December 2011 Mama's!! Deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Doemaar, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    @ Prinsesje, ja, je hebt inderdaad gelijk, ook al is het homeopatisch, ga er toch met opletten.

2. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben wel heel erg benieuwd of het iets gaat doen bij je! Waar was het nu ook alweer precies voor?

3. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Het is voor de baarmoeder weker te maken en de ontsluiting/bevalling, de bevorderen. Ik ben benieuwd! Maandag op controle bij de Gyn, hopelijk wil ze me inwendig onderzoeken en heb ik ontsluiting ;)

4. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Zo, wat is het hier rustig momenteel...

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ja kalmpjes hier!

6. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Goofy, thanxs!

Het is idd heel rustig had verwacht dat ik wel weer 10 pagina's of meer zou moeten teruglezen.

Misschien is iedereen even lekker een dutje aan het doen?

7. prinsesje88

prinsesje88 Fanatiek lid

21 mrt 2011
    1.226
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nieuwwolkje; dan ben ik heel erg benieuwd naar maandag! :)

Ik ga maar eens boodschappen doen. Tot vanavond iedereen en eet smakelijk!!

8. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Lieve Mikmak
    Gefeliciteerd met jullie mooie zoon, tevens ook gecondoleerd. Ik wens jullie veel kracht toe de komende tijd en ik hoop dat jullie genoeg tijd hebben om op een gespaste/mooie manier afscheid te nemen van Arnaud. Ik denk aan jullie! Liefs, Karin

9. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Sjees: Gefeliciteerd met jullie dochter! Ga er heerlijk van genieten!

Wennes: klinkt als een zware bevalling. Gelukkig gaat het allemaal goed met jullie kleine meid.

Er worden op dit moment wel heel veel meisjes geboren zeg! Ik dacht dat de jochies voorliepen...

We gaan vanavond lekker eten bij vrienden. Ze hebben een nieuwe bank, ben toch stiekem een beetje angstig dat mijn vliezen daar gaan breken ;). Zondag zijn de winkels open. Ga ik heerlijk shoppen met mijn vriend, krijg namelijk nog steeds laarzen voor mijn verjaardag.

Wat gaan jullie dit weekend doen?

10. Babystew

Babystew Niet meer actief

Foto zonder de flow snor!! Langzamerhand krijgen we steeds meer van haar gezichtje te zien :D Tot nu toe gaat het heel goed. Misschien dat ze hem vanavond weer om krijgt om uitputting te voorkomen.

@Goofie: Die site kende ik helemaal niet, handig zeg!
    @Blondje: Leuk dat je onze site nog een beetje gevolgd heb, ik vind het echt heel knap van Isa dat ze het zo goed doet zeg! Met Mila gaat het ook steeds een stukje beter, af en toe een tegenslagje maar de stijgende lijn zit er wel in gelukkig. En alweer 3 kg :D

11. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ben verliefd op dat haar!!!! wow!!!!

12. Babystew

Nog een :D

Wangetje is een beetje rood omdat de het plakkertje waarmee de sonde vast zat volgens mij wat hardhandig eraf is getrokken :x

13. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben een weekend ik doe lekker helemaal niks!!:D
    Vaak hebben we dat in de weekenden dat mijn vriend zijn zoontje er niet is, en nu kan het nog he hihi..
    Morgen eten we alleen bij een vriendin, maar daar kunnen we zo in onze trainingsbroek heen, we zitten vaak zo bij elkaar dus dat is mooi.
    Eigenlijk was ik ook van plan te gaan bevallen dit weekend, staat in de planning maar is nog niet zeker haha;)

14. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Lekker ding hoor!

15. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

@babystew
    Wat een dotje!!!

16. Babystew

Het valt me wel op dat er tot nu toe veel complicaties zijn bij de decembermama's met de beebs of het herstel van de bevalling. Hoop dat het hierbij blijft.

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ah, wat een prachtig beebje!!

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babystew; wat een dotje en wat fijn dat je steeds meer van haar gezichtje gaat zien en er dus hulpmiddelen verdwijnen. Met babystapjes vooruit he, vond ik zo'n mooie uitspraak van de gyn toen Isa net geboren was. Sneu van het wangetje! Was bij isa ook toen dat er af ging, en ook van het infuus aan haar armpjes. Al 3 kilo! So dat gaat goed! Daar zit Isa nog niet aan voor lopig, 2366 gram en vind haarval veel voller. Welke maat draagt mila nu?

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wowwwww Mila ziet er echt knap uit!! Wat een dotje!!!

Hier ook een rustig weekeind, zondag komen mijn ouders even op en neer vanuit Groningen, mijn moeder is op van de zenuwen en moet mij "even" zien haha

20. Goofie

Goofie Fanatiek lid

23 jan 2011
    3.005
    1
    38
    NULL
    NULL
    Haha wel lief!

Deel Deze Pagina