg van hebt en nog even lekker wilt genieten! Goed bezig en kijk uit dat je niet te veel doet hoor haha! @Nicky1983 Is ook wel zo, maar voel je niet verplicht! Ben alleen bang dat als het in dit tempo doorgaat je toch nog wel aardig wat moet teruglezen! veel plezier vanavond.